Scorito-algemeen

1 2 ... 313 ... 606 607
Chef83

2 spelers van heerenven besmet maar wie? Toch niet veermannetjes he🙃🙃🙃

Platje

Waarom moet Tresor nou weer geel pakken in de 87e minuut 🤨

Fietsbel

Klaassen... ik denk veel gekozen als kapitein dit weekend. Heb hem zelf ook, maar gekozen voor Tadic (c).

Treenert

'@fietsbel: nee voor Götze gekozen 😬

Laatst gewijzigd
Treenert

En Kudus zit volgens Scorito op de bank, dan zou je pas van een wondertje kunnen spreken. Zijn vader heet geen Stevie dus dat bankzitten van Kudus zal op een misverstand berusten.

Edit:
en 2 uur later is ie weer weg (geen dank ;))

Laatst gewijzigd
Ajvenema

4 nulpunters incl. capt, en Zahavi -30. Daar redt je het niet mee:)

Platje

Dat is een zuur weekend Ajvenema.. hopelijk ben je niet te ver teruggezakt

Texeira was bij mij 0 (toch wel een miskoop), Vloet gelukkig op de tribune maar Zahavi stond gewoon in de basis

Moet zeggen dat het niet hebben van Tadic toch wel een gemis is, had van te voren echt niet gedacht dat hij het zo goed zou doen maar blijkt gewoon een goede captain ook al speelt hij geen 90 minuten. Desondanks wel een half procentje gestegen naar een ruime 98%

Treenert

'@Ajvenema, herkenbaar. Hier ook twee nulpunters waaronder mijn captain en 2 spelers in de min. En als je vanaf de 1ste week direct een 4 mln-speler mist ben je direct al fucked vwb de opstellingen. Soms moet je dan gokken om überhaupt te kunnen scoren. Al met al dit weekend nog op het gemiddelde beland maar stijgen naar een bekertje zit er voorlopig niet in vrees ik.

Laatst gewijzigd
Peli

Dan ben ik toch benieuwd wie je als captain had @Treenert

Platje

Klaassen gok ik

Treenert

Zie paar berichtjes terug heren, Götze dus. Hou het aardig bij allemaal maar wist niets van zijn blessure helaas.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Was ook geen blessure. Hij was ziek.

Treenert

Oh oke, ik dacht lichte spierblessure.
Geen Corona mag ik hopen.

Hier weten ze het schijnbaar ook niet:
https://m.fcupdate.nl/buitenspel/

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Nee, was geen corona

Treenert

Ik vind het nog altijd onduidelijk, wordt ook vaag over gedaan als je andere (dan onderstaande) artikelen leest. Of zou zijn oude kwaal
( https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/948200/hoe-g-tze-bij-psv-terechtkwam-mismatch-met-guardiola-oude-g-tze-is-weg-.html ) weer opspelen?

[B]PSV moet het donderdag in de cruciale thuiswedstrijd tegen PAOK in de groepsfase van de Europa League stellen zonder Mario Götze. De Duitse middenvelder is niet fit genoeg bevonden.[/B]

Götze miste zondag ook al de uitwedstrijd tegen FC Twente (1-1), omdat hij ziek was geweest en met wat spierproblemen kampte. Trainer Roger Schmidt was toen wel hoopvol dat hij mee kon doen tegen PAOK.
"Mario is een goede speler, hij geeft ons voorin meer balans. Maar ook zonder hem speelden we tegen Twente een uur lang goed", zei Schmidt woensdag op zijn persconferentie.
Naast Götze kan PSV tegen PAOK ook niet beschikken over Ryan Thomas, die tegen FC Twente ontbrak vanwege een blessure, en de al langer afwezigen Armando Obispo, Maximiliano Romero, Érick Gutiérrez en Marco van Ginkel.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Er wordt inderdaad erg onduidelijk over gedaan. Het internet wijst me alleen naar een blessure. Niet tijdig hersteld voor het duel met PAOK.

kevinraar

ik zit krap deze speelronde in de verdedigers bazoer geschorst hap gebleseerd oosterwolde twijfelachtig

Treenert

Dan zit er niets anders op dan je kicksen op te poetsen Kevin

Laatst gewijzigd
MarvinG

Twijfels over mijn captain dit weekend. Wil voor Tadic gaan, maar heb ook het idee dat hij wel weer eens in de rust gewisseld kan gaan worden ivm Liverpool uit. Neig er een beetje naar om Max captain te maken tegen Sparta thuis...

Ab Normaal

Iemand iets gelezen over het al dan niet meespelen van Götze tegen Sparta zondag?

MarvinG

Nog niks over gezien Ab.

Treenert

Heb hem ook, kan ook (nog) niets vinden maar stel m wel op. Tannane dan ws captain dit weekend, óf Max, óf Malen óf .......

Peli

Ik twijfel ook nog over m'n captain.
Het gaat tussen Tadic, Tannane, Max en De Wit (evt. Berghuis)
Vooralsnog heb ik Tannane, idd om het feit dat Tadic regelmatig de 90 min niet vol maakt.

Chef83

Uitslag bij vvv - zwolle ik ga voor 2-2 😉

Valvuillerdemoz

Goh, het leek me wel een goed idee om vandaag nou eindelijk eens Danilo Pereira ipv op de bank in de basis te zetten.

1 2 ... 313 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.