Scorito-algemeen

1 2 ... 314 ... 606 607
Peli

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/955702/ten-hag-geeft-vier-ajax-spelers-rust-voor-wedstrijd-tegen-fc-emmen.html

Het AD verwacht dus dat Ten Hag dit weekend tegen Emmen start zonder Tadic, Mazraoui, Blind en Neres.
Die eerste twee heb ik deze speelronde in de basis staan, Tadic zelfs als captain 😏
Met een beetje mazzel mag hij invallen en prikt hij er eentje in. Zo niet, 2 zekere nullers.

MarvinG

Hier Blind en Tadic in de basis. Gekozen voor Malen als captain.

Valvuillerdemoz

Tadic is de enige Ajacied die ik nog over heb sinds de spijtige blessure van Kudus. Natuurlijk heb ik die in de basis. Gelukkig heeft het AD de opstelling ook vaak verkeerd.

Sjonge Jonge

Tadic en Mazraoui in de basis. Blind, Tagliafico en Neres reserve.
Edit: Blind ook niet op de bank

Laatst gewijzigd
Niels22

Goed ingevoerde journalist daar bij het AD...

De Condor van Echt

Irritant dat veel opstellingen pas duidelijk worden ruim na de deadline (op fcupdate.nl stond pas rond half zes vandaag een duidelijk bericht). Ik voel dus met jullie allen mee 🙁. Met Blind alvast een zekere nuller.
Het bleek echter niet zo erg als het AD voorspiegelde. Edit: Tadic gewisseld.

Laatst gewijzigd
Platje

Promes pakt zo weer punten voor de wedstrijd, winst, de 0 en pinchitterbonus.. slaat nergens op vind ik.. pinchitterbonus prima, maar doe dat voor spelers die er het laatste kwartier inkomen.. het staat niet in de dikke vandale volgens internet maar encyclo.nl (geen idee of dit betrouwbaar is) geeft de volgende omschrijving: Het betreft hier een speler die aan het einde van een wedstrijd als breekijzer wordt ingezet om alsnog het gewenste resultaat te behalen.
Met de nadruk op het einde van de wedstrijd

Dus scorito: pas dit alsjeblieft aan aankomend seizoen :)

Laatst gewijzigd
Peli

Ajax wint 5-0
2x46 punten voor m'n aanvoerder 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️

Treenert

Kudus en Tagliafico in mijn team :(

Dan heb je als manager al niet opgelet door 6 mln uit te geven aan een bankzitter wordt je er zelfs voor beloond.
Pinchhitter my ass. Ze krijgen nl. ook nog eens de gewone speelpunten als ze in de rust invallen. Klopt idd niet, het is meer een geluksbonus, heeft niets met kennis te maken.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Loop deze ronde al gigantisch achter de feiten aan, door 0 punten van Blind en Tadic als enige andere Ajacied. Ben helemaal klaar met die pinchhitter-regel. Die Promes scoort 230 punten, terwijl Klaassen 190 krijgt. Klaassen speelt de hele wedstrijd, scoort en geeft een assist Promes struikelt over een bal en krijgt dus meer punten... belachelijk.

Vind eigenlijk dat iedereen die Promes geselecteerd heeft iedere ronde 200 minpunten moet krijgen voor deze keuze :P

JapieJapo

Precies dit: mensen worden alweer rijkelijk beloond voor een slechte keus... hij moet natuurlijk wel scoren anders is het een 0 maar het kan toch niet zo zijn dat hij de 1 van best scorende Scoritospelers is van het weekend....

KissMyAce2.0

Pas gaan zeuren over de pinchhitter-regel als het je slecht uitkomt?

Peli

Sowieso is al dat gezeur dodelijk vermoeiend en irritant

Platje

Als we niet zeuren (vind het niet perse zeuren wat ik doe) doet scorito er niks aan. Ik vind het een belachelijke regel, ook al komt het mij goed uit! Daarom gaf ik ook een optie tot betere regel, om het spel niet helemaal te veranderen maar niet dat iemand die in de rust invalt alle punten krijgt die je normaal ook krijgt en nog eens dubbele punten voor een goal of assist.. wat is daar de toegevoegde waarde van?

Treenert

'@Kiss Ik reageer enkel op een 'stelling' die gedropt wordt en waar ik het volledig mee eens ben, niets komt mij daarbij toevallig slecht uit. Sterker nog; ik heb er ook wel eens voordeel van gehad maar dat betekent niet dat ik toejuich. Wat Platje zegt, wij spelers zorgen met zijn allen mede voor een goed, aantrekkelijk en eerlijk spel en als je dan niets aan de kaak stelt volgen er ook geen veranderingen. Een pichhitter is iemand voor noodgevallen, als al het andere niet gelukt is en hij de meubelen moet redden door in (bijv.) blessuretijd de gelijkmaker te produceren. Een doelpunt in bijv. de 55e of 69e minuut hoort daar niet bij. En dan ook nog gewoon de speeltijdpunten krijgen. Dan heb je dus eigenlijk 2 aanvoerders. Een regel die ervoor zorgt dat een bankzitter in de top-10 staat is geen goede regel!!

@Roy, Melden dat je aanvoerder 2 x 46 punten haalt vind jij schijnbaar wel zinvolle informatie waar ik dan weer mijn vraagtekens bij zet. Ik lees daar dan wel overheen en dat is toch oké? Het forum is er toch juist voor dat je iets kwijt wilt wat over het spel gaat?

Laatst gewijzigd
Peli

Ik beweer ook niet dat je hier louter zinvolle info neer moet zetten, iedereen staat vrij om te posten wat hij wil.
Echter heb ik na 2 of 3 berichten van nagenoeg gelijke strekking wel het idee dat het teveel wordt. Iedereen is het met jullie eens, dat hoeft toch niet keer op keer bevestigd te worden?

MarvinG

Ook al zou de regel mij wel goed uitkomen, dan nog vind ik het een belachelijke regel ;)

Harderijder

Door corona en het overvolle programma is het natuurlijk sowieso al een gek seizoen waarin veel spelers meer rust krijgen of wegvallen dan anders. Ik vind die pinchhitter bonus wel leuk, alleen in deze omstandigheden is de impact ervan nog veel groter (te groot).

Milanjacks

Kijk toch wel weer uit naar de Darts scorito, al vind ik de opzet met A/B/C/D/E/F minder leuk dan een spel waar je duidelijk budgetten hebt. Ik durf de Sloopkogel uit Vlijmen in een spel met prijzen wel thuis te laten maar in de A-categorie gaat die toch gewoon mee.

Timber

Krijgt een aanvaller bij dat spel serieus punten bij het houden van de nul? Waar slaat dat dan op? Keepers en verdedigers verdienen daar punten voor. Middenvelders en aanvallers is onzin.

DvH6

Is ook gewoon niet zo.

Ajvenema

Godver, totaal vergeten dat er f1 zou zijn... de klad zit er goed in na dat heftige wielerseizoen:) gelukkig heeft scorito me nog wel wat random factoren gegeven, maar gasly x2 en leclerc x1 is niet waar ik normaliter voor gegaan zou zijn:)

Niels22

Vrij belachelijk dat Scorito überhaupt iets invult voor hen die het vergeten, allemaal X1 lijkt mij dan weer logisch. Als ik matchduel niet invul, krijg ik ook niet alle voorspellingen van Scoritio cadeau

Valvuillerdemoz

Zo is dat Niels. Rare actie van Scorito dit.

Ab Normaal

Bah bah. Malen, mijn aanvoerder, op de bank.
Hopen dat ie in de rust invalt en er dan drie inschiet. Dan krijg ik x4.

1 2 ... 314 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.