Scorito-algemeen

1 2 ... 315 ... 606 607
MarvinG

Gadverdamme. Max en Malen (c) op de bank. Mijn ronde wordt er niet veel beter op 😂 hopen dat ze invallen.

Valvuillerdemoz

En PSV ook weer heel fijn het elftal omgegooid. Het is gewoon niet te doen dit seizoen TopCoach. Allebei mijn PSV-ers op de bank vanavond. Met Malen had ik er een beetje op gerekend, maar Dumfries is toch wel jammer.
Wel goede kans op pinchhitterbonus op deze manier. Dus hopen op een achterstand bij rust voor PSV.
Overigens vind ik het een foute regel dat een speler die in de rust invalt in aanmerking kan komen voor de pinchhitterbonus. Die speler heeft immers gewoon 45 speelminuten en daarmee dus wedstrijdpunten. M.i. kan een speler pas die bonus krijgen als hij na rust invalt en dus geen wedstrijdpunten meer krijgt. Vorig jaar was dat ook zo. Onterechte aanpassing, dus.

Laatst gewijzigd
Treenert

Hahaha, ben je blij dat Götze speelt, zitten Max en Malen ineens op de bank.

De Condor van Echt

Roger Schmidt: dankeschön voor weer een dramatische TC score 😆. (Malen en Max op zijn bank, Zahavi op mijn bank.) Nou ja, laten we maar hopen op die maffe PH-bonus.

Ab Normaal

Bah bah. Malen mist penalty en scoort uit de rebound. Ipv 256 pt nu 0

Platje

Zie het positief, als hij hem niet terug in zn voeten kreeg was het -256 punten, nu met mazzel 0 punten 😉

MarvinG

3x 0 punten deze ronde. Totaal 470. Zak van 90% naar 79% 🙈

Treenert

Dan kan vanaf nu Max ze weer nemen.

Fietsbel

Dus geen Hamilton dit weekend in Bahrein!

Starlynk

Ai het ging zo lekker met een 6e plek algemeen, maar met de blessure van Svensson wordt het een lastig verhaal.. Kan ik de komende 4 wedstrijden geen 4-3-3 of 4-4-2 meer spelen.. hopelijk blijft de rest fit en basis....

Niels22

Eerst balen dat je een A-coureur mist voor zondag, nu tevreden dan een E-coureur in die A-auto rijdt

Ab Normaal

Dat zou wel een mega voordeel zijn voor de mensen met Russel.
Benieuwd hoe Scorito dat gaat oplossen.

Jori

'@Starlynk: Zeker jammer, al scheelt het wel dat door de blessures bij Feyenoord Geertruida een basisplek heeft, anders was het helemaal lastig geworden. Verder toch wel lekker met 2 fitte keepers, Bijlow geeft hier toch wel problemen. Verder natuurlijk wel mooie selecties, al is vooral Leemans (hier ook) een enorme tegenvaller geworden.

@Niels @AB: Zoals ze het al aangaven bij de start van het seizoen: Je koopt niet de coureur, maar het zitje van de coureur.
Ergo, Russell is voor deze GP dus een A-coureur, diens punten dus naar Hamilton zullen gaan (zitje Hamilton) en de vervanger van Russell is dus een E-coureur, die de punten van je gekozen E-coureur Russell haalt (zitje Russell). Eigenlijk dus zeer slecht nieuws voor mensen met Russell. En wel goed nieuws voor mensen met Hamilton, het had immers ook Stoffel kunnen worden, al was Hülkenberg volgens mij ook nog een mogelijkheid.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Jori
Klopt idd. Je hebt gelijk.
Is ook eerlijker dan dat een E coureur ineens een GP kan winnen x5.
Ik vind het sporttechnisch interessant. Krijg je eindelijk een beetje inzicht in de rijderskwaliteiten van Hamilton.
Russell is een talent, Bottas geen topper. Gaat Russell Bottas verslaan?
Al heeft Russell natuurlijk weinig ervaring in deze auto.

Treenert

Als ze hem dezelfde auto geven kan hij Bottas zeker verslaan maar de status van Hamilton verder vergroten door Russel as. weekend 1 procentje minder te geven is wel zéér goede marketing natuurlijk.

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

We mogen weer lekker puzzelen aan het WK darts!

Genomico

Wel jammer dat je bij het darts 3 spelers moet selecteren bij de A-categorie. Bij 2 of 4 had je tenminste nog een keuze moeten maken nu is daar eigenlijk maar 1 (serieuze) optie. Voor de rest nog niet gekeken, dus hopelijk is het bij de overige categorieën beter.

ditisdavid

Niet zeker of ik het daarmee eens ben gelet op de loting. Enige echte no-go in de A-categorie lijkt me Anderson.

In zowel de B- als de C-categorie hebben de betere spelers zwaarder geloot, imo lastiger dan normaal dit jaar.

Pim96

Bij de A spelers vallen er voor mij 2 af. Keuze tussen 4 spelers. De andere categorieën zijn een stuk lastiger. Ik zou bijvoorbeeld graag de souza of King erin zetten. Echter allebei een lastige loting (3e tegen elkaar en 4e Price). Ook bijvoorbeeld Petersen niet heel chill geloot. Ik ga me er nog even verder in verdiepen dus.

Ab Normaal

Darts is ook net tennis. Loting altijd zo dat de ongeplaatste spelers in vorm lastig loten en de geplaatste spelers die uit vorm zijn loten een pannenkoek.

Kortom; je kunt er niks mee en het is weer één grote loterij.

kevinraar

Ik heb me team Bijna af moet alleen nog 4 darters uit f die vindt ik heel moeilijk wil graag lim nemen hij moet helaas tegen humphries

Laatst gewijzigd
Kling

Ik ben gestopt met tellen hoe vaak de woorden 'één grote loterij' hier de revue passeren. Natuurlijk heb je wat geluk nodig om de spellen op Scorito te kunnen winnen. Maar uiteindelijk blijft het een kwestie van beredeneerde keuzes maken om je winstkans te vergroten.

Bij het WK Darts neem je daarvoor zoveel mogelijk variabelen mee: recente vorm, prestaties in het verleden, het speelschema, voorbeschouwingen, spelen zonder publiek, et cetera. Op basis daarvan kies je twintig spelers. Vervolgens moet het tijdens het toernooi links en rechts een beetje meezitten, bijvoorbeeld bij het kiezen van de captains. Maar ook dát kun je beredeneerd doen.

Bij een loterij is je invloed nul. Bij Scorito is die invloed een stuk groter, ondanks de (in sommige spellen) onnodig hoge geluksfactor.

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

'@Kling helemaal mee eens. Het is een beetje een zwaktebod om het maar af te doen als één grote loterij.

Barrygoal

Hierbij de link naar de wielerflits forum poule darts ;
https://www.scorito.com/subleague/305545/wk-darts-2021/wielerflits-forum-poule/73341b9e-2d73-4a84-b304-b85db9eed890

Chef83

Zo we mogen weer maar ja cap keuze
Tadic of word hij gespaard
Gustaffson tegen ado
Tannane uit tegen zwolle

Ik denk toch maar voor tadic .😁😃

1 2 ... 315 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.