Scorito-algemeen

1 2 ... 319 ... 606 607
Treenert

De wedstrijd is geschrapt en zal niet worden ingehaald. De selectie van Oekraïne moest in quarantaine en wordt daar voor gestraft. Niet omdat het zich nog kon kwalificeren maar wel omdat het nu degradeert en Zwitserland niet. Dat stinkt dus behoorlijk idd maar ja wat ik al eerder zei; UEFA - Nyon - Zwitserland

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Uhmmm..... goede vraag Treenert.... ik had het over Adrian. Maar geldt idd voor beide. Die andere heb ik wel, Jamie. Valt ook niet zo heel veel te kiezen bij die Fjes. De meesten hebben geen enkele kans.

Laatst gewijzigd
Harderijder

Ik blijf de punten voor een aanvaller wel laag vinden. Zo'n Antony was gisteren goed voor 1 goal en 2 assists. Dan vind ik 174 punten best laag. Een verdediger die de nul houdt heeft ook al 102 punten.

Maar aan de andere kant zijn volgens mij bijna alle meest puntenscorende spelers aanvallers dus ik zal er wel naast zitten.

Phoenix0000

Voorgaande twee jaar redelijk eenvoudig 99% gehaald met Topcoach terwijl ik eigenlijk bijna nooit voetbal kijk.
Dit jaar is het het spel dat mijn ranking compleet verkloot. Sta op een krappe 45%! Met dit team:

Bijlow
Drommel

Bazoer
Mazraoui
Oosterwolde
Max
Dumfries

Ndashime
Gustafson
De Wit
Tanane
Leemans
RKC-speler

Tadic
Malen
Berghuis
Cerny
RKC-speler

En dan had ik nog Tanane captain in het 3x weekend.
Ruim 10.000 rankingpunten laat ik liggen met Kerst.
Benieuwd of ik na winterstop nog wat bij kan trekken richting 80% ofzo. Wat en drama dit.

Ab Normaal

'@Phoenix0000
Hier hetzelfde. Sta op 81,7% met
Bijlow
Drommel

Max
Schuurs
Senesi
Dankerlui
Bochniewicz

Götze
De Wit
Teixera
Ndayishimiye
Leemans
RKC Speler

Malen
Zahavi
Berghuis
Cerny
Daneels

De enige niet spelende speler is mijn RKC speler op het middenveld. Juist in die linie raakten Leemans en Teixera snel hun basisplaats kwijt, bleek gokje Götze idd nog vaak geblesseerd en wint Willem II helemaal niets meer. Dramatische linie.
Achterin bewust voor een speler van Groningen gekozen dat weinig tegengoals krijgt. Alleen krijgt Dankerlui dan een keer rood, mist een paar opgelegde kansen en is ziek als ze thuis tegen RKC mogen.

Voorin 4x Berghuis captain gemaakt en in die wedstrijden bakte zowel Feyenoord als hij er he-le-maal niets van. Zahavi ook een miskoop. Malen gezien zijn prijs ook niet geweldig.
Cerny en Daneel wel tevreden over.

En in het doel, tja, Bijlow boven Padt verkozen omdat ik 0,5 mln over had. Domme keus natuurlijk. En tot overmaat van ramp ook nog eens geblesseerd geraakt en met dit spel kan je geen enkele wissel doorvoeren.

Kortom, ik snak naar de winterstop.

Chef83

Bij de f spelers ben ik gegaan voor
Kurz
Barry
J lewis
Kenny

En bij de e spelers onder andere toch maar voor kim gegaan en boulton . Het word wel zonder publiek waarschijnlijk gespeeld.

MarvinG

83,7% hier met de volgende selectie:

Pasveer
Drommel

Blind
Max
Senesi
Bazoer
Pinas

Teixeira
Veerman
Gustaffson
Saglam
De Wit
Leemans

Tadic
Berghuis
Malen
Cerny
Daneels

Gelukkig is het bijna winterstop ;)

rubenvvs1999

89% met de volgende selectie:

Bijlow
Pasveer

Max
Mazraoui
Senesi
Wittek
Oosterwolde

Teixeira
de Wit
Veerman
Tannane
Leemans
de Boer

Tadic
Berghuis
Zahavi
Pereira
Daneels

Ook ik ben blij dat het bijna winterstop is. Ik ben enorm aan het kelderen door het gemis van Bijlow en Zahavi. Wellicht dat Berghuis daar nu ook nog bij gaat komen...

Platje

Mijn teleurstellingen de 1e helft van het seizoen:

Mazraoui, aantal keer wisselspeler, geen goals of assists
Texeira, vaak wisselspeler en had er meer van verwacht (net zoals feyenoord, ondanks dat ze weinig hebben verloren)
Tresor, bakt er niks van, net zoals heel Willem 2
Pavlidis, bakt er niks van, net zoals heel Willem 2
Zahavi, bakt er niks van

De Condor van Echt

Leuk om jullie wederwaardigheden met TC te lezen. Ik zal dus niet nog een weekje wachten met delen - wat ik eerst wilde. Vooraf: ben bepaald geen liefhebber van voetbal, maar op een gegeven moment werd ik door mijn vrienden uitgedaagd om mee te doen (nadat ik een badinerende opmerking over hun geliefkoosde sport maakte). Na een mooie start stond ik in R4 op 75%, maar die herberekening kostte mij giga veel plekken (-25%). En ik blijf maar een beetje rond die 50% hangen. Niet slecht voor een totale niet-kenner die in augustus alleen spontaan de naam van Tadic wist te noemen, maar na een goede start is dit toch wat zuur.

Drommel
Padt

Blind
Schuurs
Max
Warmerdam
Bochniewicz

Tannane
Rosario
Teixeira
Diemers
Leemans
De Boer (weggooier ADO)

Berghuis
Malen
Zahavi
Giakoumakis
Daneels (weggooier RKC)

Als ik ze indeel naar hoe ik ze beoordeel:
- Geen mening: de weggooiers
- Miskoop: Zahavi (hoewel hij niks kan doen aan Covid, blessures etc)
- Tegengevallen: Warmerdam, Leemans (zelfs voor dat geld), Rosario (voor dat geld dan)
- Mwah: Teixeira (hakken/sloot, zonder afgelopen wedstrijd zou mijn oordeel nog minder zijn uitgevallen), Diemers. Geen toeval dat het beide FEY zijn.
- Naar behoren: Drommel, Bochniewicz, Blind, Schuurs (hoewel ik van die laatste twee toch wat meer had verwacht).
- Blij mee: Tannane (ondanks slechte start en domme kaarten), Malen, Max, Berghuis (maar dat mag ook wel, voor dat geld)
- Blij verrast: Padt, Giakoumakis (werd geloof ik in het begin wat lacherig over gedaan).

In het kort komt het erop neer dat ik teveel verwachtingen van PSV had, en het (vanwege het gerouleer van ETH in het begin) onterecht niet aandurfde om ook een Ajacied (moet dat met een c of met een x??) voorin te nemen.

Genomico

Inmiddels 6 blessures en een schorsing bij Topcoach. Konden ze die lockdown ook niet gewoon voor de Eredivisie laten gelden?! :/

Treenert

In mijn team vallen vooral Teixeira (weinig gespeeld) en Kudus (blessure) tegen. Malen daarentegen vind ik niet 'te duur' voor zijn punten. Niet Kudus maar Götze was voor mij een gokje. Niet onverdienstelijk maar had zeker meer kunnen zijn als hij niet zo vaak gewisseld werd. Je ziet overigens ook dat als hij gewisseld wordt de organisatie weg is en PSV heel onrustig wordt in zijn spel. De keuzes Vloet en Giakoumakis pakken goed uit.
Verdedigende penaltynemer Pinas (+250 mln over) kreeg de voorkeur boven Oosterwolde, vervelende keus.
Al met al dik 93%, kon slechter.

S. Berghuis 983
O. Tannane 930
M. Götze 928
R. Vloet 753
D. Malen 728
P. Max 720
M. Senesi 624
G. Giakoumakis 548
N. Tagliafico 537
V. Cerny 412
R. Pasveer 360
M. Kudus 292
E. Mulder 262
J. Teixeira 236
R. Bazoer 219
S. Augustijns 0
L. Daneels 0
S. Pinas -33

Laatst gewijzigd
Treenert

[B]"No fans likely allowed at PDC World Darts Championship from Wednesday"[/B]

Daarmee worden de vloerbeesten White en Ratajski ook weer interessant

[B]Gurney looking forward to fans returning at PDC World Darts Championship: “I've not been playing well without them, that's for sure”[/B]

En Gurney die dit een paar uur eerder zegt weer wat minder ;)

Laatst gewijzigd
Chef83

Hier ook toch nog maar wat omgegooid .
Aleen moet nog 1 f speler hebben nog ff kijken wie .
Ja aleen vanavond publiek en mischien na de kerst al zie ik dat niet gebeuren😇😃😀

Zadelpen

Vanavond gaat het grote speerfeest los. Zit momenteel rond de top 10 algeheel is de verwachting. En dan gaat het slechts om details, gaan ze er in of niet. Zo ja, ligt de titel voor het oprapen voor team Zadelpen, afdeling werpzaken.

Zelden vertoond, zo een goed in elkaar gezette selectie,

Sagitta formidable!

Karperdrol

'@Treenert

mag ik dag vragen wie jij dan ipv. Ratajski had voor dit bericht?
Gurney toch niet....? Dobey, zie ik hem wel verslaan in ronde 3.

Rubenbakker7

Hebben jullie voor ronde 1 een E of F speler captain?

hartstikkebedankt

Heb er een F staan

Ab Normaal

Hier ook een F.
Net nog als last minute O’Connor er uit gesmeten voor Humphries. Benieuwd of ik daar blij van wordt.
Had liever 7 E spelers gehad en 0 D’s ipv 4 en 3 maar we doen het er maar mee.
De andere die ik graag mee had willen nemen maar geen ruimte meer voor had is Searle.

hartstikkebedankt

Wel beroerd dat Gurney eigenlijk de beste loting van iedereen heeft, ik twijfel nog steeds.

@Ab het is niet dat Humphries zo lekker in vorm is maar tja

Laatst gewijzigd
La Primavera

Humphries was leuk geweest als ik niet ook al Vd Bergh en Wattimena had. Alle drie is teveel van het goede aan die kant..

Ab Normaal

'@Hartstikkebedankt
Dr laatste twee weken wel. Kijk zijn gemiddelde. Maar eens.
Daarvoor niet, geef ik toe. En heeft ook nog eens een hele lastige loting met VDB in ronde 2, maar als ie die doorkomt heb je twee zekere rondes een E captain.
Doet het altijd goed op het wk en heb hem beide jaren gehad, heeft me nog nooit teleurgesteld dus.

Pim96

Ik ga in de 1e ronde ook voor een F speler. De 2e ronde wordt gelijk gespeeld. Er kan gewisseld worden voor 2e ronde dag voor speler moet spelen toch?

Humphries is als E interessant. Alleen 2e ronde vd Bergh zie ik niet gebeuren. Searle 2e ronde de Zwaan twijfel ik ook over. Ik zit dus nog in de twijfel tussen Searle vs Huybrechts als laatste. Bij de F toch uiteindelijk Sedlacek eruit gehaald ondanks goede vorm.

De C-categorie laat mij ook bijna nadenken om Gurney of Suljovic mee te nemen. Heb mezelf gelukkig zo ver gekregen het niet te doen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@La Primavera
Goed punt. Heb ik ook bedenk ik me net.
Misschien nog even heroverwegen.

hartstikkebedankt

Wattimena is een no go voor mij, ik overweeg wel Humphries erbij te nemen in plaats van Andy Boulton. Searle gaat bij mij wel mee.

Ik zit alleen niet lekker in het tweede kwart en overweeg om Suljovic gewoon mee te nemen, hij gooide eerder in november ook weer niet zo slecht en 'een sterfgeval in de familie' is wel onduidelijk, bovendien kun je er ook motivatie uit halen. Michael Smith vind ik gewoon onzekerder dan Wright dus die gaat niet mee.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 319 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.