Scorito-algemeen

1 2 ... 320 ... 606 607
Rubenbakker7

'@harstikkebedankt
Dan ben ik benieuwd welke D-speler jij meeneemt ipv Wattimena, want bij de meeste D-Spelers ben ik er niet eens van overtuigd dat ze de tweede ronde winnen. Ik denk dat alleen dat alleen Wattimena, van der Voort en Evans sowieso ronde 2 doorgaan. Alleen Evans speelt wel MvG waardoor die een no-go is. En bij Wattimena zie ik nog enige kans op een overwinning in ronde 3. Zelf heb ik Clemens Wattimena en Van Der Voort als D-Spelers

hartstikkebedankt

'@Ruben

Ik heb Noppert staan in plaats van Wattimena, omdat ik de kans groter acht dat Noppert wint van Chisnall dan dat Wattimena wint van Van den Bergh. Verder eens, maar Noppert moet wel van Kleermaker kunnen winnen in de tweede ronde.

Ab Normaal

Noppert en Wattinema zijn bij mij allebei mee bij gebrek aan beter.
Boulton heb ik mee omdat ik niet zie hoe hij van Bunting kan verliezen

Chef83

Bij de d voor hughes ,vd voort ,en clemens gegaan hier

La Primavera

Ik heb de drie Nederlanders in de D-categorie. De categorie is toch ruk en zie eigenlijk alleen Noppert potentie hebben om een eindje te komen. Dan maar degene kiezen waar je nog voor kan juichen. :)

En bij de F-jes heb ik Edgar mee eerste wedstrijd is een 50/50 met Kuivenhoven en daarna Suljovic die ook zomaar volledig door het ijs kan zakken door zijn persoonlijke omstandigheden.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ik zit hier met de keus tussen Cross en De Sousa. De Sousa enorm gehypet, misschien terecht, misschien niet: gaat ie het waarmaken.?
Cross had ik toen hij hem twee jaar geleden won. Vorig jaar behoorlijk teleurgesteld. En ook dit jaar niet al te best tot nu toe. Zal je zien dat ie nu weer gaat vlammen.

hartstikkebedankt

Als Cross een betere loting had gehad dan kreeg hij het voordeel van de twijfel.

MvG, Price, Wright
Wade, De Sousa, Van den Bergh
Petersen, Ratasjki, Suljovic
Noppert, Van der Voort, Clemens
Van Duijvenbode, Heta, Humphries, Searle
Kurz, Barry, Kenny, Krcmar

JapieJapo

Ik zie Wright er wel uitgaan tegen West vanavond met een kort format... en anders wel daarna tegen Clemens...

A: MvG, Price, Smith
B: Wade, vd Bergh, Whitlock
C: Clayton, King, De Zwaan
D: Noppert, VDV, Clemens
E: VDB, Heta, O'Connor, Huybrechts
F: Barry, Larsson, Edgar, Meikle

Julius9K

A: MvG, Smith, Aspinall
B: Wade, Chisnall, Whitlock
C: Gurney, Cullen, King
D: Wattimena, Bunting, Dolan
E: Heta, Searle, van Duijvenbode, Humphries
F: Barry, Ashton, Kurz, Edgar

Fietsbel

A: MVG, Price, Wright
B: Wade, Durrant, van den Bergh
C: Gurney, de Zwaan, Petersen
D: Wattimena, Noppert, Hughes
E: Heta, Boulton, Searle, Huybrechts
F: Barry, Lewis, Teehan, Kenny

Zadelpen

A MVG, Smith, Price
B Wade, vd Bergh, Whitlock
C King, Dobey, De Zwaan
D Noppert, Hughes, Clemens
E Van Duijvenbode, Heta, Huybregts, Boulton
F J Lewis, Teehan, Krcmar, Zonneveld

Mooi he? Moest zelf ook even een traantje wegpinken.

Pim96

A: MVG, Price, Wright.
B: Wade, vd bergh, durrant
C: Dobey, de Zwaan, Clayton
D: Noppert, Wattimena, Hughes
E: Heta, Searle, van Duijvenbode, Bolton
F: Barry, Kurz, Lewis, Krcmar

Toelichting:
A: Gewoon voor de 3 grote gegaan. Smith wel overwogen, maar toch iets te wisselvallig nog.
B: De Souza stond op de nominatie ipv Durrant, maar loting te zwaar. Daarbij komt dat ik graag nog een extra iemand wilde in kwart 2
C: Clayton op basis van vorm gekozen. Dobey en de zwaan door loting. Petersen en King te zwaar geloot vond ik. Suljovic nog wel overwogen doordat kwart 2 er gunstig uit zag, maar niet gehaald uiteindelijk.
D: Noppert enige zekerheid voor mij. Hughes door redelijk gunstige loting. Wattinema of vd Voort bleven over. Maakte voor mij niet veel verschil.
E: Heta door veel gekozen denk ik. Boulton zie ik Bunzing nog wel verslaan. Van Duijvenbode in kwart 2 ook goede kansen nog. Searle met de Zwaan en mogelijk White/Huybrechts geen zekerheid voor ronde 3, maar kan wel doorstomen ook nog naar ronde 4. Humphries en Huybrechts wel overwogen, maar uiteindelijk niet geworden.
F: Kurz (c) heeft goede hoop op overwinning. De rest niet kansloos tegen hun E speler. Sedlacek en zonneveld overwogen, maar loting net te zwaar.

hartstikkebedankt

West warmt aardig op zo

Benzardi

Met deze peilenkeilers gaan we het WK tegemoet

A: MVG, Price, Wright
B: ,de Sousa Whitlock, van den Bergh
C: Gurney, de Zwaan, Lewis
D: v/der Voort, Noppert, Hughes
E: ,Humphries, Duijvenbode, Huybrechts, Searle
F: Zonneveld, Edgar, Teehan, Kurz (C)

Benzardi

Peilenkeilers = Pijlenkeilers

Genomico

Het spelletje dat ik puur en alleen volg omdat Scorito er een spel voor heeft. Zeker na het stoppen van Taylor. Misschien af en toe een potje kijken en dan weer heerlijk ergeren aan dat bij elke leg wordt gezegd dat het een belangrijke leg is. Of misschien toch maar gewoon de livescores volgen.

Virtueel (zonder de punten van het darten) sta ik nu in ieder geval onder Arie-Willem en SSRF Vincent in het algemeen klassement, want die hadden veel minder te verdedigen. Dus hopelijk kan ik mijn prestatie van vorig jaar evenaren en doet de rest dat ook om zo dit jaar af te sluiten als 1e op de ranking.

Mijn team, puur gebaseerd op kansberekening, want kennis van het spelletje heb ik niet. Alle spelers zijn hierboven al wel genoemd door anderen, dus ze behoeven weinig toelichting.

A: van Gerwen, Wright, Price
B: Vd Bergh, Durrant, Wade
C: Ratajski, de Zwaan, Gurney
D: Noppert, Wattemena, Hughes
E: van Duijvenbode, Heta, Huybrechts, Searle
F: Kenny, Kurz, Krcmar en Barry

Alle F-spelers hebben een 50-50 wedstrijd en daarna iemand buiten de top 20. Alleen Edgar heeft dat ook, dus raar dat Kenny en Krcmar weinig zijn gekozen (respectievelijk 11 en 12%).
Ook Hughes weinig gekozen (15%). Samen met Noppert waren dat de zekerheidjes voor mij in de D-categorie.

El Mel

MVG, Price, Smith
Wade, Vd Bergh, De Sousa
Clayton, De Zwaan, Pedersen
Noppert, Vd Voort, Hughes
Heta, Searle, V Duijvenbode, O’Connor
Kurz, Barry, Edgar, Meikle

Lang overwogen: Whitlock, Sedlacek, Humphries

Rubenbakker7

A: MvG, Price, Wright
B: Wade, Vd Bergh, Whitlock
C: Clayton, Suljovic, De Zwaan
D: Wattimena, VdV, Noppert
E: Heta, Van Duijvenbode, Boulton, De Decker
F: Barry, Krcmar, Kurz, Meikle

Zadelpen

De Adonis lijkt wel een lelijk eendje. Sambadarts!

Valvuillerdemoz

A: MvG, Price, Wright
B: Cross, DvdB, Durrant
C: Ratajski, King, De Zwaan
D: Wattimena, Noppert, VvdV
E: Heta, Searle, DvD, Humphries
F: Barry, Kurz, Meikle, Teehan

Hoppa, Game on!

Jun Allrich

A: MVG, Price, Wright.
B: Wade, vd Bergh, Durrant
C: Ratajski, de Zwaan, King
D: Noppert, vd Voort, Hughes
E: Heta, Searle, van Duijvenbode, Bolton
F: Barry, Kenny, Lewis, Kurz

alleen spijt van Humphries want die klik ik er meestal als eerste in...

Ab Normaal

Vrijwel hetzelfde team als Genomico.
Ipv Searle heb ik O’connor en ipv Ratajski en Gurney heb ik Suljovic en Lewis.

Zadelpen

Dat is een prijzig Fje, die Barry. 39%.

Treenert

'@Karperdrol: Mervin King dus nee geen Gurney

rev

Ben benieuwd wat het darten me gaat brengen, over t algemeen niet mijn favoriete sport dus ga er proberen het beste van te maken. Voor ronde 1 kies ik Teehan als captain.
Hier mee ga ik aantreden.
A.Mvg,Wright,Price.
B.Wade,vd Bergh,Durrant.
C. Ratajski,Clayton, de Zwaan.
D. Wattimena, Noppert, vd Voort.
E. Heta, O’Connor, Labanauskas, Bolton.
F. Barry, Kurz, Teehan, Kenny.

1 2 ... 320 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.