Scorito-algemeen

1 2 ... 331 ... 606 607
Platje

Van Duijvenbode is ook lekker bezig!

Ab Normaal

Yes! Vd Voort wint. Spannende pot.

Ab Normaal

Nu tegen de winnaar van Gurney en Dobey. Die zijn te hebben.

Niels22

Zo zal de winnaar van die partij ook over Van der Voort denken...

JapieJapo

Mooi 3 uit 3 deze middag en dat was nodig :)

VDV en VDB hebben beide een mooie kans om nog een rondje verder te komen...

Jori

Ging zo lekker. En toen De Sousa... gooit even 50 uit met tops :p Vd Voort niet hebben is ook een dure misser. Vraag me af hoe ik die heb gemist en daar Wattimena heb geplaatst, ws Aspinall teveel credits gegeven daar.

Harderijder

Ik vraag me vooral af waarom ik Van Duijvenbode niet heb genomen. Hoewel ik het verder best aardig goed gaat dat het verschil maken in mijn poules.

Nopper

Wat een pannenkoek die Wade. Je mag toch wel enigszins blij zijn als je een 9darter gooit. Ook al gooide hij verder helemaal niets raak

Platje

Gister een mooie dag gehad, vandaag met Wade en Dobey een waardeloze..

Timber

'@ Harderijder. Omdat hij al vrij vroeg tegen Cross moest? Ondanks zijn belabberde vorm was Cross vooraf natuurlijk wel gewoon favoriet.

Pietje Precies

De bookies hadden van Duijvenbode lange tijd (nipt) als favoriet. Kort voor de partij switchte dat nipt naar Cross. Mogelijk omdat hij het 'bullen' had gewonnen.

Door die bizarre overwinning van Bunting kan ik de 1e plek nog verliezen. Hopelijk schakelt Gurney even Dobey uit. Gelukkig fraai op weg!

hartstikkebedankt

In retrospect toch Gurney moeten kiezen in plaats van Suljovic. Ook jammer dat Wade eruit ligt, die had ik dat kwart wel zien winnen eerlijk gezegd.

Ik heb nu nog over:

Van Gerwen en Van den Bergh in kwart 1, daar kan Noppert nog bij komen
Van Duijvenbode in kwart 2, daar kan Petersen nog bij komen
Clemens, Ratajski en Searle in kwart 3
Price en Van der Voort in kwart 4

Alleen Clemens en Ratajski moeten straks tegen elkaar.

@Starlynk denk inderdaad dat we ongeveer hetzelfde team hebben

Laatst gewijzigd
LekkerManJK

Searle die tegen Bunting speelt is heel interessant als Captain waar ik hem tegen Wade niet op durf te stellen :) Geluk bij een ongeluk

hartstikkebedankt

Als ik de odds volg dan zou ik Searle moeten kiezen inderdaad, gevoel neigt echter iets meer naar Van Duijvenbode. Hoe zien jullie dat?

Genomico

Veel wedstrijden die de verkeerde kant opvallen, maar door nederlagen van Wright, Wade en Aspinall wel 7 van de 8 favorieten voor de kwartfinale. Alleen Anderson niet. Durrant als enige dan nog als backup, maar alle andere (kleine) verrassingen kunnen nog veel pijn gaan doen (zoals vd Voort en Bunting).

Zadelpen

Wat een misselijke streek van die Bunting. Steekt zo een dart in mijn rug. Had ik niet verwacht van hem. We zaten in een kwartfinalezetel waar je U tegen zegt. En ineens is alles voorbij...

De dikverdiende droom bleek a bridge to far. Treurig.

hartstikkebedankt

Peter Griffin, een niet te onderschatten karakter

Zadelpen

Het regent rooie vaantjes, alle wedstrijden verloren vandaag. Toch....bij een finale Dirk - King achten wij ons niet kansloos.

Ab Normaal

Dit wordt mijn allerslechtste pool ooit.
Heb nog precies 5 man over. Twee A’s, twee B’s en onze Dirk.
Werkelijk alles valt verkeerd.

rev

Man man man wat een selectie heb ik weer gemaakt zeg met darten. 2019 was mijn score 27.7%, na alle waarschijnlijkheid ga ik dit negatieve record makkelijk verbreken. Sta nu op 31.1% heb nog 2xA 2xB 1x D en Ratajski speelt nu als captain.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Jullie zijn net iets minder zielig dan ik, want ik heb nog 3 spelers over...;p
Ik blijf echter geloof houden in een goede afloop, dwz rond de 10%

LekkerManJK

Met nu nog 8 spelers in het toernooi, waarvan 4 tegen elkaar spelen en Ratajski (vraag me niet hoe) al in de KF zit, hoop ik stiekem op een bekertje. Nu op 94%. Hopen dat de gok Searle Captain weer uitpakt morgen.

Pietje Precies

Poh wat een partij. Ik vind dat ik minstens 50 punten hoor te krijgen voor Cullen zijn prestatie vanavond.

Ab Normaal

Man man man wat spannend. Blij dat Van Gerwen door is maar voel ook wel mee met Cullen. Tjonge jonge wat sneu voor hem.

Laatst gewijzigd
Treenert

Of je pakt Clemens als captain en 'gokt' voor de 3e ronde op rij verkeerd.

1 2 ... 331 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.