'@HB: volledig eens, al is mijn kennis ws veel meer gelimiteerd. Zelf had ik DvD, totdat ik de odds voor Searle zag. Al was Searle ook niet best met zijn dubbels vandaag, wat een contrast met zijn eerdere wedstrijden. En Bunting speelt ook het toernooi van zijn leven. Beetje déjà-vu met Sousa-King, waar King de wedstrijd van zijn leven gooide, al had daar Sousa niet de (c) factor.
Qua voorlopige scores was ik op weg naar een (onverdiend?) bekertje, maar nu is het jaar wel klaar :p
Gelukkig heb ik niet expected points gemaximaliseerd (en dus Searle captain), maar de kans op P1 gemaximaliseerd (en dus Dirkie captain).
Nu heb ik Ratajski nog als escape om toch P1 veilig te stellen (mits Durrant er vlot, liefste vanavond, uitgaat). Ongelofelijk dat het uiteindelijk nog zo spannend wordt / het er nu zo matig uitziet.
Ja, de impact is veel te fors bij dit soort spellen. Troost je met de gedachte dat je eigenlijk de juiste captain had. It will pay off in the long run
En het werken met categorieën blijft een waardeloos iets. Zeker als de indeling vervolgens bijzonder is. In de kwartfinale is een Atje amper favoriet tegen een Etje. Terwijl zowel het Atje als het Etje dit toernooi niet noemenswaardig onder of boven hun niveau van de laatste X maanden staan te spelen.
Ratajski die de finale van Anderson (heb hem niet, maar 9%, dat lijkt me prima) of Dirk wint, zou me volgens mij niet verkeerd uitkomen :p Anderson misschien wel beter zelfs, gezien Ratajski mijn (c) lijkt te worden en Dirk gewoon nog 66% is gekozen en dat zal wel het merendeel van de top 66% zijn
@HB: ik bied 4530 plekken!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.