Scorito-algemeen

1 2 ... 332 ... 608 609
Stijn Lemmens

Ik wil Bas Dost in mijn team maar deze wordt maar niet toegevoegd. Heeft iemand een idee wanneer de volgende update is bij scorito?

JellevanderLinden

Ik twijfel vandaag toch wel over de captain keuze bij darts. Allemaal lastige keuzes, heb helaas Dirk niet. Dus moet de gok wagen op of Searle of Bunting. De odds zeggen Searle, maar ik vond Bunting toch wel erg sterk tegen Wade. Voor wie gaan jullie als captain deze ronde?

hartstikkebedankt

Ik denk toch maar dat ik 'saai' met de odds mee ga en kies voor Searle.

BlingSagan

Ik ga voor Bunting, hoewel ik Searle ook heb.

Atapumafanclub

Heb geen Searle. Overwoog DvD sterk, maar keuze valt toch op Bunting. Ook op basis van zijn partij tegen Wade.

BlingSagan

oei dat wat spannend (Bunting - Searle)

hartstikkebedankt

Volgende keer toch maar mijn gevoel volgen in plaats van de bookies. Searle gooit in de laatste leg net een of twee trippeltjes te weinig. Weg goede score en ruim 12 procent gedaald terwijl Van Duijvenbode nog in actie komt.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Keuze met Bunting de goede kant op gevallen, maar oh wat was het nipt. Spannend slot weer.

Wienk33

Pff Bunting verslaat nu 3 keer achter mekaar een speler van mij met minimaal verschil. Eerst Boulton, toen Wade en nu Searle(c). Volgende ronde Ratajski maar captain dan.

Jori

'@HB: volledig eens, al is mijn kennis ws veel meer gelimiteerd. Zelf had ik DvD, totdat ik de odds voor Searle zag. Al was Searle ook niet best met zijn dubbels vandaag, wat een contrast met zijn eerdere wedstrijden. En Bunting speelt ook het toernooi van zijn leven. Beetje déjà-vu met Sousa-King, waar King de wedstrijd van zijn leven gooide, al had daar Sousa niet de (c) factor.

Qua voorlopige scores was ik op weg naar een (onverdiend?) bekertje, maar nu is het jaar wel klaar :p

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Gelukkig heb ik niet expected points gemaximaliseerd (en dus Searle captain), maar de kans op P1 gemaximaliseerd (en dus Dirkie captain).

Nu heb ik Ratajski nog als escape om toch P1 veilig te stellen (mits Durrant er vlot, liefste vanavond, uitgaat). Ongelofelijk dat het uiteindelijk nog zo spannend wordt / het er nu zo matig uitziet.

Zadelpen

Scorito heeft ons gewaarschuwd, als Dirk niet wint, zetten ze team Zadelpen terug naar de BDO. En dat zou ook serieuze consequenties opleveren voor onze wielertak.

Buigen of barsten vanavond.

Benzardi

2 keer een verkeerde Cap kiezen is niet echt bevorderlijk.
Eerst Kurz en nu van der Voort, ik ben bang dat we niet boven de 50% uitkomen.

Ab Normaal

'@zadelpen
Kom zojuist uit zware onderhandelingen met Scorito en heb ze er van kunnen overtuigen dat team Zadelpen op de Scorito erfgoedlijst thuis hoort en dus niet mag degraderen naar de BDO.

Zadelpen

JaaaaaaaaHHHHHHH yes!!! Wat ene wedstrijd, jihaaaa!!!

Ps. Thanks Ab! U kunt uw team Zadelpen VIP-kaarten ophalen na het wk aan de balie.

Platje

Idd, wat een pot weer!! Nog nooit zoveel spanning gezien op een WK, genieten dit

hartstikkebedankt

Lekker Dirkie! Ik ben letterlijk 4.000 plekken gezakt door het kiezen van de verkeerde captain :( Bizar gewoon

Pietje Precies

Ja, de impact is veel te fors bij dit soort spellen. Troost je met de gedachte dat je eigenlijk de juiste captain had. It will pay off in the long run

En het werken met categorieën blijft een waardeloos iets. Zeker als de indeling vervolgens bijzonder is. In de kwartfinale is een Atje amper favoriet tegen een Etje. Terwijl zowel het Atje als het Etje dit toernooi niet noemenswaardig onder of boven hun niveau van de laatste X maanden staan te spelen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Wat een niveau bij Chisnall - VDB.
Vooraf leek de onderste helft een stuk sterker, maar Price lijkt nu een eenvoudige route naar de finale te hebben.
MVG daarentegen kan serieus aan de bak.

Treenert

Over de finale kunnen we kort zijn. Dat wordt van Gerwen - Ratajski (C).
Meer smaken zijn er niet.

Jori

Ratajski die de finale van Anderson (heb hem niet, maar 9%, dat lijkt me prima) of Dirk wint, zou me volgens mij niet verkeerd uitkomen :p Anderson misschien wel beter zelfs, gezien Ratajski mijn (c) lijkt te worden en Dirk gewoon nog 66% is gekozen en dat zal wel het merendeel van de top 66% zijn

@HB: ik bied 4530 plekken!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Nee hoor, ik heb Dirk ook, zelfs gewoon captain gemaakt, desondanks op 30%.
Genoeg stakkers als ik dus die hem ook nog hebben.

Treenert

Ik wens jullie allemaal een sportief en gezond 2021! Gelukkig nieuwjaar!

Valvuillerdemoz

Insgelijks! Iedereen de beste wensen voor 2021!

Platje

Beste wensen allemaal, het jaar begint weer goed met het darten, captain Ratajski 3-0 achter..

1 2 ... 332 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.