Scorito-algemeen

1 2 ... 333 ... 608 609
Treenert

Hahaha, je was gewaarschuwd dat ik Ratajski captain zou maken

Platje

Ik dacht het nieuwe jaar brengt je wel meer geluk Treenert.. nu komt onze captain goed terug met 2 leuke finishes maar nu de hoop weer terug is zal hij zijn eigen set wel weer verliezen na een paar dubbels te missen..

Pietje Precies

Aiaiai dat was P1. Bizar hoe ruim Bunting boven zijn normale niveau gooit, mja, shit happens.

Hopelijk beloont Dirkie me (met oog op long-term Index) voor het maken van de juiste captainkeuze (wederom P1 maximalisatie i.p.v. expected points maximalisatie). Zou de pijn wat verzachten.

Niels22

Vanaf morgen weer KKD, gelukkig gaan we nog verder met gokken of weten mensen al wie de twee van Cambuur met de positieve testen zijn?

LekkerManJK

'@Niels22 Check even Instagram van SC Cambuur, dan krijg je in ieder geval al een paar spelers cadeau. ;)

Edit: Okee dan Chizzy, wat staat die te gooien zeg... :o

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@LekkerManJK
Ik heb geen instagram, kun je me helpen?

Treenert

Gadverdamme, wij zijn uitgespeeld :( :(

Niels22

'@Ab, ik zie dat mannen als Korte, Mühren, Jacobs in ieder geval gewoon trainen

Ludi

Deze dart scorito is er toch wel een om snel te vergeten. Searle met een lelijke laatste leg als captain, captain dirk deze ronde, hoezobunting, hahaheta, en zo zijn er nog wel een paar. Manman.. 40%? Ai.

MarvinG

Sta nu op 37% en heb Price en Buntingh nog. Ik maak Buntingh cap denk ik, gewoon om te gokken. Heb weinig te verliezen haha.

Toch blijf ik me verbazen over de zwaarte van de captain factor. Vriend van me heeft nagenoeg hetzelfde team, hij heeft elke keer zijn captain goed en ik heb nu 2x captain fout gehad. Hij staat boven de 90% en ik op een schamele 37%. Ook krijg je in de finale voor een A-speler 125 punten en voor een D, E of zelfs F-speler 180 punten. Lijkt me toch juist nog veel lastiger om als laag geklasseerde speler überhaupt de finale te halen.

BlingSagan

Ik heb ook Price en Bunting nog. Maar ga toch maar voor Price.
Mijn captain-keuze pakte goed uit in de 3e ronde, 4e ronde en de QF.
Dat levert inderdaad heel wat punten op.
Sta nu op 88%.

MarvinG

Snap dat je voor Price gaat. Met 88% heb je een prima score en zou ik ook iets veiliger kiezen. Zelf heb ik weinig te verliezen, dus alles of niks vanavond!

Harderijder

Antonucci (KKD) staat bij Scorito als gebleseerd, maar ik lees alleen maar dat hij een twijfelgeval is en het nog afwachten is. Wil hem er graag in, maar weet iemand meer?

MarvinG

Ik heb hem er voor de zekerheid uitgehaald.

Ab Normaal

Jonk zegt twijfel, heeft nog niet mee getraind.
Valt geen beslissing over voor vanavond 18.45. Pure gok dus

Pietje Precies

Hoe de top-30 van de Index (na de 21 dec update) bij dit spel scoort zegt voldoende. Gemiddeld iets boven de 57%. Scorito-onwaardig spel is dit.

Zoals al wel vaker genoemd moeten ze het spel gewoon aanpassen naar een budgetspel, gelijke puntentelling, normale captainfactor, etc.

Ik wil net als bij Topcoach (met Tadic) en bij de wielerspellen (met Roglic) gedwongen worden te bepalen of ik van Gerwen 6 miljoen waard vind. In plaats van hem er klakkeloos inklikken omdat ie in dezelfde categorie zit als Anderson, Aspinall en Smith....

Maar zodra ik de keuze heb gemaakt dat ik van Gerwen dat waard vind, wil ik hem ook iedere ronde captain (kunnen) maken. Bij dit idiote spel (en tevens bij de tennisspellen) moet je iedere ronde gecalculeerd 'gokken' op iemand die 40-65% kans heeft om zijn partij te winnen. Enkel door geluk (positieve test Kleermaker) heb je soms een fijne captain.

Vervolgens gooien ze er ook nog een veel te hoge factor op en het spel is compleet geruïneerd. Prima dat luitjes met Bunting hoog eindigen, maar het kan niet waar zijn dat 1 partij (waarin ie zo'n 35% kans kreeg om te winnen) zorgt voor swings van 25% naar boven/beneden op de ranking.

Atapumafanclub

'@Pietje: Helemaal eens. Ben zelf een ongelofelijke mazzelaar dit jaar en profiteer maximaal van goede captainkeuzes en uberhaupt een goede selectie(3 vd 4 halve finalisten), maar heb ook vaak aan de andere zijde van het spectrum gezeten zowel met darts als tennis.

Benzardi

33.5 % en alleen nog maar Price je rijk in mijn gelederen.
Daar worden er niet vrolijk van.

Ab Normaal

Tja Pietje, daar hebben we het vaker over gehad.
Eigenlijk zijn de tennisspellen en dit dartspel helemaal niet leuk en speel ik ze voor de ranking.
Maar door dit soort spellen wordt dat ook minder leuk.

Ik durf glashard te beweren dat ik bij de bovenste 5% behoor qua kennis van darts. Ik volg het al 30 jaar, niet alleen het WK, ook het hele jaar door. Toch sta ik nu op een schamele 29,2% met alleen Price nog in het toernooi.
En dat is eigenlijk ook helemaal niet vreemd als je bekijkt dat Bunting, Anderson en Chisnall de overige halve finalisten zijn.
Op zich prima, dat het toernooi dermate verrassend verloopt dat je een keer aan de onderkant van de ranglijst terechtkomt. Maar voor je ranking is dat killing. Met een 29,2% die een jaar vaststaat weet je eigenlijk al dat je een topnotering kunt vergeten.
Komt er ook nog een fijn Olympische Spelen spel bij, wat 4 jaar blijft staan. Moet je toch niet aan denken dat je daar slecht scoort. Tel ik er bij op dat de tennispellen zoals vaker besproken niet leuk zijn op deze manier, ik persoonlijk topcoach een rukspel vind, matchduel net als de meeste ook voor de ranking speel en ik me dus nu serieus afvraag waarom ik dat allemaal doe. Feitelijk vind ik alleen de wielerspellen leuk. Ga toch eens kijken wat Scorito per spel kost.

Bovendien worden er hier op de site zulke ongelofelijke leuke spellen georganiseerd als de Afvalkoers, Megaflits, Ploegenspel etc. en is er ook nog Sportpools wat gratis is en daar zijn de wielerspellen minstens net zo leuk, op de eendagskoersen na. Ga er nog eens een nachtje over slapen of ik nog wel doorspeel.
Ik snap heel goed dat Scorito commercieel denkt en de spellen zo laagdrempelig mogelijk houdt voor de mensen die het allemaal niet zo goed volgen, maar ik merk dat ik meer voldoening haal uit een goed resultaat hier bij een wielerflitsspel dan 'een gouden bekertje' op Scorito.

Laatst gewijzigd
Genomico

Balen van die eerste plek Pietje. Ik had 't je gegund. En eens met je verhaal. (Al vind ik darts überhaupt sport-onwaardig en zijn er m.i. 20 andere sporten die eerder een Scorito spel verdienen, maar goed.)

En tjonge, wat is Loukili aan het doen joh?! Lekker hoor. Die staat zowaar in mijn basis.

Niels22

Huilen in een hoekje hier, Loukili hele eerste seizoenshelft in de ploeg gehad, stond ook al op de nominatie voor nu in het vaste team, maar deze week op één of andere reden vergeten...

Laatst gewijzigd
Platje

Loukili er in willen zetten als rechtsbuiten (en M in scorito) maar was net te laat om hem ook nog in de basis te zetten.. zit dus op de tribune :(

Ab Normaal

Ik lang getwijfeld tussen Loukili en Goselink en Reith en Joppen.
Dan weet je wel wie het geworden zijn....
Joppen om 18.42 omdat ie op het middenveld stond.

Pietje Precies

Ja ik baal er wel goed van @Genomico. Op een gegeven moment stond ik er zo riant voor (zowel qua voorsprong als qua resterende spelers in het toernooi en wat je realistisch van hen mocht verwachten), maar Bunting heeft het helaas verpest.

Dat Boulton hem niet wist uit te schakelen was al spijtig, maar nog niks aan de hand. Dat Wade er niet in slaagde was zeer verrassend en vervelend, maar ook nog niet erg. Ik heb door Dirkie captain te maken er zelfs voor gezorgd dat Searle vs Bunting ook nog niet alles bepalend zou zijn en ik via Ratajaski nog een escape zou hebben. Maar als die er vervolgens ook niet in slaagt, tja dan houdt het op.

Arie-Willem gaat het jaar op een fantastisch totaal eindigen en zodoende kan ik hem enkel feliciteren met de 1e plek, maar het knaagt wel dat ie met zo'n darts poule weg weet te komen (geen de Sousa, geen Ratajski, geen Searle, geen Heta, geen Keane Barry). Dan had ik de 1e plek liever aan jou verloren, tevens wetende dat jij bij Topcoach de laatste fase behoorlijk veel pech hebt gehad.

We kunnen twisten of darts écht sport is ja of nee. Persoonlijk vind ik van wel en ik vind het in ieder geval fantastisch vermaak. Op basis van de populariteit in NL vind ik het ook logisch dat het een Scorito-spel heeft. Hopelijk komt Scorito in de toekomst met een mooier spel dan dit. En dat hoop ik ook qua de tennisspellen en het F1-spel.

Ik ben benieuwd naar het Olympische Spelen spel en hoe lang die score blijft staan inderdaad. Verder is het ook wel raar dat een WK vrouwenvoetbal in 2019 (wat ook een karig spel was) mede bepalend is voor de Index van 2020. Daar heb ik een relatief lage score staan (89,9%) die nog steeds, en tevens behoorlijk zwaar (8%), meetelt....

Zonder dat WK sta ik boven Arie-Willem. Maar goed, als je vervolgens Wimbledon 2019 ook weg zou strepen, zou Arie-Willem wel weer boven mij staan. Dus hij is ook wat dat betreft de verdiende nummer 1. Desalniettemin hoop ik dat Scorito hier in de toekomst eerlijker mee om gaat.

Laatst gewijzigd
Platje

Tja.. waarom spelen we nog alle Scorito-spellen ondanks dat er er zoveel commentaar op is.. voor mij persoonlijk is dat de Index (vind dat een leuke toevoeging, ondanks diverse tekortkomingen hierin) maar de grootste reden is de diverse subpoules die ik met vrienden heb en de daarbij behorende H2H. Zijn allemaal voetballiefhebbers en de meeste ook wielrenliefhebbers, waarbij ik zelf de Tour, Vuelta en Giro het leukste vind. Klassiekerspel gaat helaas nergens over met de captainfactor en ontbrekende startlijsten..

Ik hoop zeker dat Scorito wat met onze aanbevelingen doet! Het was altijd gratis en dan mag je eigenlijk geen commentaar hebben maar sinds we betalen mogen ze daar best wel wat tijd in stoppen! Ze mogen voor mij dan ook de blessuregevallen die ze bij topcoach melden laten zitten (eigen research doen), dat bespaart ze al wat tijd

Had niet verwacht dat Almere City de 0 zou houden dus helaas geen Woud of verdedigers erin, dat is het nadeel van deze tussenrondes waardoor ik van dit soort wedstrijden geen spelers neem. Heb geen Omarsson vanwege dezelfde reden dus dat is een voordeel maar ook geen spelers van NAC. Soms kan je gewoon beter een team kiezen en alleen veranderen bij niet-spelen/blessuregevallen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 333 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.