Scorito-algemeen

1 2 ... 364 ... 606 607
Ab Normaal

'@Stijn Lemmens?
In vorm? Want ze spelen al weken?

@rev
Ik heb ‘m ook. Net als Beukema en Gorter.
Hoop dat ie er nog eentje bij prikt voor de hattrick bonus.

Pietje Precies

Van Quagliata heb ik eerlijk gezegd de hoop dat hij na zijn schorsing (kwestie van tijd) niet meer terug in de basis komt. Zodoende niet gepakt ondanks zijn zachte prijs.

Ik had eerst Onana, Giakoumakis en Machach. Dat is veranderd naar Stekelenburg, Zahavi en Seuntjens. Die laatste kwam deze ronde wel goed van pas (misschien wel gelijk de meest lastige ronde voor mijn verdediging), maar pakt helaas matig uit. Gelukkig zijn de Heracles boys goed begonnen.

Keepers:
Stekelenburg en Blaswich. Getwijfeld tussen Blaswich en Okoye. Oelewapper vind ik een te groot risico. Op de belangrijkste plek in je selectie om niet te 'gokken' (1e keeper) heb ik wel gegokt, hopelijk pakt dat goed uit. Ik was anders voor Bizot gegaan.

Verdedigers:
Max, Geertruida, Gudmundsson, Warmerdam en ter Avest. Getwijfeld om Geertruida te upgraden naar Tagliafico, maar doordat die dit weekend onzeker is niet gedaan. Upgraden naar Blind leek mij een te beperkte vooruitgang. Als Denzeltje aan de beurt was geweest had ik die meegenomen.

Middenvelders:
Tannane, Vloet, van de Streek, Flemming, Siem de Jong en Seuntjens. Had lange tijd Abraham en/of Machach. Uiteindelijk beide niet. Alle dure middenvelders vind ik geen of te beperkte upgrades voor hun prijskaartje. Onder andere met oog op vroegtijdig kampioenschap, EL, etc.

Aanvallers:
Haller, Berghuis, Zahavi, Burgzorg en Engels. Na de inschrijvings-soap was Haller voor mij een zekerheidje. Heb ik gelijk een mooie Ajax captain. Getwijfeld tussen Zahavi en Giakoumakis op de 3e spot. Burgzorg vind ik erg mooi en zodoende zonde om slechts als 5e mee te nemen (achter bijv een Wriedt ofzo). Op de plek van Engels heb ik overwogen om voor Gravenberch te gaan, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Krijg ik wellicht spijt van.

-----------
Blijft wel leuk dat je met dit spel (in tegenstelling tot de andere spellen) veel meer plausibele opties hebt en zodoende behoorlijk wat verschillen tussen selecties.

Laatst gewijzigd
tunix

Lastig met Shapovalov en Sinner. Twee spelers die in essentie ver kunnen komen. Dit is ook terug te zien in de odds (8e en 12e). Om ze allebei te nemen lijkt me echter toch wat te ver gaan.

Keshi

Onana toch nog 27% gekozen 🤔

Stijn Lemmens

Mja,

Mertens verslaat Svitolina, Azarenka is goed aan het spelen. Muguruza is altijd goed down under en heeft al enkele goede spelers verslagen deze week zoals Kenin

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dat zijn demonstratie potjes Stijn, training. Gaat nergens om.
Zegt in mijn ogen helemaal niks.

Platje

Waar baseer jij je keuzes op AB? Ik vind het erg lastig, dat heb ik normaal al met tennis.. het is uiteraard kijken naar het verleden (wie is op welke ondergrond goed), maar de wedstrijden deze week geven mij wel een beetje houvast..

Stijn Lemmens

Ja, is volgens mij toch ook een beetje zo bij tennis dan bij wielrennen, wie is er direct in vorm na een lange trainingsperiode en wie niet

of ben ik mis AB

Niels22

Gevaar bij tennis is ook altijd de spelers te kiezen die één week voor een GS in vorm zijn en dan soort vermoeid op dag 1/2 naar huis worden geslagen.

Trouwens mag de Topcoach Eredivisie even open, ik wil El Khayati...

Platje

Ja El Khayati terug, ben benieuwd of hij zijn oude vorm terug kan vinden! Heerlijke voetballer is dat voor ADO.

Osaka, Azarenka, Williams, Halep.. allemaal lichte blessures (of doen alsof)

Ab Normaal

'@Platje
Die baseer ik eigenlijk op ontwikkeling van de speler en gut feeling.
Sommige van deze wedstrijden zijn geen toernooien geweest. Dus bij een nederlaag gewoon nog een potje.
Ideaal om dingen uit te proberen of te oefenen.
Ik til dus niet zo zwaar aan deze wedstrijden.

Laatst gewijzigd
Treenert

Omslaan
Kan m wel bewerken maar geen langere posts plaatsen.
Gaat niet helemaal zoals het 'hoort'.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Nee, dezelfde ellende als eerst.
Pagina 365

Sjonge Jonge

Redactie heeft waarschijnlijk spamfilter weer aangezet, waardoor sommige berichten eerst niet getoond worden hier. Het bericht wordt dus niet geplaatst, maar de teller van berichten loopt wel door.
Op te lossen door in de URL het paginanummer te wijzigen in 1 lager (dus bijvoorbeeld van 50 moet je 49 maken)

Treenert

El Khayati… meer dan bijv. Burgzorg had die dan niet mogen kosten. Gevalletje Jörgensen, Giakoumakis, Armenteros etc. Een tijd lang bij een bepaalde club goed maar leveren datzelfde niet bij een grote(re) club. Gia moet met zijn 28 jaar direct cashen, meer kijken naar salaris dan naar club.

Treenert

Het meest vervelende aan mijn team is dat ik Karlsson van AZ niet meer kon inpassen. De kans is m.i. reëel dat hij de volgende pingel gaat nemen en als hij 'm er wéér in schiet zal hij ze ook wel blijven nemen. Met het aantal punten die Jesper al 'geruisloos' binnen hengelt kan dat behoorlijk oplopen gezien het aantal strafschoppen AZ krijgt.

Karperdrol

nemen jullie Shapo of Sinner? één van hen heeft een grote kans op ronde 4.

JANTHEMAN

Alles afgelast in de eredivisie morgen

Punchen of verzuipen

Tannane wordt opeens geblesseerd gemeld door Vitesse. Da's zuur.

Platje

Ai.. m'n laatste wissel was Tannane erin voor Veerman.. puur op gevoel dat Vitesse het beter zou doen dan Heerenveen.. ach, 1 wedstrijdje moet kunnen, wel jammer dat de wedstrijd niet morgen was

Peli

Die Giakoumakis, die wordt snel oud. Van 25 in december, naar 28 in februari. @Treenert 😉

Niels22

'@Platje, had die morgen maar gespeeld had ook niet altijd de oplossing geweest. Vele, jij waarschijnlijk ook, zitten nu bijvoorbeeld met de Captain waarvan je nu maar hoopt dat ie kan spelen als de wedstrijd wordt ingehaald...

De Condor van Echt

'@platje en @punchen: Same here. Hopelijk houden Bazoer en Pasveer de nul en kan Siem vanaf mijn bankje nog wat doen.

@peli: en dan blijkt hij volgens TM 26 te zijn 😂

Peli

'@Condor
Dat zeg ik...
In december 26 geworden.

De Condor van Echt

'@peli Sorry, ik begreep je verkeerd.

Fijn, Pasveer stopt de penalty!

1 2 ... 364 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.