Scorito-algemeen

1 2 ... 365 ... 606 607
Mollemaaktmenietuit

'@platje: Veerman -80 dus in dat opzicht geen paniek ;-)

bamischijf

Blijf mij verbazen dat iedereen zijn nieuwe selectie al benoemd. lol. Als je wil stijgen dan wel je plek vast houden vooral NIET doen. Sta nu op 99.1% bekertje 352e en blijf daar graag. Concurrentie zeker niet wijzer make! Geen Tannane en Joey Veerman vandaag. Malen cpt en Sugaware. Hopelijk blijft de geluksmeter oplopen :D

Niels22

Als je Tannane en Veerman vandaag niet hebt, heb je ze de rest van het seizoen niet meer hè @bamischijf Ook voor jou is de deadline geweest neem ik aan...

Peli

Haha

rev

Haha @bamischijf iedereen kan gerust nu hun selectie delen, want gister moest je selectie af hebben voor de rest van t seizoen.

Treenert

Waarschijnlijk heb ik mij verrekend in zijn leeftijd maar doet niets af aan de strekking; 'tijdelijke held'.
Edit: hadden ze het daar niet over in Rondo? Werd zijn leeftijd wel genoemd.

Met Kudus in mijn team is de afgelasting van Ajax oké ;)
Edit: onzin natuurlijk, zit op de tribune 🙈

Aaargh Veerman de lullo mist pingel, scheelt 160 punten

En nu de focus op tennis. Doe voor het eerst mee en ben daar maar zeer oppervlakkig in thuis, dus deel gerust je bevindingen, lijstjes etc 😜

Laatst gewijzigd
Niels22

Nog één transferperiode en Club Brugge gaat gewoon zorgen met 11 NL-ers te spelen hè? Vandaag na de rust met vijf in het veld, waarvan één ook weer compleet de wedstrijd wist te beslissen. Lekker hoor zo'n Topcoach-koopje voor 3.5 miljoen

Treenert

.

Laatst gewijzigd
Treenert

https://www.twentefans.nl/nieuws/eerste-elftal/330098/tannane-geblesseerd-we-hopen-dat-hij-komende-week-weer-terug-is

Achillespeesblessure, lijkt mij meer risico van veel afwezig dan de pols van Koopie. Blij dat ik hem in het laatste kwartier 'geofferd' heb. Hij kwam er trouwens ook niet best uit in de ranking punten per wedstrijd per miljoen, wat je wel zou verwachten.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

'@bamischijf dank voor de tip :P
Heb net nog even snel wat andere spelers gekocht

Punchbox

Shapovalov - Sinner is echt een lastige kraker bij de Australian Open. Denk dat ze allebei ver kunnen komen maar durf echt niet te zeggen wie van de twee gaat winnen. Ik ben er nu maar over na aan het denken om ze allebei te gaan pakken..

Pim96

Best frustrerend dat het forum weer zo irritant doet. Dacht dat het eindelijk weer lekker ging. Vandaag even goed het schema doorlopen.

ratajan

...

Treenert

Test

Ab Normaal

Ben er eigenlijk wel uit al met tennis.
Ging redelijk makkelijk ondanks dat ik vooraf weinig chocola kon maken van de dames loting.
Sowieso is damestennis weinig voorspelbaar

Zo’n Osaka die zich weer eens terugtrekt met een lichte blessure (lijkt ze onderhand vlak voor iedere grand slam te doen) die vervolgens weer heel ver komt om zelfs het toernooi wint.

Heb een redelijk uitgebalanceerd team qua schema staan.
Weinig spelers en speelsters die elkaar vroeg tegenkomen.
Al is dat geen garantie voor succes.
We gaan het zien, ben er klaar voor.

danusz1986

'@Abnormaal

Ik zit alleen nog met de B speelsters al maak je er geen verschil mee waarschijnlijk. Sakkari of Azarenka. Azarenka had ook last van een rugblessure las ik. De heren D spelers zijn echt drama allemaal.

Ab Normaal

'@danusz1986
Nee joh.
Ik verwacht wel dat bij de mannen de obvious namen ver gaan komen.
Weinig D spelers dus die ver gaan komen. Ik zie er eigenlijk maar één verder komen, de gebruikelijke onvoorspelbare verrassing daargelaten.
Die neem ik.
Verder 2 die normaal gesproken de derde ronde halen en dus 2 zekere captain rondes kunnen overleven.
Dan ben je er heel snel uit wat mij betreft.

tunix

Tennis scorito's blijken echter altijd beslist te worden op de D & C spelers van de vrouwen. Waar de C vrouwen dit keer voor mij vrij makkelijk erin te klikken zijn, lijken de D vrouwen toch wat lastiger. Iedere keer denk ik ja nu heb ik de goeie, en dan blijkt de loting weer zeer nadelig. Ik verwacht bijvoorbeeld wel wat van Kudermetova en Kostyuk (beide D), maar dan is het weer ongelukkig dat ze tegen elkaar moeten. Ostapenko ook meteen een lastige partij tegen Muchova, daarna wel een makkelijke.

Aardappel

Ben er aardig uit bij tennis.

Bij de mannen B toch wel twijfel tussen Berrettini of Schwartzman. Berrettini staat laatste wedstrijden weer goed te slaan. Maar Schwartzman heeft wel echt gunstige loting.. Shapo laat ik denk ik liggen. Vol op Sinner! :)
En bij C twijfel ik over Dimitrov. Wat denken jullie? Zeker met het oog op de eerste pot..?
En de parel bij D spelers helaas nog niet gevonden bij de heren...

Bij de dames is het altijd 1 grote gok haha.

Pim96

Bij de mannen heb ik mijn A,B en D wel rond. De C categorie zit nog mijn twijfel in. Veel riskante potjes met C'tjes ook tegen elkaar.

Wil stiekem nog een extra speler in deel 8 nu Nadal wat kwakkelt met blessures. Daar is echter het potje Fognini - De Minaur. Kan naar mijn idee alle kanten op.

In deel 3 heb je nog het potje Cilic vs Dimitrov. De winnaar zie ik volgende ronde Carreno ook wel inpakken. Mijn eerste gedachte gaat dan naar Dimitrov.

Khachanov zie ik niet opgewassen tegen Berrettini eerlijk gezegd. FAA gaat tegen sinner/shapovalov er wel af.

Coric vind ik nog wel interessant qua loting. Goffin is namelijk niet bepaald een hoogvlieger. Nadeel is dan weer dat Coric op grand slams niet thuis geeft. Ruud vs Bautista ook nog wel overweging waard.

Lajovic in deel 2 tegen Bublik en Monfils wel soort van kans. Maar kan er ook tegen allebei afgaan.

Krygios 3e ronde Thiem, Paire 3e ronde Schwartzman, Fritz Djoko 3e ronde en Krajinovic Medvedev 3e ronde. Die c'tjes durf ik wel weg te strepen.

Dus ga vooral in deze categorie nog even schuiven voorlopig. Nu ook even de vrouwen bekijken. Dat is wel altijd een drama bij mij.

Ab Normaal

Zou mij verbazen als Ruud de eerste ronde doorkomt

Aardappel

Ja die mannen C is lastig.

Ruud valt voor mij ook af. Zelfde als Nick, Paire en Fritz, als deze jongens de 3de ronde halen, wordt het lastig.

Ik zit nog steeds met Schwartzman.. Hij zou sws niet meegaan, kijkend naar de ondergrond. Maar de loting..

Ab Normaal

Het is toch een gevoelskwestie. Pim heeft het goed omschreven vind ik.
Er valt voor ieder wel wat voor en tegen te zeggen.
Dus kiezen op je eigen gevoel.

Jori

Nou, toch eens zien of ik die 18% kan overtreffen van vorig jaar :p
Heb weer mijn standaard trucje gedaan van kijken naar favorieten per kwart, ordenen op categorie en dan nog de eerste 3 rondes bekijken en bij de A'tjes en B'tjes de 4e ronde ook bekijken.

Kan zelf ook nog weinig maken van de mannen C-categorie: 1 naam staat wel vast, maar de andere 2 staan er eigenlijk in bij gebrek aan betere vooruitzichten. Of ik moet idd voor het Sinner-gokje gaan, die direct al de underdog is tegen Shapo, die ik dus ook al vermijd. Verder vulde ik hem wel makkelijk in, al blijft je altijd twijfelen als je vooraf verwachte namen er toch uitklikt door het schema.

Vrouwen relatief makkelijk ingevuld door het schema, al is er wel veel keuze in de b-categorie en is het toch altijd een extra aandachtspuntje.

Pim96

B is inderdaad bij de vrouwen wel een lastige. Zou er eigenlijk wel 5 willen. De A spelers ben ik overigens ook niet overtuigd over.

In de D categorie ben ik nog wat zoekende. Twijfel om toch 2 te kiezen die geheid 2e ronde halen en 1 met lastige eerste ronde die mogelijk wel derde ronde haalt.

1 2 ... 365 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.