Scorito-algemeen

1 2 ... 374 ... 606 607
Jori

Ohja, ik krijg altijd korting als mijn speler een penalty mist xD Je hebt idd gelijk, stomme rekenfout die ik geloof ik al wel veel vaker heb gemaakt. Max had trouwens ook nog leuk aangetikt voor Match Duel.

Treenert

This could be my lucky week: captain Max doet ook mee aan mijn polonaise.

@Pietje; klopt maar ik wil anderzijds ook nog wel een beetje gevoel erin blijven leggen en dat dien ik te minimaliseren. Daarin moet ik eerst nog een drempel over.

Phoenix0000

Hoe groot is die gifbeker. Man man man.
Voor winterstop Malen in team. Na winterstop niet meer. Scoort ff 4x.

Vandaag Max uiteraard captain. Pingel missen en ook nog ff twee goals tegen en dus niet winnen. Zucht.
Vorige week Veerman ook al die pingel mist.

JANTHEMAN

'-78 voor Max

rev

Ronde 3 was toch wel een meevaller voor mij team. FAA en Fognini niet verwacht in ronde4.
Bij de vrouwen alleen nog 3x A en 3x B over.

Ai ai Max -78, das niet veel.

Starlynk

'-156 als captain is nog minder :p

En @Treenert, maak ff iemand anders dan Mertens captain.. dat is de enige waar ik nog een beetje verschil mee kan maken op de Aus Open! :D

Treenert

Topcoach -68 na 4 wedstrijden 😭

@Starlynk is eigenlijk dan ook goed voor mij ;)
Ik kan natuurlijk ook gewoon Djoko doen en voor een megaverrassing zorgen. Die heeft toch iedereen maar daarentegen; morgen begint de nieuwe week.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Zo dan Max... -156 punten

Kon je die bal er niet gewoon even inleggen?

Niels22

Altijd lekker dat je voor zo'n pingel in beeld krijgt waar hij schiet, 2x laag rechts voor de kijker. Dus wat doet Max, hoog links...terechte misser

arjenzvob

Cap Strand Larsen en verder Klaassen en Haller zorgen voor een redelijk weekend so far.
Benieuwd of Sinesterra morgen levert! Heb m in de basis gezet.

Peli

Haha. Mijn cpt gaat, ondanks zijn gele kaart, helemaal prima.

rev

.

John Bidon

Hhhh

KissMyAce2.0

Mijn team op de brommer

rev

FAA wat een koekwaus, eerste 2 set helemaal niks aan de hand, daarna raakt geen klote bal normaal meer.

vevie

Mugu, FAA en Saba verloren. Had FAA als C. Pijnlijk dat hij twee sets voorstond en dan het nog in een 5 setter verliest. Thiem ook achter tegen Dimitrov. Weer een slecht begin met tennis. Dat wordt eindigen tussen de 40-60 procent.

KissMyAce2.0

Karatsev heeft goeie pillen

rev

'@ Vevie zelfde verhaal hier, gegokt en verloren. Sta nu op 87,5% maar daar zal spoedig heel wat vanaf gegaan helaas.

Niels22

Dimitrov meteen ideale Captain in de volgende ronde

Ab Normaal

Hier ook flink moeten slikken. Osaka heb ik niet. Verder al mijn spelers die speelden exit.
Alleen Dimitrov is een lichtpunt.
Was hij zo goed of Thiem zo slecht? Heb het niet gezien.

Treenert

[Quote]Mijn captains worden Rublev (durf Dimitrov niet dus die zal wel winnen van Thiem) en Mertens. Succes![/quote] Thiem kan er ook niets aan doen Ab. 😳

@Niels22: Dimitrov ideale C inderdaad, wel jammer voor hem, was goed bezig. 😁

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Lol Treenert. Neem Dimitrov dan niet alsjeblieft.

dvansteenis

'@Ab Thiem leek wel opgebrand. Zat weinig energie en vechtlust in vandaag. Dimitrov was oerdegelijk, maar niet zo goed als de cijfers doen vermoeden. Heb ze allebei in mijn team en ga Dimitrov volgende ronde wel captain maken (deze ronde voor Rublev gegaan). Dimitrov heeft gewoon in 10 sets de kwartfinale gehaald.

La Primavera

Dimitrov is de hoop in bange dagen. Trekt die mijn team, die ronde 2 startte zonder Dtjes en met maar 3 Ctjes, uit het slob?

Laatst gewijzigd
Platje

Schone en S. De Jong.. benieuwd wat die oudjes kunnen tegen AZ :)

1 2 ... 374 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.