Scorito-algemeen

1 2 ... 375 ... 606 607
vevie

zelfde verhaal hier, gegokt en verloren. Sta nu op 87,5% maar daar zal spoedig heel wat vanaf gegaan helaas

Das idd lastig. Dat had ik als het goed is met de AU Open vorig jaar. De eerste rondes goed staan met uitzicht op iig een groen duimpje en daarna crashen naar een 78%, uiteindelijk.

Jori

Ik maar denken dat @Treenert de oorzaak was. Maar inmiddels heeft er nog steeds geen mannen captain van mij een wedstrijd gewonnen dit toernooi: Hurkacz, Ruusuvuori, De Minaur en FAA allemaal onderuit. Toegegeven dat FAA niet zo heel dik favoriet was, maar wel zuur, zeker omdat een winnende c-categorie captain bij de mannen extra veel waard was geweest. Wedstrijd niet gezien, maar op basis van statistiek (1e service percentage, winners, unforced errors, aces en dubbele fouten) lijkt het me toch vermoeidheid/blessure te zijn geweest. Bij de dames 2x een winnende captain en Brady die nog in ronde 4 in aktie moet komen.

Bij topcoach begin ik al wel spijt te krijgen van het wisselen van Vloet en Klaassen tegen Koopmeiners en Gravenberch. Met name Klaassen speelt echt goed in combinatie met Haller en Vloet natuurlijk belangrijk doelpuntje vorige week. Penalty van Koopmeiners is wel heel erg lekker, maar daar -80 punten liggen daar wel op de loer als je ziet hoe slecht hij deze ook alweer inschiet.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

"Karatsev, you we're two sets down, how did you manage to turn it around?"
"I just use the bathroom"

Heerlijke droogkloot. Weer mooi meegenomen deze winst. Echter als ik hem deze en vorige ronde captain had gemaakt stond ik nu gewoon ruim eerste. Echt heel bizar dat voor het eerst in 25 jaar er weer een qualifier bij de mannen naar de kwartfinale gaat op zijn eerste grandslam.

De 33% zal ik wel verbeteren, dus allicht toch maar Aslan cap volgende ronde :p.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Sinisterra speelt de pannen van het dak dat er niet is

arjenzvob

Sinisterra wordt pinchhitter Kiss... Hoop ik!

Edit: HOERA!

Laatst gewijzigd
Starlynk

Er in bij de rust, dus dat zijn lekker de basispunten + dubbele punten voor eventuele goals/assists ;) Blijft een bizarre regel...

EDIT: en daar gaan we al.. lekker jongens :p

Laatst gewijzigd
Sloddies

Halverwege de vierde ronde lijkt het allerzwartste scenario (een score rond de 10%) de Sloddies bespaard te blijven.
Had niemand in het kwart van Djoko, omdat ik ervan uitging dat die iedereen er moeiteloos uit zou tikken. Werd toen toch wel erg nerveus toen hij in de derde ronde met zware klachten stond te ploeteren tegen Fritz. Gelukkig hield hij vol en won hij vervolgens ook nog van Raonic (door meer dan 50% gekozen). Dat onze Karetsev ook FAA aan de zegekar bond, valt ook nog gelukkig uit.
Kijken nu met iets meer dan 50% weer omhoog, met Brady en Rublev als captain nog te gaan. Hopen verder dat Nadal deze keer wel van Fognini wint, anders kan het alsnog slecht aflopen.

P. Krul

Het heeft dagen gesneeuwd. Met lage scores en lage temperaturen zag ik de gelijkenis wel. Vandaag zie ik het zonnetje opdoemen. Met Brady EN Dimitrov begint de zon weer de schijnen. De temperatuur gaat de plus in! Let wel op, ookal moeten ze tegen D spelers.. Het is code rood, oppassen, een uitglijder is zo gemaakt.

Platje

Gunstige uitslagen inderdaad met makkelijke captainkeuzes Dimitrov en Brady de kwartfinale. Zoals Krul al aangeeft zegt dit niks maar we zien het positief in en hopelijk kunnen we nog verder stijgen dan de 95% die we nu staan! Hopelijk zijn er nog genoeg mensen in de top 400 die 1 van deze 2 niet heeft.

De verwachte halve finales Nadal-Medvedev en Osaka-Halep/Williams worden dan belangrijke wedstrijden voor de ranking want hier geen Nadal en ook geen Halep/Williams

arjenzvob

Onze Griekse god makkelijk verder. WO. Ik heb hem niet, ook Berrettini niet.

Barthy en Rogers tegen elkaar, en als Mertens ook haar ding doet (is nu haar eerste set aan het weggeven helaas) ziet het er goed uit. Nu op 98%.
Volgende ronde ga ik voor Brady als cap. Bij de mannen heb ik Djoko, Medvedev en Rublev over. Lastige keuze! Rublev levert het meest op, maar ja... En hoe veilig is de keuze voor Djoko?

Jun Allrich

Ik heb/had Berrettini wel. Nu is het helemaal klaar...

Treenert

Casper Ruud heeft mij zien lijden, geeft op tegen Rublev en help mij zo aan mijn eerste captainzege. Tof!
Ms dat Muchová ook ietsje minder haar best kan doen?
NÉÉÉ, Mertens wordt (op 5-5) gebroken in de 2e set, die is exit.

Laatst gewijzigd
Niels22

32% Captain verlies bij de mannen en zelfs 46% bij de vrouwen, dit was een goede ronde voor hen die beide captains zag overleven

Starlynk

...

Ab Normaal

Ja, voor mij dus. Sta nu op 92,7%. Beduidend beter dan de 29,2% van vorig jaar :) Dat was ook mijn enige pool ooit onder de 40% en één van mijn 3 ooit onder de 60%.
Die schandvlek wordt weggepoetst.

Kwartfinale net als anderen Brady en Dimitrov captain. Baal alleen nog van het feit dat ik Kenin verkozen heb boven Osaka omdat Muguruza bij die laatste in het schema zat. Heb bij de dames alleen nog Brady, Halep en Barthy. En ik zie Halep eigenlijk niet van Serena en Osaka winnen. Bij de mannen blijkt Nadal ook fitter dan hij zei.
Lijkt een beetje een gewoonte te worden van Nadal.
Vooraf zeggen dat hij niet fit is en tijdens het toernooi iedereen zonder setverlies van de baan timmeren.
Heb zowel hem als de Griekse God niet.

Dus veel hoger dan 92,7% gaat het hier ook niet worden.

Don Gielius

Die Karatsev heeft de voorbije rondes 2 van mijn spelers uitgeschakeld, Schwartzman en FAA (C). Nu speelt hij tegen Dimitrov, die door 1/3 werd gekozen en die ik niet heb. Zou echt een drama zijn voor mijn ranking als Dimitrov nu wel wint terwijl ik zelf waarschijnlijk voor een onzekere A zal moeten gaan.

Voor het toernooi startte, Nadal eruit gehaald voor Tsitsipas door dat gezeik dat Nadal een blessure had. Moment van de waarheid komt eraan deze ronde... Slechts in 10% van de teams, ik duim ^^

Threeohthree

Hm. Dankzij Karatsev en Brady sta ik nu op 99,2%, echter zal daar weinig van overblijven als Dimitrov komende ronde wel wint van de grote Rus. Het probleem is dat er niet echt een veilige captain is voor mij. Natuurlijk, Djokovic en Medvedev krijgen een behoorlijke winkans bij de bookies maar ik denk er toch over na om toch Karatsev maar weer een ronde captain te maken. Hij krijgt zo'n 40% winkans. Al is gaat het licht dan wel echt uit als Dimitrov wint.

Erg lastig deze ronde. Allicht maar Karatsev captain en €50,00 op Dimitrov zetten :p.

Jori

'@Pietje Precies: Gefeliciteerd met je nieuwe plek in de index!

Fietsbel

Wat dramatisch begon met ronde 1 C fout Hurkacz en ronde 2 C fout Alcaraz, ronde 3 C ADM fout, lijkt weggevaagd te zijn met hebben van Dimitrov, Brady, Rogers en een Mertens. 96,0 nu met Dimitrov en Brady als volgende captains.
Bizar hoe dit om kan slaan, en waar dit eventueel nog kan gaan eindigen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Thanks Jori! Bloed, zweet en tranen maar het is eindelijk zover!

Hopelijk kan ik door Osaka (verder hebben FrenkdeBoer en ik nog exact dezelfde spelers/speelsters) nog wat extra marge pakken. En hopelijk wordt de Index niet al te veel door elkaar geschud door het Klassiekerspel (idioot dat een spel waarbij straks 2 van de 16 koersen gereden zijn al voor 100% meetelt).

Jori

Haha ja, om vervolgens een nieuw klassiekerspel te beginnen en de resultaten van de enige 2 koersen die telden te schrappen :p
Osaka zou idd zo leuk nog kunnen zijn, gezien die momenteel als favoriet gezien wordt om het toernooi te winnen. Zegt natuurlijk weinig, immers is de kans groter dat ze niet wint, maar toch. Weet verder niet of er nog veel Dimitrov (of Karatsev) teams in aantocht zijn op de index, die kunnen natuurlijk ook nog goede zaken doen, gezien de favorieten voor elke andere partij een A'tje is.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik weet 'toevallig' dat Dimitrov niet gekozen is door jou, mij, Frenk, Arie-Willem, Genomico, Maxverton en Starlynk. Dus voor de topplekken lijkt Dimitrov niet super relevant.

Maar indirect heeft ie nog wel impact, doordat de één meer zal dalen bij een overwinning van Dimitrov dan de ander.

Ab Normaal

Hoe kunnen jullie nu toppers zijn terwijl je Dimitrov mist? ;)

Pietje Precies

Haha we staan hoog omdat we juist niet zulke spelers kiezen ;) Althans, op Arie-Willem na dan. Die had hem wel prima kunnen hebben. Die had immers ook doodleuk Monfils, dus dan is Dimitrov aanzienlijk beter. Op Paire na was er denk ik geen verschrikkelijkere keuze dan Monfils in categorie A-C.

Maar terug naar Dimitrov: die had maar zo'n 60% winkans in R1. Dan houdt het bij mij 9 van de 10x al op. Zeker als we het niet over een D'tje hebben.

De Minaur, Coric, Auger-Aliassime en Khachanov kwamen er bij mij veel mooier uit. Kyrgios ook iets mooier. En ik had eerder op Sinner gegokt dan op Dimitrov, maar die kwam er bij mij niet mooier uit (dan Dimitrov).

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ook maar eens een update de ether in slingeren. Door de korte voorbereiding heb ik dan dit keer Brady gemist, die had ik volgens mij moeten hebben als ik de kenners zie (en ook als ik nu gewoon zelf in het schema kijk; al is haar pick rate eigenlijk best laag, waar ligt dat aan?). Verder is het redelijk goed gegaan deze keer met tennis. Heb Djokovic, Nadal, Medvedev en Rublev nog aan boord. Medvedev is daar de grootste favoriet bij de bookies, gevoelsmatig twijfel ik daar aan (Nadal zou iets veiliger aanvoelen). Heeft iemand anders ook dit gevoel? Bij de dames nog Barty, Osaka en Williams aanwezig, daar kies ik Osaka. Momenteel tegen de 80% aan.

En feli Pietje, iemand die er zo veel tijd en moeite in stopt staat verdiend bovenaan

Laatst gewijzigd
1 2 ... 375 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.