Scorito-algemeen

1 2 ... 376 ... 606 607
Genomico

'@hartstikkebedankt: Ja, dat gevoel heb ik ook. Ik geef Rublev ook meer kans tegen Medvedev dan de 3.00 quotering. Nadal voelt veiliger, maar toch ga ik voor Medvedev, omdat ik met een nederlaag van Nadal (en overwinning van Medvedev die veel als captain zal worden gekozen) veel meer te verliezen heb aangezien Nadal niet veel gekozen is bovenin de index-ranking.

Ook wel raar weer dat ik achteraf beter Evans dan Ruusuvuori had kunnen hebben, want dan had ik tenminste een winnende captain gehad in de 2e ronde wat me uiteindelijk meer punten had opgeleverd. Zoiets zou de mensen met Dimitrov ook nog kunnen overkomen als die opeens verliest straks. Dat zijn dan 180 gemiste captainpunten als de favoriete A-spelers wel winnen wat de goede keuze voor hem weer bijna tenietdoen. Maar goed, vooralsnog ziet de keuze voor hem er natuurlijk nog prima uit.

Bij mij ging de keuze voor mijn 3e speler tussen Dimitrov en Khachanov (FAA nooit overwogen, want Shapovalov daar). Vooraf gaf ik Dimitrov meer kans een 3e ronde te winnen tegen Carreno Busta dan Khachanov tegen Berrettini, maar de lastige 1e ronde van Dimitrov was de reden hem niet te kiezen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Genomico
Rublev heeft nog nooit een set van Medvedev gewonnen. Dus die 3.00quotering is leuk, maar ik acht de kans heel groot dat Medvedev wint.
Ik had dezelfde overwegingen als jullie t.o.v. Dimitrov, maar als je kijkt naar het jaar 2020 dan was de keuze voor Dimitrov een prima keuze.
Voor mij beter dan Khachanov, FAA en de andere keuzes die ik niet had.
Nu ben ik er blij mee, al zou die gekke Karatsev ook gewoon zomaar kunnen winnen

Platje

Voor mij was Dimitrov een redelijk logische keuze (in ieder geval een onderbouwde), heeft al vaker bewezen een kwartfinale te kunnen halen. Ronde 1 was een lastige maar hij was wel favoriet en Cilic had volgens mij maar 1 wedstrijd gespeeld in 2021 en verloren, in ronde 2 een (op papier) makkelijke tegenstander om in ronde 3 Carreno tegen te komen, waar ik mij aansluit bij Genomico m.b.t. Khachanov omdat ik zelf Berretini had. Wellicht is die Berretini dan niet logisch, waardoor Dimitrov als gevolg daarvan ook niet logisch is..

Om het schema ongeveer van boven naar beneden te pakken met de C-spelers: Fritz en Lajovic nooit overwogen, Kyrgios geen fan van, Shapo ontweken vanwege Sinner, FAA niet genomen omdat ik had verwacht dat deze zou verliezen van Shapo/Sinner en daarna Schwarzmann waar ik zelf meer van had verwacht. Ruud (had zelf T. Paul als D), Paire en Krajinovic niet overwogen , Coric als 2e C meegenomen vanwege schema met Goffin. Laatste keuze was ADM of Fognini waarbij de keuze voor mij makkelijk was voor ADM (was dus niet de beste keuze :)).

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Iedereen is wel heel blij hier met Dimitrov, maar zie hem eerlijk gezegd keihard verliezen tegen die Rus. Hij leek goed te spelen tegen Thiem, maar dat kwam meer omdat Thiem er zelf helemaal doorheen zat. Als jullie allemaal Dimitrov captain maken, dan is dat voor mij natuurlijk goed nieuws als hij verliest ;)! Ik sta momenteel op 97,9%

rev

Ik heb bij de dames Osaka als captain gekozen. Nu zie ík terwijl de match al bezig is dat ik nog kan veranderen, mocht het nog nodig zijn.

Ab Normaal

Jammer van de blessure bij Dimitrov. Maar goed, you win some, you lose some.

aborah

Dimitrov en Karatsev konden zelfs nog tot diep in de laatste set veranderd worden als captain. Scorito was in slaap gevallen denk ik.

Ab Normaal

Hmm, dat zullen veel mensen gedaan hebben dan. Ik heb daar niet eens naar gekeken en had dus gewoon Dimitrov.

Westland95

Er klopt op het moment sowieso geen klote van de app. Scores, percentages, standen.. niks klopt bij mij. Zijn lekker bezig daar bij Scorito.

En zonde van Dimitrov zeg, denk je eindelijk een goede keuze te hebben..

Laatst gewijzigd
rev

Inderdaad is al sinds vannacht aan de hand.

Starlynk

'@Jipisjip: ja het viel me ook al op.. Beetje competitievervalsing, maar gelukkig waren er niet zoveel mensen wakker om nog snel Dimitrov Captain af te maken.. Bij Osaka - Hsieh kon je ook nog captain wisselen terwijl de partij al bezig was

Maar goed, wel zuur voor de mensen die Dimitrov captain hadden, maar ik heb het zelf dit toernooi ook al een paar keer meegemaakt: helemaal blij dat je speler een moeilijke pot wint, zodat je hem captain kan maken in de volgende ronde en hij dan doodleuk verliest en het dus per saldo beter was geweest als hij die moeilijke pot gewoon had verloren :p

Bublik wint 1e ronde! Joepie, 60 punten! Lekker captain in de 2e ronde.. Ai.. hij verliest.. had gewoon De Minaur captain moeten maken, dan had ik 120 punten extra gehad.. per saldo: Bublik -60

Jaaaaa FAA wint van Shapovalov!!! 90 punten in the pocket!! En nu kan ik hem lekker captain maken tegen dat D-tje Karatsev!!!....... Grrrr... had ik nou maar Rublev captain gemaakt, dan had ik 160 extra punten gehad.. per saldo: FAA -70

user27296

Hallo

user27296

Wat een miserie, kan weer niks zien

Starlynk

irritant die forum bug...

Ab Normaal

'@Starlynk
Klopt, maar Dimitrov begon voortvarend. Daarna had hij waarschijnlijk last van een blessure gezien de medische time out al heb ik de pot niet gezien.
Om eerlijk te zijn weet ik eigenlijk niet of ik Dimitrov als captain wel gewisseld had als ik het wel gezien had.
Ik speel ook subleagues met vrienden en op die manier winnen geeft geen voldoening.

KissMyAce2.0

Zonder rugblessure had Dimitrov zeer waarschijnlijk gewonnen, maar goed fitheid telt ook mee

Starlynk

Ja, precies.. als Thiem 100% fit was geweest, had Dimitrov deze wedstrijd waarschijnlijk niet eens gespeeld :p

Treenert

Captain Dimitrov (sorry Ab), tja ik zeg maar niets meer ......🤫

Hoe groot was de kans voor aanvang van het toernooi dat Dimitrov en Karatsev elkaar treffen in de kwartfinale en dat Dimitrov aan het korste eind zou trekken? Ik denk dat het zo goed als 0 is.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Ik volg tennis totaal niet maar vul altijd voor de grap Scorito en Sportpools in. Niet gehinderd door enige kennis van zaken. Dat kan soms best handig zijn. Gewoon beetje kijken naar de loting en bookies. Omdat ik zag dat Paire als verliezer werd ingeschat tegen Gerasimov, had ik gekozen voor Karatsev in dat stuk. Daar leek wel wat mogelijk. Dat blijkt ook. Alleen heb ik bij Sportpools hem er last minute eruit toch nog uit gegooid voor Gerasimov en bij Scorito voor Ruusuvuori. Au.

DvH6

Haha, dus uiteindelijk heb je hem nergens? Karatsev is dus zo onverwacht dat mensen al pluimen komen halen als ze hem bijna hadden :p

Nopper

De app werkt nu ook helemaal niet meer bij mij. Ik heb geen punten (Oke, ik heb ook niet veel spelers meer maar dat is niet het probleem dit keer ;) ) en de uitslag van Serena Williams staat er ook niet.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Had gehoopt met deze Russische captain gok de top 10 in te duiken, maar ik was duidelijk niet de enige idioot. Met een beetje mazzel kan het alsnog, maar dan heb ik wel een Brady - Osaka finale nodig of dat Zverev de Djok verslaat en de volgende pot alleen maar dubbele fouten maakt.

Genomico

6-1 en 2-0 en ik wilde al iets zeggen over dat je Barty alvast kon selecteren als captain voor de halve en hele finale...
En dan als nummer 1 van de wereld zo'n schandalig vervolg geven. Wat een wanvertoning (voor de sport).
Maar goed, het geeft wel (nog meer) kansen voor Brady.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik had haar al geselecteerd :)
Heb nu alleen Brady nog maar over, dus mazzel dat die nog ff won.

Starlynk

Helaas wordt na het afstraffen van mijn "slimme" captainkeuzes, mijn gok om een keer een "domme" captainkeuze voor Rublev te doen niet beloond :p Brady door en Barty verloren bij de vrouwen is wel best gunstig.. 80%+ score lijkt nog steeds prima haalbaar.. Er had veel meer ingezeten, maar de captainkeuzes pakten helaas desastreus uit..

1 2 ... 376 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.