Scorito-algemeen

1 2 ... 378 ... 606 607
arjenzvob

Ik ken de statistieken van Medvedev en uiteraard is hij in staat Djokovic te verslaan. Maar ik denk dat Djokovic, vooral mentaal, beter in staat is deze binnen te harken.

Marsthinaikos

Sta nu op plek 122 en hoop te stijgen met Medvedev en Brady als captains. Medvedev speelt een sterk toernooi, Djoko wat minder. De flow van Medvedev , niet te stoppen verwacht ik. Gaat een heerlijke wedstrijd worden.

Jv1997

'@arjenzvob buurman, ik sta op 111 😜

Treenert

.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Gezellig Julian! Biertje doen?

Treenert

Zico woont ook in de straat! Buurtfeest zeg ik.

rev

Sander van de Streek is weer lekker in vorm 2 goals en 1 assist 1e helft.

Benzardi

'@rev
Zekers................jammer dat ik hem geen Cap heb gemaakt. :(

danusz1986

'@Rev

Had hem overwogen als captain. Nu een beetje risico genomen met Klaassen.

Platje

Ik zat ook aan hem te denken maar ze spelen uit (en toch altijd wel wisselvallig) en Ajax thuis tegen Sparta.. dan is de keuze Klaassen/Tadic en in mijn geval Haller een logischere keuze

Treenert

'@danusz1986: Klaassen krijgt rust, Kudus start zondag

De Condor van Echt

En ik had de hele dag dat stemmetje in mijn hoofd: “Vd Streek captain! Vd Streek captain! Vd Streek captain!” Genegeerd natuurlijk 😒. Om dezelfde reden als @platje eigenlijk.

Laatst gewijzigd
user27296

BUGBUGBUGBUG

user27296

BUGBUGBUGBUGBUG

danusz1986

'@Treenert

Zal wel is niet. Elke week hetzelfde liedje. Dan maar pinchitter punten.

Jori

Haha @Treenert speelt maar met je, volgens mij. Zelf heb ik iig geen weet en is de verwachte opstelling op middenveld gewoon Gravenberch-Alvarez-Klaassen.

Die Ter Avest is wel enorm veranderd sinds zijn tijd bij Twente. Was altijd speler met weinig assists en goals, maar zijn cijfers nu zijn wel indrukwekkend.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Ter Avest is zeer goed bezig, haalt nu voor de 2de week op rij al veel punten voor mij binnen. Voor 2 miljoen was hij natuurlijk ook voordelig geprijsd, dus zal in veel teams vertegenwoordigd zijn. Net als van der Streek.

Edit: oh 4% dus maar, dat is veel minder dan ik zelf dacht. Met de vorm waarin Utrecht zit en het programma waren veel spelers van het team aantrekkelijk om te kiezen.

Laatst gewijzigd
Westland95

VD Streek captain, niet verkeerd.

Laatst gewijzigd
Platje

Ter Avest maar door 4% gekozen, heb hem zelf ook gemist helaas

rev

Ik heb hem helaas ook niet als captain. Die PflÃŒcke is toch wel een van me favoriete in de keuken divisie.

Platje

Ziet hier iemand Brady van Osaka winnen?

KissMyAce2.0

Niemand,, is nog niet begonnen

Westland95

Nee dit wordt gewoon Osaka.

Treenert

Scherp Jori, was idd een geintje danusz.
Whisful thinking mijnerzijds. Ik ben die ene Scoritospeler/gek mét Kudus.

Ab Normaal

Ik heb getwijfeld tussen Willem Janssen en Ter Avest en uiteindelijk voor Janssen gekozen omdat hij vorig jaar zo vaak scoorde.
Vd Streek had ik vorige week als captain en stond gepland voor volgende week.
Maar ja, hij zal er niet nog een keer 2 inleggen vrees ik.

1 2 ... 378 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.