Ik heb mijn Scorito abonnement nog niet verlengd (en twijfel ook nog of ik dat wel ga doen), maar ik krijg nu dus een mail dat als ik het abonnement verleng dat ik dan 15 i.p.v. 12 maanden krijg omdat de sportwereld heeft stilgelegen in maart-mei 2020.. Ze zeggen dat dit voor iedereen geldt die Scorito Unlimited in 2020 had en dat ze dit handmatig gaan verwerken in de abonnementen ergens in april/mei 2021, maar dit is de eerste keer dat ik er van hoor.. Is dit ook naar anderen gecommuniceerd die al verlengd hebben?
Ja, Djoker gaat deze gewoon winnen. In drie sets. En dat markeert dan het einde van een bedroevend toernooi voor mij. Sta nu op 34%. Sommigen zullen de gok genomen hebben met Medvedev, dus zal nog iets stijgen tot net onder de 40%.
—————
Edit: geëindigd op 36,3%. Om te huilen.
—————-
Tja, was eigenlijk ook een kwestie van een slechte selectie. Geen Osaka en Brady was eigenlijk toch wel een echte misser. Daarnaast een slechte C en D selectie, waar al mijn D’s en twee C’s er na de tweede ronde al uit waren. Tennis rackets opbergen, nog een slokje van m’n bidon en snel het onderkomen verlaten. Op naar RG.
'@Arjen: Thanks! Erg blij met de top 10 plek. Mooie rollercoaster dit toernooi. Jammer dat het een anticlimax eindigt, maar Djokovic was ook wel echt heel goed met zn returns. Jij ook gefeliciteerd met de beker in ieder geval, altijd lekker, maar zeker bij tennis.
@Ab: Ik volg zo'n 20 "Experts" op Twitter en ook die zijden allemaal Medvedev. Dus je was zeker niet de enige.
Mijn handen jeukten om voor Medvedev te gaan, maar ik ben last-minute toch nog maar geswitched naar Djokovic.
De ratio zei mij dat er vooral in de hoge regionen op Medvedev 'gegokt' zou worden en ik dus door niet te 'gokken' nog best wat kon stijgen. Terwijl er onder mij juist meer voor Djokovic zou worden gekozen. En die keuze matchen dus een stuk veiliger was.
Dit bleek mooi te kloppen. Ik kon maximaal zo'n 300 plekken stijgen door 300 punten in te lopen op de mensen boven mij (in het geval zij allemaal een andere captainkeuze zouden maken). Ben er uiteindelijk zo'n 140 gestegen. In die groep van 300 was Djokovic dus maar nipt vaker gekozen dan Medvedev.
Daarmee ben ik ook ietsje meer gestegen dan Arie-Willem, terwijl die door zijn lagere startpositie (vanaf hoog in de 84%) juist ogenschijnlijk meer ruimte had om te stijgen.
In combinatie met een zalige Topcoach-ronde lijk ik de 1e plek nipt te handhaven. Leuk ook dat Geertruida op de tribune plaatsen zo uitpakt. Hij kwam er bij mij ietsje mooier uit dan Gudmundsson, maar na het meenemen van de kans op niet spelen, heb ik toch voor Gudmundsson op de bank gekozen :)
'@Threeohthree: Jammer van het einde, maar een Karatsev 0% gekozen, dat zal toch wel overheersen met een top 10 plekje! Volgende keer hou ik me wel aanbevolen voor zo'n toppertje, zeker op tennisgebied :p
@Pietje: Jij gaat voor een hoogste score ooit in een ronde? Haller straks nog even 6 doelpunten tegen Sparta. Berghuis ondertussen nog met een penalty. Flemming met slechts 70 punten, die gaat volgende keer naar de bank?
Siem ook een fraai doelpunt (daar ben ik zelf ws nog blijer mee dan jij, gezien mijn team nog beetje een draai moet vinden na de winterstop). Rai Vloet zie ik de stand bij RKC-Heracles ook nog wel in zijn eentje omkeren dan :p
Zelf hier wel een vloek rondje met Azzaoui overbelast (had ik gemist, zit op de bank), Koopmeiners die tegendoelpunt krijgt en bij geen enkel doelpunt betrokken is, Lam die als gokje toch zeer teleurstelt met nog geen penalties, vrije trappen en een geheel falend PEC (godzijdank wel Stegeman nu ontslagen), Malacia die juist kans had om mooie punten te sprokkelen, maar juist deze wedstrijd Senesi en Spajic de goals weggeven. En door vervelende speelronde voor mij ook nog basisplek Giakoumakis en Machach op de bank, die beiden ook zich niet konden onderscheiden.
Ohja, en Max op de bank bij PSV. Zahavi wel basis gelukkig, ondanks eerste geluiden dat Malen zou spelen en Zahavi bank was.
Qua tennis ben ik toch wel zeer tevreden (en verrassend) op 90% geëindigd.Vanaf de kwartfinale enkel winnende captains gehad, dat poetst dan toch wel een hele zwakke start redelijk weg van enkel verliezende mannencaptain.
Toen bekend werd dat Djokovic blessurevrij was, voelde ik het alweer zo geniepig samenkomen. Zeker omdat Medvedev wel kwetsbaar leek in de partij tegen Tsitsipas, maar die niet de wapens en de rust heeft om te profiteren. Maar gezien de odds die zo close lagen, was het ook wel vooral een soort zekerheids keuze.
Ja bijzonder. Ik dacht echt toen ik die scores zag, die zie ik nooit meer terug. Maar RKC helpt flink mee.
Wel zonde dat Heerenveen nog de winst weggeeft, maar met een doelpuntje doe je altijd goede zaken.
Trouwens Seuntjes, wist je dat hij basis zou blijven of was dat een gokje? Qua statistieken en prijs vond ik hem zeer interessant, maar zelf speelde Fortuna vooral veel met Hansson-Polter-Semedo voorin. Kreeg zijn kans door schorsing Polter, maar had eigenlijk verwacht dat Hansson wel weer de voorkeur zou krijgen als Polter terug zou keren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.