Scorito-algemeen

1 2 ... 392 ... 606 607
Martijn Sollie

Perez heeft zichzelf in de voet geschoten, doordat hij de tracklimits overschreed. Daardoor werd zijn rondje gecanceld en moest hij nog een run doen op de medium band, omdat dat de optimale band is om op te starten. Als hij in de eerste run een tijd had neergezet had hij daarna kunnen doen wat Verstappen ook deed, een rondje rijden op softs en het rondje afbreken als dat mogelijk was. Helaas voor Perez gingen alle andere teams toch voor de softs en piste hij net naast de pot.

Platje

Dank voor de uitleg, heb Q2 niet helemaal kunnen zien maar op verslag van AD stond 'gegokt en verloren op de gele band'

Gladiool

Hier ook optie 4 met Schumacher en Raikkonen. Lang getwijfeld om voor 2 AR's te gaan. Echter ging ik die zelden 8x en 7x zetten. Dus ik wilde het verschil ook het verschil laten zijn en iemand hebben die flink kan overscoren. Dat is Gasly. Vettel, Perez (en Ocon) nooit serieus overwogen. Bij nader inzien was Latifi ipv Schumacher eventueel beter geweest, maar goed. Ik ben tevreden :).

Westland95

Snapte Perez niet. Ga dan voor zekerheid in je eerste race voor Red Bull en haal gewoon met de softs Q3.

La Primavera

Ik ben uiteindelijk voor optie 4 gegaan maar dan wel met Gio en Latifi ipv Kimi en Schumacher. Daarmee vandaag de maximale kwali score van 1880 punten gehaald, dus lekker begin! Verwacht toch wel dat Kimi dit jaar weer minder gaat zijn en Gio weer iets beter. Latifi vorig jaar ook mooi ervaring opgedaan wat net weer wat kan schelen t.o.v. nieuwkomer Schumacher. Haas lijkt me ook de minste auto te hebben dus vandaar voor mij Latifi > Schumacher.

Waarom zijn Kimi en Schumacher in de berekening boven Gio en Latifi geeindigd?

Martijn Sollie

'@Westland Ik vraag mij af in hoeverre die set banden zijn keuze is geweest. Bovendien denk ik dat ze onderschat hebben hoeveel rijders uiteindelijk toch op softs naar buiten zouden gaan.

Genomico

'@La Primavera: Zoals aangegeven had Raikkonen ook Giovinazzi kunnen zijn. Ik zou zelf ook Giovinazzi boven Kimi geplaatst hebben. En Latifi i.p.v. Schumacher had inderdaad op basis van die ranking nog een paar extra punten opgeleverd t.o.v. optie 4, dus een soort optie 4b.

Treenert

Natuurlijk is het RB een beetje 'overkomen' maar heel vervelend hoeft dat niet te zijn. Die band gaat hem vandaag een plekje of 3 a 4 opleveren. Als hij (racer) bij de start al een paar plekjes weet te vinden is het helemaal oké.

rev

Hoppa eerste uitvaller mazespin.

Platje

En dat is Gasly.. uiteraard

rev

Ai ai ai pijnlijk gasly

Punchen of verzuipen

Oef. Ik gok dat veel spelers met een beetje kijk erop Gasly op x8 of x7 hebben staan?

MarvinG

Gasly x8... oei 🙈

LekkerManJK

x8 er af. Het seizoen is weer begonnen hoor :(

rev

Gasly 47% gekozen 17% x8, 7% x7

Ajvenema

Ik voel er al weinig meer bij. Gaat het goed, dan is het top, zo niet ligt het over het algemeen buiten je schuld:)

MarvinG

Door Gasly x8 helaas weggezakt naar 86%. Rest van mijn team prima gescoord. Dat ziet er mooi uit voor de rest van de races. Maar een keer pech hebben met je x8 of x7 kan dus behoorlijk pijnlijk zijn...

arjenzvob

5830 punten. 95.9%... F1 goed begonnen!

Is er trouwens een forumpoule? Zo ja, Link?

Laatst gewijzigd
Threeohthree

5600 punten met Gastly op 8x40 dus mag zeker niet klagen. Belooft in ieder geval een mooi seizoen te worden.

Laatst gewijzigd
rev

5578 punten hier ook met Factor 8 voor gasly.

Jopster

Not a bad start, 99.7%.
Zonder Gasly maar met Rai, Gio en Tso.

Martijn Sollie

Tevreden met 5530 punten. Zonde dat mijn factor 8 eraf ging, maar thats all in the game. De overige coureurs heb ik qua factor goed neergezet.

Platje

Dit weekend maakt wel meteen duidelijk hoe frusterend dit spel kan zijn..

kevinraar

ik heb 5770 punten gehaald

danusz1986

Wow 27e met 6340 punten ma 1 GP. Met de Ferrari's en de Alfa's. Goed begin is het halve werk.

1 2 ... 392 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.