Scorito-algemeen

1 2 ... 40 ... 606 607
bizikletan

'@Starlynk: helemaal mee eens m.b.t. de onduidelijkheid hoe de punten gaan veranderen. Maar ik denk dat dit wel duidelijk wordt in de proefperiode.
Ik heb al een Excel-bestand gemaakt met alle te verdienen punten voor Australië, zodat ik straks weet hoe de puntentelling zich ontwikkelt na een race.

BarryE1

Problemen op het middenveld deze speelronde! Moet een keuze maken uit:
Gnjatic, waarvan ik niet zeker weet of ie weer fit genoeg is om te spelen en is eigenlijk mijn opvullertje;
Rienstra, die speelt maar wel tegen PSV dus weinig kans op punten;
Labyad, waarvan de fitheid op dit moment nog niet duidelijk is.

Iemand toevallig Labyad ergens tegengekomen?

Overigens met afgelopen Match Duel slechts 1 wedstrijd goed, aankomende eredivisie wedstrijden wordt ook een spektakel. Op voorhand zie ik een "zekere" overwinning voor PSV en Ajax. De rest kan alle kanten op wat mij betreft.

Starlynk

Labyad kan spelen lees ik net.. Voor mij gaat het ook geen denderend weekend worden, vrees ik, met Utrecht-Vitesse en Feyenoord-AZ op het programma, maar ik vermoed dat meer teams daar last van zullen hebben..

BarryE1

Las het ook Starlynk

Starlynk

Haha heb op basis van de discussie hier eens wild voor een paar keer 1-1 gekozen en o.a. mijn 2-1 voor Heracles veranderd in 1-1, zowel bij Match Duel als Topcoach.. Jammer joh :p Gaat me plekken kosten ;)

Jori

en het feit dat het een eigen goal van maher is en geen assist van Kuwas, nog niet echt jouw speelronde he :p
al moet het gros van de wedstrijden nog gespeeld worden, dus kan het nog alle kanten op, hattrickje van toornstra bijv.

Starlynk

Als Toornstra een hattrick scoort dan is het helemaal niet mijn speelronde.. Heb 'm op de tribune deze ronde omdat het er op lijkt dat RvP zijn plekje krijgt ;) Maar idd zuur dat het eigen doelpunt Maher is en dat Gladon die bal er niet inschiet in de blessuretijd na die pass van Kuwas.. Had voor hetzelfde geld ook zomaar 2 assists kunnen zijn en 64 punten minder voor mijn concurrenten!

Nou ja, doe maar hattrickje Jörgensen dan of van Ziyech :p

wesley1983

'@Starlynk: heb ook terug een paar 1-1's gespeeld, Manchester United - Liverpool, Venlo - Excelsior en Groningen - Zwolle. Enkel als er 2 van die 3 matchen een draw gaan zijn zal ik er voordeel uithalen, we zullen zien.

Stevenvb

'@starlynk: Die gelijkspelletjes kosten je idd nu al een plekje op de ranglijst, zou het niet meer doen..

wesley1983

Dat Manchester United vandaag 2-1 wint had ik totaal niet verwacht en onverdiend overigens. Jammer dat het anti-voetbal heerst over het aanvallend voetbal, 2 keer in de aanval en efficient afmaken in de eerste helft om dan de match helemaal dood te leggen in de tweede helft. Dit was eigenlijk een typische match om een draw te spelen, voorgaande jaren al paar keer op 1-1 geeindigt en de uitploeg die beter voetbal brengt dan de thuisploeg. Gegokt en verloren! Toen het 2-0 stond wist ik het eigenlijk al want kloteploeg United krijgt weinig goals tegen.

Starlynk

'@stevenb: ja, en het helpt natuurlijk ook niet dat het dan in die wedstrijden ook precies 2-1 voor de lichte favoriet wordt en al de saaie voorspellers 90 punten pakken ;)

Ach, Match Duel ging ik toch al niet winnen. Hoop dat ik wel mijn top 10 vast kan houden en die niet hierdoor kwijt raak :p

Jori

wat gebeurt er bij Willem 2 - PSV?? Captain brenet heeft al een tegendoelpunt, Luuk de Jong een gele kaart, bijzonder onverwacht :p

Niels22

Willem II - PSV, klinkt als een wedstrijd die voor een hoop ellende gaat zorgen. Had zelf ook moeite deze ronde mn team rond te krijgen (wegens het lastige programma), dat ik Rienstra maar in de basis heb gelaten....

Starlynk

5-0?!?! :o Gelukkig geen PSV-er captain gemaakt

Niels22

Hier wel, Van Ginkel toch van 4 naar 8 punten...

Jori

'@starlynk: als Ajax nog gaat presteren deze ronde, lijkt het zeer gunstig te worden. Volgens mij heeft bijna iedereen namelijk wel een psv'er captain gemaakt!

Hier brenet die van 12 punten naar 24 punten springt. Helaas is dat ook nog in de min, gekke psv'ers die met 5-0 worden opgerold door W2

Laatst gewijzigd
Thijmen1411

Topcoach gaat deze ronde tot nu toe heel lekker, van 253 naar 210. Alle PSV captains mislukt, nu hopen dat andere captains zoals Ziyech ook tegenvallen en dat mijn captain Labyad een doelpuntje mee kan pikken.

Starlynk

Veltman op de bank... Wat een ronde dit :p

Jori

das idd wel balen, dacht met Veltman altijd het zekerheidje te hebben dat hij dan gewoon in het centrum zou worden opgesteld.
V Amersfoort basisplek terug, hopelijk duurt dat weer enkele weken :)

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@wesley1983: En dit is dus waarom niemand in de top 10 1-1 invult :D Dan sta je daarna niet meer in de top 10 :p

Wat een drama weekend! Vanaf nu weer alles op veilig en hopelijk kunnen we het een beetje herstellen ;)

wesley1983

'@Starlynk: voorlopig heb ik 484 punten en dit met 3 draws die verkeerd zijn (winst voor United en Groningen die licht favoriet waren en Excelsior die 2-3 wint) dus m.a.w heb ik het weten te beperken door andere matchen goed in te schatten (Sparta, Feyenoord win) Niet slecht toch, maar zat meer in als ik toch in plaats van draw de lichte favoriet de voorkeur gaf. Jammer dat je uit de top 10 gevallen bent man, je verdiende eerder te stijgen door die risico’s te nemen is mijn mening!

Pietje Precies

Het leek qua Topcoach een mooie ronde te worden (ik heb enkel Luuk de Jong van PSV en had Ziyech gewoon als captain), maar toen speelde Veltman opeens niet en kreeg Vitesse een pak slaag.

Hopelijk worden mijn spelers (Mount, Kashia, Miazga en Pasveer) niet geslachtofferd, want vanaf nu heeft Vitesse een ontzettend makkelijk programma:
Vitesse vs Heracles
Vitesse vs Roda
NAC vs Vitesse
Vitesse vs Sparta
AZ vs Vitesse
Vitesse vs Twente
Willem II vs Vitesse

Laatst gewijzigd
Starlynk

Willem II uit is helemaal niet makkelijk :p

Thijmen1411

Ben ik de enige die match duel puur op gevoel invult (ben ook maar 113e)? Ik maak hier uit op dat de meesten unibet/toto checken voor wie de favoriet is en deze dan met 2-1 / 1-0 / 2-0 laten winnen. Ik heb er eigenlijk elke week wel 2 gelijke spelen tussen staan, omdat ik de wedstrijd lastig te voorspellen vind en het altijd extra goed voelt als je zo'n gelijkspel goed hebt. Ook daarom ben ik het met jullie eens dat een gelijkspel meer moet worden beloond door bijv 70/100 punten hiervoor te geven. Ik check elke keer de voorspellingen van de top 10 en er worden weinig afwijkende voorspellingen gedaan, wat ik wel jammer vind. Ik denk dat 70/100 dit misschien kan doen veranderen.

BarryE1

Rienstra tribune, op voorhand natuurlijk wel logisch maar toch spijtig ;-)

1 2 ... 40 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.