Ik heb uiteindelijk Garcia ook niet genomen doordat de 1e ronde 50/50 was, maar zoals eerder gezegd was zij wel heel interessant (zelfde geld voor Siegemund maar mijn voorkeur ging naar Garcia) maar doordat er genoeg keuze was bij de D-speelsters de gok niet genomen.. ik hoop dan ook dat Garcia de partij alsnog verliest 🙂
Zou wel gaaf zijn als juist andere speelsters dit signaal zouden volgen en zich ook zouden terugtrekken.
Die hele journalistiek is gewoon pure rotzooi, die mensen na een enorme fysieke inspanning, dan nog een mentale klap en dan nog de meest debiele, zuigende vragen gaan stellen om maar een reactie los te maken. Vond het ook een sterk signaal van Osaka om het niet te doen en per keer dat ze het zou missen de boete af zou tikken in de hoop dat het naar een goed doel zou gaan.
Belachelijk dat mensen hier ook maar denken dat het triest is en überhaupt zulke mentale klachten niet serieus nemen.
Hahaha, ik pink een traantje weg, geweldig deze reactie xD Dat ze uberhaupt nog bestaansrecht heeft he, schandalig!
Misschien is het ook wel een mens en niet enkel een sporter/poppetje wat jouw tennispool moet redden?
Osaka heeft bijzonder knap laten zien dat zij zich niet laat gebruiken, zeker niet in deze periode, ondanks idd haar hoopgevende loting. Daar kan ik enkel louter respect voor hebben. Organisatie heeft geprobeerd door te dreigen haar te laten conformeren, zonder enig oog voor haar.
Dat goedkope statement over problemen praten, terwijl ze al duidelijk hebben gemaakt dat het hun geen flikker boeit en dat ze de volgende keer er toch wel uit zou worden geflikkerd, dat is al helemaal tenenkrommend, bijzonder goedkoop en vooral schijnheilig
'@Jori Het is denk de insteek van Osaka die bij veel mensen het verkeerde keelgat inschiet. Dat journalisten soms vragen stellen die tegen het onbeschofte aantikken is een feit. Wat ook een feit is dat sport en media samenhangen. Trek je het mediagedeelte eruit dan hou je geen sport over. Dan is er namelijk geen geld voor de sport en wordt het niet uitgezonden. Dat staat nog even los van dat al die media aandacht ook goed voor haar eigen portemonnee is. De voorwaarde dat sporters de pers te woord staan lijkt mij dan ook niet onredelijk.
Ga in gesprek met organiserende partijen, verenig je met andere sporters, open het publieke debat. Maar een boycot als deze in je eentje is gedoemd te mislukken en schiet voorbij aan waar het over zou moeten gaan. Ze maakt nu van zichzelf een scapegoat en daarna is alles weer back to normal.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.