Scorito-algemeen

1 2 ... 409 ... 606 607
rev

Ja dat is ook weet zo typisch, als ze niet winnen dan gaan ze wel stoppen. Zo win ik nooit een bekertje haha.

MarvinG

En Rublev gaat het ook niet redden. Gaat hard ineens zo met die uitvallers :P

Ab Normaal

Rublev exit. Da's dan mijn eerste uitvaller in ronde 1 met verder alleen nog Djoko, Nadal, Berettini, Gauff en Muchova te gaan, die allemaal zwaar favoriet zijn.

Fietsbel

Kvitova out (71%). Lekker dan

Niels22

Hier nog Djoko, Nadal, Berettini, Gauff en Muchova te gaan en dan een 100% score in ronde 1.

In ronde twee dus als Osaka en Kvitova kwijt..

Niels22

Kvitova dus de 2e speelster die is uitgeschakeld door de pers...althans ze heeft haar enkel geblesseerd tijdens het praatje met de pers na de ronde 1-partij

Ab Normaal

'@Niels
Wie is jou derde B dan? Schwartzmann?

Ludi

Met Osaka en kvitova ineens ook 2 onverwachtse uitvallers. Jammer. Rest gaat wel aardig

danusz1986

Muchova de 3e dame die verzaakt. Komt bij mij nu officieel op de blacklist!

vevie

Wou net zeggen. Muchova heeft een pak rammel gehad in de eerste set. Die lijkt te kunnen inpakken.

Niels22

'@Ab , Pablo Carreno

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Zegt bij Damestennis niks. Petkovic nu ook niet bepaald een geweldenaar. Kan nog keren

arjenzvob

Muchova slow-starter. Bertens verloor ook altijd standaard de 1e set. Nu helaas ook vaak de 2e....

Edit: 2e set Muchova!

Laatst gewijzigd
vevie

Goed gezien, guys. Muchova nu 4-2 voor in de 2e set

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Zie je? Muchova wins.

Gladiool

Kvitova weg omdat ze zich blesseert na een persmoment..

Capra

Wat is eigenlijk wijsheid met de captain keuze?
Een D speler kiezen waar je een 50/50 kans hebt of toch maar op zeker met een C speler waarvan je zeker bent dat hij doorgaat?
Is het het risico waard om in ronde 2 al te gokken?

Ab Normaal

Ligt er aan wat je wilt bereiken

vevie

In de eerste rondes ga je vol voor je D’tjes, natuurlijk. Je selecteert ook spelers waarvan je denkt te weten dat ze de eerste rondes gaan overleven. Het blijven mensen en je kunt ernaast zitten, maar vooral de eerste twee rondes wil je toch wel D’tjes captain maken. Wanneer je verder in het toernooi komt en de tegenstand wordt sterker, dan ga je idd afwegingen maken en vaker op safe spelen. Bijvoorbeeld als je je plek wilt behouden, etc. Maar het is vaak dus niet zo dat je in ronde 1 en 2 al gokt, omdat je denkt spelers te hebben geselecteerd die dan gewoon kunnen winnen.

Ludi

Meestal heb ik tot ronde 4 toch wel een D waarin ik geloof. Rond ronde 4 wordt het vaak wishful thinking

Capra

'@ Vevie
Thanks
Ik moet bij mijn D mannen kiezen tussen Monteiro (tegen Johnson), Ceccinato (de Minaur) en Fucsovics ( Fognini).
Monteiro geef ik net iets meer dan 50/50 kans, misschien 60/40, de andere 2 minder.
Safe zou zijn Ruud te cappen, maar dan laat je wel wat puntjes liggen natuurlijk.
Ik ga niet voor de nr.1 positie, maar eerder voor een bekertje, hoe glimmender hoe beter😉

mentsjov

'@capra

Met die D heren had ik Monteiro blind captain gemaakt

mentsjov

Om mijn gevoel even te staven toch maar even op unibet gekeken. Monteiro krijg je 1.17 voor dus 60/40 is eerder een 90/10 kans. Oftewel: als je Monteiro niet capt deze ronde laat je echt teveel EV liggen.

Overigens opent het schema zich erg mooi voor Rybakina. Vond haar al zo verdacht weinig gekozen, zelf in ieder geval lang ober getwijfeld maar desondanks niet gekozen...

Capra

'@mentsjov
Was ook mijn idee, thanks
Johnson is niet echt een gravelspeler..

arjenzvob

Ik ga morgen voor Alcaraz en Badosa.

1 2 ... 409 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.