Scorito-algemeen

1 2 ... 411 ... 606 607
Platje

Iemand nog wat geld ingezet op Siniakova tegen een odd van 25 euro 😂 ik niet in ieder geval..

Threeohthree

Zeker waar. Overigens überhaupt een interessante constatering dat ik meer waarde lijk te hechten aan haar succes in mijn scorito poule dan de €10,00 die ik op haar tegenstandster heb staan.

Laatst gewijzigd
Platje

5-5 haha wat een wedstrijd en duidelijk weer vrouwentennis

Ab Normaal

Nou, Kudermetova heeft de 5-1 (!) al weer vakkundig weggegeven en 2 MP gemist.
5-5.
Dat lijkt me mentaal een behoorlijk tik. Denk dat Siniakova nu favoriet is.

Edit: hopla, 6-5 Siniakova. Lijkt me einde oefening voor Kudermetova, de trut. Direct op mijn zwarte lijst.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Wtf is hier nou weer aan de hand.

raymankapeens

Match fixing heet dat

Punchbox

Vrouwentennis heet dat.

Platje

Wel 90 punten maar had toch liever die 100 euro gehad.. stom dat ik niet alsnog een paar euro a 25 had ingezet, gewoon als zekerheid

danusz1986

Toch de odds van 70 moeten pakken haha.

Ab Normaal

Ik zeg het niet snel, want het is natuurlijk een kunst om er überhaupt te staan en het is ook makkelijk als toetsenbord krijger, maar wat is Kudermetova een on-ge-lo-fe-lij-ke loser. Als je dit zo weggeeft ga je in je carrière inderdaad nooit verder dan de laatste 32 komen op een GS.

arjenzvob

Ze wees gelukkig zelf al naar haar hoofd, mentaal was dit echt een complete miskleun. Je zag het aankomen. Bah, want ik had Kudermetova ook...

Wel blij met Kasatkina. Benieuwd of ze Cirstea ook kan kloppen.

@Threeohtree Gefeliciteerd met je juichjoker krullenbol Siniakova. Had je goed gezien!

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Het was wel een mooi potje :)

rev

Als scorito speler kan ik hier niet van genieten hahaha.

danusz1986

'@arjen

Zelf had ik niet verwacht dat Kasatskina zo makkelijk ging winnen van Bencic. En Cirstea had het aardig lastig tegen de Trevisan dus ik geef haar een goede kans.

danusz1986

Wat is Bautista Agut nou weer aan het doen tegen Laaksonen. Als hij daar van verliest.

vevie

Kudermetova toch eraf. Das vrij zuur, zeg. Altijd zuur als ze het zo uit handen geven. Maar goed, zolang m’n captains het vandaag maar doen.

MarvinG

Had eerst Ruud als captain staan, maar wil de 2e ronde eigenlijk nog 2 D-spelers gebruiken. Gekozen voor Norrie en Badosa :)

Threeohthree

'@Arjen: Thanks haha. Kwam natuurlijk ook het nodige geluk bij kijken, maar dit was wel de reden waarom ze mee ging. Nog nooit zo hard tegen m'n televisie geschreeuwd. Wat een heerlijke partij.

Nu Munar nog en wie weet kan ik die 4de plek van de AO verbeteren :p.

Laatst gewijzigd
vevie

Bautista kan inpakken. De kofferbak in: 5-2 achter in de 4e set. Zandschulp geeft Davidovich trouwens mooi partij, lijkt het.

Mijn eerste kopman van vandaag staat een set en 0-4 achter in de tweede set. Jammer. Badosa m’n tweede captain gaat wel lekker.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Toch hoop ik dat hij weer gauw in z'n schulp kruipt want een verliezende captain voelt hetzelfde als zand tussen de billen. Pijn.

Gladiool

Dan moet DF eens z'n hoofd erbij houden. Wat een misselijke zeikzak zeg. Heb em ook als captain, maar ik hoop dat Botic wint van deze gast. Koppie erbij houden en hij wint makkelijk, maar nee.

Punchbox

Davidovich bakt er helemaal niks meer van.. Als die zo doorgaat wordt het duur captainverlies.

vevie

Tja, heb hetzelfde met Krajinovic. Dacht die zal wel winnen van Isner, maar hij lijkt tot nu toe geen partij. Zuur, maar is niet anders. Badosa heeft gelukkig wel gewonnen.

rev

Cmon Davidovich!

La Primavera

Davido lijkt zich te herpakken in de 5e set. Wel nog even zorgen dat hij geen Kudertje doet.

1 2 ... 411 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.