Scorito-algemeen

1 2 ... 412 ... 606 607
vevie

Munar heeft het nu ook lastig tegen Opelka.

Edit: vandaag Krajinovic (C) verloren en Kudermetova. Nu hopen dat Munar het nog kan omdraaien tegen Opelka. En, het is waar: ronde 1 zegt niks. Stond op 98%, verlies 2 spelers en duikel flink naar 83%. De juiste captains is alles in dit spel.

Laatst gewijzigd
Platje

Munar was ook niet de favoriet.. ook gezien de gekozen percentages in vergelijking met Opelka

Laatst gewijzigd
Capra

Fucsovic uitgeschakeld, Khachanov in een 5e set tegen Nishikori.....kan ik waarschijnlijk ook doorstrepen 😪

Pietje Precies

Wat een lekker begin van het toernooi!

La Primavera

Gaat ook wel erg lekker bij mij. 4 uitvallers maar Rublev en Kvitova tel ik niet echt mee. Die zullen de meeste serieuze spelers wel hebben. Siegemund is jammer maar geen man over boord, Kudermetova was onnodig. Kopmanspelletje gaat tot nu toe goed.

danusz1986

Jammer dat Opelka het helaas gaat weggeven.

Westland95

Zal toch niet?

La Primavera

Garin heeft het ook erg lastig tegen die Fastfoodvent.

MarvinG

Ronde 1 liep heerlijk, maar ronde 2 is wel erg droevig begonnen. Gelukkig Badosa nog wel door, maar bij de mannen Khachanov, Krajnovic en Fucsovic er al uit nu.

Westland95

Opelka legende

danusz1986

Nishikori gaat nu wel ver komen ben ik bang. Aardige pickrate.

Capra

Captain Monteiro zal toch niet van Boris Johnson verliezen?🤔

Threeohthree

Komt wel goed uit de startblokken maar over 5 sets verwacht ik dat Monteiro als echte gravelbijter net als ADF er als winnaar uit komt.

Juichjoker Munar bij de mannen helaas wel afgevallen, maar goed dat was te verwachten. Nu hopen dat Daniil gewoon Reily eenvoudig opzij zet :).

Laatst gewijzigd
Rad

Alle gokjes pakken weer verkeerd uit.. kudermetova, García, fucsovics. En muntje bij khachanov viel ook verkeerde kant op

Capra

Monteiro houdt het wel spannend.....

vevie

En is uiteindelijk ten onder gegaan aan de spanning.

Platje

Nu de door mij gekozen Munar eruit is vind ik het wel prettig dat Medvedev het lekker doet, kan hij dat mooi tegen de vaak gekozen Opelka ook laten zien (hopelijk!)

danusz1986

Gun Opelka ook eens wat.

rev

Voor de liefhebbers. https://www.scorito.com/subleague/382647/tour-de-france-2021/tour-de-france-2021/c9ec123a-e9d9-4411-bb90-dc5bc28dced1

Westland95

Nvm

Laatst gewijzigd
La Primavera

En voor zover Barty.

Ab Normaal

Toch een hoge pickrate. Vind dat eigenlijk niet erg. De mensen met Osaka en Barty zijn er 2 kwijt. Ik slechts één en heb Svitolina en Swiatek nog in die helft.

MarvinG

En ook Barty kwijt. De één na de ander stapt uit... Na een heel goede eerste ronde zak ik in ronde 2 gigantisch weg.

danusz1986

Wtf gaat Kohlschreiber hier doen. Na maanden/jaren niets gepresteerd Karatsev de man in vorm eraf slaan.

MarvinG

Ja Karatsev kwijtraken kan er ook nog wel bij :P

1 2 ... 412 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.