Scorito-algemeen

1 2 ... 433 ... 606 607
HeldS

Hoe werkt het captain kiezen nu er al eerder 2de ronde wedstrijden gepland staan dan 1ste ronde? Wat als mijn pick verliest in ronde 1? Alle 3 mijn Dtjes moeten nog spelen maar zag dat Djoko al daarvoor zijn 2de ronde partij speelt.

MarvinG

Goed in de gaten houden hoe laat jouw beoogde captains spelen. Je kan namelijk tot vlak voordat hun wedstrijd begint een speler nog selecteren als captain!

JapieJapo

Isner is weer eens aan een marathonpartij bezig....

MarvinG

Mijn Wimbledon avontuur is waarschijnlijk na ronde 1 weer voorbij. Was gezellig, tot volgende jaar ;)

danusz1986

Querrry aardig makkelijk gewonnen van Carreno Busta. Aangenaam verrast. Alleen hopen nu op Humbert. Anders nog een slecht gevoel na ronde 1!

JapieJapo

Helaas Isner 2de uitvaller na Serena..nu komen pas mijn captains: Sonego en Katsekina.

danusz1986

Laat maar weer zitten. Captain fout rest bijna allemaal goed.

danusz1986

Wat een teringmzzl heeft die Kyrgios!

JapieJapo

Mooi dat die veelgekozen Humbert ook eruit ligt. Sonego had het ff lastig in de 2de set maar wint daarna 8 games op rij.

Westland95

Wordt zo'n Alexandrova er ineens weer finaal afgeslagen.

JapieJapo

Ja dat is zeer jammer van Alexandrova...Ik was heel goed begonnen met maar 2 uitvallers in ronde 1 waaronder Serena door haar blessure. Maar nu dus geen captain punten met Alexandrova helaas.... Jokertje Golubic trouwens wel makkelijk door naar ronde 3.

Ab Normaal

Alexandrova was ook mijn captain.
Maar ze heeft een blessurebehandeling gehad tijdens de partij dus dat zal meegespeeld hebben.

danusz1986

Samsonova captain nog net gewonnen en Korda goed op weg. 99.8%

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Ja ik.vroeg me al af op hoeveel procent je zou staan

Pietje Precies

"Nooit een keer geluk met een gokje"

danusz1986

Haha mijn jinx werkt zo af en toe nog.

Capra

Ik snap trouwens niet hoe ze van Krejcikova een D speelster konden maken.
Ze is als 14e geplaatst, oké ze heeft niet heel veel ervaring op Wimbledon maar is wel in de winning mood

danusz1986

'@Capra

Nog geen tegenstand gehad.

Wel balen dat ineens Giorgi kansloos de 3e gaat verliezen en Querrey de eerste set verliest van duckface. Kan dan ineens snel gaan.

danusz1986

Enjoy it White i could. Querrey en Nishikori lopen standaard te kutten in 2 potten die ze gewoon horen te winnen!

Capra

'@Danusz
Op dit toernooi nog geen tegenstand gehad idd.
Maar de indeling op A B C en D wordt vantevoren gemaakt en als nr 17 van de wereld en 14e geplaatst kan je toch onmogelijk niet bij de sterkste 25 speelsters gerangschikt worden?

Ab Normaal

Ook niet als ze nooit op gras speelt?

Pietje Precies

Ik vond haar in de D-categorie niet eens zo heul mooi. Maar had, hoe tegenstrijdig dat misschien klinkt, een indeling in de C-categorie een stuk logischer gevonden.

Door dit systeem met categorieën zitten er continu een hoop spelers/speelsters te hoog ingedeeld. Met haar ranking + als winnares RG, had ik het logisch gevonden als zij eerder te hoog dan te laag was ingedeeld.

Wanderson89

Was de Wimbledon-pool niet al open voor Roland Garros was afgelopen?

Capra

Dat zou wel een logische verklaring zijn idd

tunix

Topscorers: Sterling, Kane, Hazard, Lukaku

1 2 ... 433 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.