Scorito-algemeen

1 2 ... 434 ... 606 607
Capra

Hier
Sterling
Torres
Lukaku
Braithwaithe

Ab Normaal

Sterling
Locatteli
Pessina
Maehle

Ludi

Kane
Morata
Sarabia
Maehle

Hier. Spanje, Italië, Denmarken Engeland.

Capra

Tot nu toe gaat het gesmeerd op Wimbledon, nu op 99,2%.
Maar vanaf nu wordt het lastig qua captain keuze.
Ga ik op safe of alles of niks?
Heb bij de heren alleen Sonego als D speler, maar moet tegen Federer.
Dames Krejcikova tegen Barty
Jabeur moet tegen Swiatek
Rybakina tegen Sabalenka
Kerber tegen Gauff
Geen zekere captain, wordt gokken...
Ik neig naar Berettini voor zekerheid en bij de dames gokje op Krejcikova

JapieJapo

Hier ook Beretini als kopman bij de heren en Golubic bij de dames.

vevie

Ik ga niet all in en speel op safe:

Berretini en Pliskova.

Voor de F1 ga ik voor:

Norris x 8
Stroll x 7
Verstappen x 6
Sainz x 5
Perez x 4
Giovinazzi x 3
Ocon x 2
Mazepin x 1

Voor het EK:

Italië - Spanje: 2-1
Engeland - Denemarken: 2-1

Schutters:

Kane
Dolberg
Maehle
Insigne

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Vevie

Met Pliskova ga je denk ik niet op safe.

Treenert

Oh, dat wou ik ook al net zeggen.
Odds Pliskozva - Samsonova 1.96 - 1.84 (Uni) en 1.90 - 1.91(Toto)

Hier. Spanje, Italië, Denmarken Engeland.
dat had je aardig goed 👍

Laatst gewijzigd
MarvinG

Ocon, wat een miskoop zeg

Ab Normaal

Ja. Heb sowieso al een grafhekel aan de beste man. Neem hem daarom nooit. Bij Sportpools ook altijd tegen hem.
Nu voor één keer hem genomen bij Scorito.
Nooit meer. Definitief op de zwarte lijst.

MarvinG

Stroll is ook weer lekker bezig. Gelukkig nog 2 races en dan weer teamselectie 🙏🏽

Laatst gewijzigd
Ric

Muchova of golubic captain bij de dames maken?

Imbatido

Ocon is voorlopig wel een slechte keuze gebleken ja met 2 DNF's. Gelukkig dat ik hem niet heb genomen. Maar hij was 17e getraind dus echt een hoge factor zullen de teams met Ocon hem waarschijnlijk niet gegeven hebben? Het mooiste is natuurlijk als zo iemand super goed heeft getraind en door iedereen op x7 of x8 wordt gezet en er dan af gaat, dan kost het pas echt punten.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Ric Golubic want Muchová gaat eraf tegen mijn Captain Badosa natuurlijk 🥱

MarvinG

'@Imbatido had hem inderdaad op x2 gezet. Dus de schade valt mee, maar het vervelende is dat je zonder Ocon een andere teamselectie had kunnen maken en dus meer punten had gescoord. De teams met Ocon zijn 'verleid' door zijn prestaties in de eerste 5 races waardoor het een goede pick leek te zijn. Helaas valt hij nu vies tegen ;)

danusz1986

Valt wel erg tegen van Samsonova. Gokje genomen, maar ik had geneen zekere speelster bij de dames. Helaas had ik Gauff of Muchova niet. En Keys wint wel van Golubic.

Laatst gewijzigd
danusz1986

En Korda gaat ook falen. En dat was het weer deze editie!

Pietje Precies

Je kan dit toch geen falen noemen van Korda en/of Samsonova?

danusz1986

Als je 11 winnaars en 24 unforced errors heb je iets niet goed gedaan dus ondergepresteerd. Dan kan het Pliskova zijn, maar die is de exposen op gras. Ik bedoelde trouwens falen van Korda en niet van Samsonova. Korda het waar het momentum en stond 2-0 voor in de 5e en as we speak leveren beide dames elke game hun service in.

danusz1986

Doodsteek als Muchova deze pot wint. 92% viel me nog mee, maar dat zal dan absoluut niet het geval zijn.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Typisch zo'n eerste set. Constant voor gestaan. Naja iig een betje op Jabeur, Khachanov, Muchova en Pliskova geplaatst.

Sloddies

Topcoach voor komend seizoen gelanceerd. Compliment voor Scorito: de veel bekritiseerde pinchhitter-regel is aangepast :)

La Primavera

Vanaf dit seizoen wordt niet elke invaller meer aangemerkt als 'pinch-hitter'. Enkel als een speler in een wedstrijd invalt en minder dan 45 minuten binnen de reguliere speeltijd heeft gespeeld, is hij een pinch-hitter en ontvangt hij dubbele punten als hij een (eigen) doelpunt maakt, een hattrick scoort, een assist levert of een strafschop benut/mist/stopt.

Hoewel het inderdaad een verbetering is, vind ik het nog steeds een gekke regel. Iemand die in minuut 91 invalt en scoort krijgt dus geen pinch-hitter bonus. Iemand die in minuut 10 invalt en in minuut 54 uitvalt krijgt wel een pinch-hitter bonus.

Persoonlijk zie ik liever een pinch-hitter bonus vanaf minuut 80 t/m blessuretijd. Dat zijn namelijk echt forceerders van een doelpunt.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Ik zie niet hoe die “nieuwe” ph regel een verbetering is. Vm was de oude regel “maximaal 45’ “, nu “minder dan 45’ “. Miss dat die ‘reguliere speeltijd’ er eerst ook niet bij zat. Maar dan nog: zeer marginaal, niet fundamenteel. En daar komt de opmerking van @Primavera nog eens bij.

Belangrijker vind ik de wijzigingen rond de transferperiodes:
- de 1e is slechts 3 weken
- prijzen vastgeklikt na r2
- slechtste 2 weggestreept
- (de grootste verandering) : transferperiode in winterstop slechts 2 rondes!

Harderijder

Jammer dat er maar drie proefweken zijn. Helemaal omdat je nu dus maar twee weken hebt om je definitieve team vast te stellen. Des te groter de kans op een miskoop aangezien de meeste teams dan nog niet definitief en ingespeeld zijn.

1 2 ... 434 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.