Pinchhitter bonus is niet heel drastisch veranderd, denk dat ze geprobeerd hebben om de wissels in de rust (en voor rust door blessures) te vermijden. Dat vind ik goed, maar maak er vanaf minuut 75 van (desnoods 60).
Kortere periode hebben ze gedaan omdat ze de deadline van de transfermarkt aanhouden. Kans op miskoop groter, wellicht een voordeel voor degenen die er meer tijd insteken en de transfers/lichte blessuregevallen analyseren waardoor ze spelers die de eerste 3 wedstrijden niet spelen lager geprijsd zijn maar waar je wel van kan verwachten (of hopen) dat ze de basis halen
Zag het ook. Maar die odds zeggen, vooral
Bij het vrouwentennis, niet veel. Heb nog geen pot van pliskova gezien dus kan het niet goed inschatten.
Muchova en Sabalenka durf ik ook niet met zekerheid aan. Die Jabeur doet t meer dan prima.
Wellicht maar de kaart Barthy trekken.
Bij de heren wordt het Djoko of Berrettini (maar ik vond F. Auger lekker spelen tegen Zverev) dus waarschijnlijk gewoon op Djoko. Dan maar wat minder captain punten.
Sta op 98% dus hoop bovenin te kunnen blijven hangen.
De odds zeggen bij het vrouwentennis net zoveel als bij het mannentennis, als bij het voetbal, als bij het darts, etc.
Bij de vrouwen ligt het niveau echter dichter bij elkaar + spelen ze slechts best-of-3 waardoor de outsider vaker wint. Maar dat wordt vanzelfsprekend ook in de odds meegenomen. Zodoende krijgt Djokovic in de kwartfinale een odd van 1.035 en Barty een odd van 1.23. Maar daarmee zegt die 1.035 niet meer dan die 1.23
'@arjen: ik dacht ook aan Muchova, maar Kerber lijkt wel in vorm. Muchova lijkt er vaak af te gaan als het er echt om gaat. Wat dat betreft heeft Kerber in deze fases van het toernooi toch wel meer ervaring.
Shapo vs Kachanov zou ik denk ik ook voor Shapo gegaan zijn. Ik gok iig op FAA, ondanks zijn 5 setter. Wellicht is dit het toernooi van de doorbraak voor FAA.
Bij de vrouwen ga ik voor Jabeur.
Als ik speel voor nummer 1, dan zou ik voor Golubic moeten gaan. Niemand hoger in de ranking heeft deze speelster. Alternatief zou Muchova zijn, maar zowel Golubic en Muchova zijn underdog en ik zie beide eigenlijk wel verliezen.
Maarja, op safe gaan met een A-speelster in de QF is wellicht wat vroeg
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.