Met tennis schiet het wederom niet echt op voor de Sloddies. 66% met weinig uitzicht op meer. Alleen nog Barty als dame over. Bij de mannen Berretini (c) en Djoko. Klein leerpuntje voor mezelf: je kunt Sabalenka beter bij Wimbledon kiezen dan bij RG....... En meer van die dingen.
F1 leek weer uiterst succesvol te worden, maar zit ook volledig de klad in met falende Ferrari's en Oconnen. Wacht met smart op de transferperiode.
Misschien was het allemaal wat te druk voor de glazen bol hier. Gelukkig veel voldoening gehaald uit het Fantasy Footbal van de UEFA, waar ik nog altijd top 10 van Nederland sta. Maar ja, daar ontbreekt jullie tegenstand.
Barty heeft Kerber toch in twee sets van de hand gedaan. Mijn C Pliskova heeft het ook zwaar. Mijn hoop op een duimpje was met de winst van Barty al naar het rijk der fabelen verwezen. Meer dan 6% gedaald. Mijn Wimbledon zag er veelbelovend uit, maar is wederom niks geworden. Zal normaalgesproken tussen de 65-75 procent eindigen. Wordt toch echt weer eens tijd om een minimaal duimpje te behalen met iets anders dan voetbal. Sheisse.
Pliskova heeft me idd laten stijgen weer. Mocht Berretini winnen morgen en Pliskova de finale winnen, dan zou een duimpje toch wel nog kunnen. Zeker aangezien de meesten hoogstwaarschijnlijk voor Barty in de finale gaan.
Gaan er mensen trouwens mee doen met meerdere Topcoach en Match Duel spellen?
Dat wordt een extra baan als Scorito speler, Marvin.
@laprimavera: het is idd hetzelfde. Speelde afgelopen seizoen mee met NL en BE. De Europese en internationale ronden zijn hetzelfde. Het enige verschil is logischerwijs dat je de wedstrijden van de desbetreffende deelnemers qua clubs/landen ook voorspelt. Bijvoorbeeld 8 wedstrijden Europees met 4 dezelfde wedstrijden zowel in NL en BE en de overige 4 voorspelde je dan de wedstrijden van de clubs van dat land die Europese speelde.
Er telt er maar 1 mee voor de ranking, maar het is wel makkelijk duimpjes en zelfs bekers scoren. Wie dus wilt werken aan z’n Scorito prijzenkast gaat er meerdere spelen.
Ik speel ze ook allemaal mee, eigenlijk alleen eredivisie dat ik echt volg, de rest gaat allemaal op statistieken van de eerste wedstrijden/oefenwedstrijden.. doe het vooral omdat we met een vriendengroep aan alles meedoen!
Ik denk dat 7-9% van de mensen niet heel blij zijn met Hurkacz.. leuk dat een C-speler Federer verslaat maar de meesten hebben hem die wedstrijd geen captain en daarna tegen een B-speler wel captain maken kost je een hoop punten (ik heb hem zelf niet trouwens)
Het is toch wel een beetje sad dat je nog steeds niet de complete ranglijsten kunt doorscrollen, specifiek bij het tennis in dit geval. Ik heb al een berichtje gestuurd naar Scorito maar die geven alleen maar aan dat dit vanwege de drukte even niet mogelijk is en dat de functie op termijn wel weer beschikbaar is. Wel echt een belangrijke afweging om te kijken of de 99% nog haalbaar is en of je daarbij Berrettini als captain MOET spelen, of dat je ook safe met Djokovic kunt gaan.
Tja, ik heb ook al twee keer hele nuttige feedback gestuurd naar Scorito: nul reactie. Ik vind het nog steeds een grof schandaal dat ze ons hebben opgezadeld met een telefoon-op-je-beeldschem-versie waarin allerlei essentiële functies missen. Wil je een overzicht van wat een renner aan punten voor je heeft binnengeharkt? Klik maar 15 keer door tot na de 21e etappe. En zo zijn er nog een aantal grote ergernissen waar helemaal niks mee gedaan wordt.
Anyway, ik haal er te veel plezier uit om er mee te stoppen. En ik heb een tijdje bovenin mee kunnen doen. Ik dacht dat ik in de Index op een gegeven moment 120e van Nederland was. Inmiddels flink teruggevallen. Probleem is eigenlijk dat ik puur op statistieken moet selecteren, want buiten een paar wielerwedstrijden om heb ik niet echt tijd om wedstrijden te kijken. Zeker bij spellen als Topcoach is het dan lastig te beoordelen wie een aardig balletje kan trappen.
Ik vind de opzet van F1 trouwens voor het eerst geslaagd. Hoewel ik er weinig van bak, kun je wel lekker veel sturing geven met de verschillende factoren. De wielerspellen hebben wat mij betreft een absolute succesformule, maar de kopmanfactor is bij de klassiekers wat mij betreft te groot. Hetzelfde geldt voor het tennis: waarom is die kopmanfactor zo achterlijk groot?
'@ric je zit in hetzelfde schuitje als ik. Gouden beker is niet meer haalbaar gezien het puntenaantal wat nodig is voor 99%, afgaande op score van @JapieJapo.
Je maakt namelijk hooguit 420 punten goed bij winst Berrettini, aannemende dat iedereen die nu zo hoog staat hem ook heeft. En dan moet iedereen ertussen dus voor Djokovic kiezen , dat zal niet gebeuren. Er zullen veel mensen nog wat willen stijgen dus ook voor Berrettini gaan.
Daarom ga ik op save met Djokovic en hoop dan nog net van 94.4% naar een bronzen bekertje te springen.
Na een super eerste ronde mijn hoge positie gelukkig vast kunnen houden. Eerste gouden bekertje met tennis!!
Voor wie gaan jullie vanavond, Engeland of Italië? In de HF voor Denemarken gegaan en daardoor 15%!!! gezakt naar 61%. Ik vind Italië beter voetballen, maar de Engelsen zijn wel heel fit en hebben alweer het thuisvoordeel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.