Scorito-algemeen

1 2 ... 437 ... 606 607
arjenzvob

Gefeliciteerd JapieJapo!

Ik ga voor Italië. Eindbazen!

vevie

Geëindigd op 80.2%. Weer een mislukt tennisavontuur. Op naar de US Open.

Ik denk dat Italië gaat winnen, maar ik ga zelf voor Engeland. Engeland heeft het thuisvoordeel en zullen zich gesterkt voelen. Kan in mijn vriendenpool nog wat stijgen met winst Engeland aangezien de rest wel voor Italië zal gaan. So England it is.

Italië - Engeland: 1-2

4 topscorers:

Shaw
Trippier
Rice
Mount

Laatst gewijzigd
MarvinG

Wimbledon afgesloten op 88%, helaas paar keer de verkeerde captain gekozen. Dan zit een bekertje er al vrij snel niet meer in.

EK sta ik boven de 99%. Heb Frankrijk als EK winnaar, dus ik mis vanavond sowieso 250 punten. Nummer 2 in mijn vriendenpoule heeft Italië als winnaar gekozen en pakt dus 250 extra punten als zij winnen. Ik kies dus voor Italië vanavond om hopelijk de voorsprong te behouden (sta nu 310 voor op hem namelijk).

Ketjap Manis

Haha lekker Vevie

DKrikk

Bij Wimbledon met 10 punten te weinig net 4 plekken te laag geëindigd voor mijn eerste tennis goudenbekertje.

Daarnaast zowat gehele EK boven de 99% gestaan en nu door dit gelijkspel toch net genoeg gezakt om ook dit goudenbekertje mis te lopen. Geen beste Scoritodag helaas.

vevie

'@ketjap: ja, was wel lekker al na 2 minuten 192 punten gepakt. Veel heeft het echter niet geholpen. Geëindigd op 77,5%. Koos in de halve voor een gelijkspel Eng - Den, terwijl ik zelf er wel vanuit ging dat Eng zou winnen. Moest in de laatste rondes afwijken van keuzes die ik normaal zou maken om nog wat in te kunnen lopen in de vriendenpool.

@drkrikk: dat is idd een zure dag.

danusz1986

Gouden bekertje met Wimbledon. EK een schamele 65%.

kevinraar

Bij de ek poule stond ik op 91.7 door dat ik de uitslag goed had in de finale ben ik geeindigd op 97.6

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Je gaat lekker dit jaar kevin

MarvinG

Lekker Kevin!

Ik had de uitslag fout helaas en daardoor gezakt van 99,8% naar 99,1%. Nog net een gouden bekertje :)

De Condor van Echt

Super gedaan Kevin, jij bent dit jaar de grootste sçavant van ons allemaal!
En jij gefeliciteerd @MarvinG met je gouden beker!

Bij Wimbledon net geen brons (94,5%), maar daarmee wel beste resultaat sinds jaren voor tennis. Met voetbal op de valreep nog een bronzen bekertje binnengesleept (95,4%) , omdat ik Italië als EK had ingevuld vooraf. Zo'n weinig gekozen gelijkspel na 120' helpt ook wel....

Het viel me wel op hoeveel mensen in de forumpoule Frankrijk als EK hadden (ca driekwart). Een stuk of 10 Italië, een handjevol had Dui/Por/Bel/Eng, een enkeling Spa, Den en Ned.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Gefeliciteerd Kevin en MarvinG met de je gouden bekertje.

De Duracelli's deden het wat minder, namelijk 70% bij EK en 82,9% bij Tannas.

Benzardi

De je = jullie

MarvinG

Thanks!

Nu al weer zin in het puzzelen voor Topcoach 🙏🏽

Laatst gewijzigd
Arne Riis

Dag beste mensen,

Ik heb de laatste maanden zo veelplezier beleefd aan de Scorito-wielerpoules dat ik nu ook die Topcoach maar eens ga proberen. Ik volg het NL voetbal op het moment matig, maar wil het graag goed doen (mijn collega’s doen mee).

Hebben jullie tips voor goede statistiekensites (zeg: de voetbalequilalent van PCS) en naast deze plek goede discussiefora over dit spelletje, waar ik die Eredivisievariant van Fiorelli en Cavendish kan oppikken? Mijn dank is nu al groot!

Pietje Precies

'@Arne Riis, als je je weg weet te vinden op onderstaande sites is dat denk ik exact wat je zoekt!

https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
https://www.whoscored.com/Regions/155/Tournaments/13/Netherlands-Eredivisie
https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/startseite/verein/610/saison_id/2021

Arne Riis

Ontzettend bedankt Pietje!

MarvinG

Toch wel grappig dat bij F1 de coureurs die in het eerste deel beter presteerden dan hun teamgenoot, er nu ineens vrij weinig van bakken. Waar Ocon en Stroll de beste keuzes leken, blijken Vetten en Alonso hun draai beter gevonden te hebben. Gelukkig kunnen we weer bijna onze selecties aanpassen!

Ric

Iemand bij topcoach al wat ‘goedkopere’ maar toch mogelijke puntenpakkers gezien bij Topcoach? Of basisspelers die goedkoop zijn, punten kunnen pakken en ervoor zorgen dat je je budget op de echte toppers in kunt zetten.
Lastig om nu al te bekijken wie er straks in de basisopstellingen staan want bij oefenwedstrijden wordt veel geëxperimenteerd.
Maar bij Utrecht een Timber en Balk?
Bij Feyenoord: Pedersen?
Heerenveen: Siem? Sven van beek
Cambuur: Jacobs?
Feyenoord: Bannis?
Fortuna: Cox
Willem ll; wriedt

BrackenRidgeCycling

TopcoachBe ook weer begon en, verassende uitslagen.

Ric bij cambuur Lopen wel een paar spelers die ik in het oog hour.

Pim96

Koopjes zal je tijdens de eerste weken ook goed achter komen. Eerste weken nog niet te veel opletten, maar spelers pakken van teams die makkelijke pot spelen. Tribunespelers kan je nu mooi 500k erin klikken.

Ik zou me inderdaad niet teveel stuk bijten op de oefenwedstrijden. Pedersen speelt nu vooral door blessures bijvoorbeeld. Balk en Timber veel concurrentie nog op die plekken. Bij feyenoord komt er nog wel een spits bij denk ik zomaar.

Boasson en Hagen

De koopjes zijn tegenwoordig bijna niet meer te vinden bij Topcoach. 2 seizoenen geleden nog Wijndal opgepikt voor 2,5 miljoen, toen hij nog in strijd was om een basisplek met Ouwejan. Nu maken ze alle wissels van de topclubs al te duur om op te gokken. Danilo €4M, Klaiber en Magallan €3M, Gorter €3M, Doan €3,5M. Veel geld voor weinig zekerheid.

Fiepke

De potentiële koopjes zijn terug te vinden bij de clubs in het rechterrijtje, waarbij de verschillen voor de plekken 8 t/m 15 soms heel klein kunnen zijn. Daar kun je nog wel 'cherry picking' doen, alhoewel zo'n puntenkanon als Giakoumakis afgelopen seizoen wel erg bijzonder was.

Ben het wel met je eens verder, voelt heel raar dat Gorter 3 miljoen waard is, terwijl hij veeleer in de KKD minuten zal gaan maken. Met spelers als Danilo die zo duur zijn, zorgt het er wel voor dat de pickrate heel laag gaat zijn.

Harderijder

Die prijzen van de wisselspelers van Ajax de topclubs slaat inderdaad nergens op. Als dat lager zou zijn zou je veel meer gokjes krijgen. Nu ga je snel voor de grote bevestigde namen. Toch zit er nog best wel wat leuke picks tussen, al zullen de oefenwedstrijden en eerste vrije potjes een beter beeld geven.

Hebben jullie trouwens ook een mail gehad om mee te denken over de spellen?

Wicked Wout

De oefenwedstrijden zeggen weliswaar niet alles, maar dit geeft wel een aardig overzicht: https://www.vi.nl/nieuws/overzicht-oefenduels-feyenoord-en-heracles-onderuit-az-wint-wel

Wordt dagelijks geupdatet

1 2 ... 437 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.