Scorito-algemeen

1 2 ... 438 ... 606 607
Peli

En toch krijg je tijdens het in de gaten houden van oefenwedstrijden van alle eredivisieclubs en het lezen van de wedstrijdverslagen/opstellingen/doelpuntenmakers wel een redelijk beeld welke 500 duizend tot 2 miljoen spelers serieuze opties voor je selectie zouden kunnen/moeten zijn.
Ik heb iig mijn 'pareltje' van 500K voor in de voorhoede al gespot :)

Wicked Wout

Ja die heb ik er voorlopig ook in staan. Benieuwd of ie straks ook een basisplek krijgt

vevie

Idd, basisplek voor dat ‘pareltje’ is onzeker, maar had hem op basis van de oefencampagne ook op het oog.

Benzardi

Ik zie dat ook dit jaar de 2 laagste scores weg worden gestreept bij Topcoach
Dat is mooi :)

Fiepke

Dat 'pareltje' kan er maar één zijn... Gaat zeker wel z'n minuten maken. Aantal concurrenten van hem met al wat meer bewezen diensten zijn ook niet duur. Maar kan straks schelen of je een 3,5 miljoen man of 4+ miljoen extra kan nemen.

Ric

Ik hoop en denk dezelfde gevonden te hebben.
Anders zijn er dus zelfs 2 ;-)

Astarloa

Kabangu bedoelen jullie? Er zijn maar een paar 500k aanvallers dus om daar nou zo stiekem over te doen. Daarbij zal die vast wat minuten gaan maken maar die gaat echt niet de punten aaneen rijgen hoor.

Het is erg lastig zoeken naar goedkope basisspelers. Bij de 500k en 750k categorie is zo goed als niemand te vinden.

Bozenik

Dat de wissels heel duur zijn is toch elk jaar rond deze tijd? Na ronde 2 wordt dat wel weer aangepast. Als zo'n wissel ineens een basisplek krijgt wil je ook niet dat ze de prijs weer moeten verhogen om een hele hoge pickrate te voorkomen.

arjenzvob

Teamselectie F1 is weer open.

F1 haalt mijn index altijd omlaag. Ik sta op plek 300 in de index, maar wil graag stijgen.

Ik ga denk ik voor, met de te geven factoren waarschijnlijk gemiddeld genomen:
Hamilton (factor 6)
Norris (factor 3)
Leclerc (factor 8)
Sainz (factor 7)
Vettel (factor 4)
Ocon (factor 5)
Raikkönen (factor 2)
Mazepin (factor 1)

Ik twijfel over Russell, toch de beste optie bij E. Mazepin hou ik. Ik zou Vettel of Ocon kunnen downgraden om budget vrij te maken. Of van Sainz Gasly maken. Toch wel een lastige puzzel.

Insiders info? Komen er sterke verbeteringen bij bepaalde teams bijvoorbeeld?

Imbatido

Wel balen van deze laatste race voor mijn team want deze periode ging het erg goed. Met Norris, Leclerc, Perez, Verstappen en Mazepin vandaag helaas aan de verkeerde kant van de medaille. Teams met Ocon en Vettel pakken hier toch nog wel weer wat schade terug uit de afgelopen races.

Fiepke

Ik ben gestopt met het F1-spel. Kon er geen plezier uithalen.

Topcoach KKD komend weekend 1e ronde, daar maar eens voor puzzelen.

rev

Vettel gediskwalificeerd. Te weinig benzine in ze tank.

Pietje Precies

Poeh, dat heeft wel fors impact op de ranking.

danusz1986

Ben daardoor 3.5% gestegen ipv gelijk gebleven. Stroll (x4)en Norris (x8) die uitvielen, maar wel Ocon (x7) en Sainz (x3).

Treenert

Dus als je Giovinazzi én Russell wil kun je Leclerc al niet meer selecteren 👎

Pietje Precies

Dat vind ik wel elke keer dezelfde stomme kritiek. Wat mij betreft zit het spel erg matig in elkaar, maar dat je gedwongen wordt wat keuzes te maken (lees: duurdere niet te pakken) vind ik zeer wenselijk.

Persoonlijk vind ik het budget eerder te ruim dan te krap. Al komt dat vooral door wat gekke prijskaartjes --> zogenaamde upgrades die helemaal geen upgrade zijn.

Laatst gewijzigd
MarvinG

'@Treenert dat vind ik juist leuk aan het spel, dat je toch gedwongen wordt om ergens concessies te doen. Als je zo iedereen er in kan klikken die je wil dan krijg je veel dezelfde teams.

Starlynk

Stond de hele tijd rond de top 100 (ruim in de top 99%) en had met een beetje meer geluk ook zeker top 100 kunnen staan, maar gisteren:

Leclerc x8 DNF
Norris x7 DNF
Vettel x6 DSQ
Stroll x5 DNF

En dan daal je dus lekker in 1 race met 2,8% naar 96,8%....

HeldS

Ik heb bij de giro en de tour erg genoten van het competitieve en puzzel element van Scorito. Helaas heb ik nog net geen bekertje kunnen halen.
Nu wil ik ook bij top coach gaan kijken hoe ver we komen. Ik zou alleen niet weten wat een gebruikelijke/winnende combo is omdat ik de puntentelling niet echt ken. Is het verstandig om echte toppers en een aantal heel goedkope spelers te selecteren of is het juist belangrijk dat al je spelers genoeg punten (kunnen) halen?

Treenert

[Quote]Dat vind ik wel elke keer dezelfde stomme kritiek.[/quote] Dat mag je vinden maar als dat zou betekenen dat ik daardoor Hamilton of Verstappen niet zou kunnen nemen zou dat iig als mijn keuze voelen, nu niet en dat vind ik jammer.

Pietje Precies

Nou, ja, het is vrij onredelijk van je. Precies in de categorieën waar de prijsverschillen het grootste zijn, wil jij de duurste 3 hebben...

Persoonlijk vind ik ze overigens alle drie erg duur. Ik pak er 0 of 1 van die 3.

Laatst gewijzigd
Peli

Zo, gaan we over een kwartiertje eens kijken of we Tadic moeten kiezen of toch een miljoentje besparen door Haller te nemen.
Al gok ik op het eerste.

arjenzvob

Of allebei 😉

Pim96

Of PSV'ers ;)

kevinraar

heb me team voor speelronde 1 al klaar staan

1 2 ... 438 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.