En toch krijg je tijdens het in de gaten houden van oefenwedstrijden van alle eredivisieclubs en het lezen van de wedstrijdverslagen/opstellingen/doelpuntenmakers wel een redelijk beeld welke 500 duizend tot 2 miljoen spelers serieuze opties voor je selectie zouden kunnen/moeten zijn.
Ik heb iig mijn 'pareltje' van 500K voor in de voorhoede al gespot :)
Kabangu bedoelen jullie? Er zijn maar een paar 500k aanvallers dus om daar nou zo stiekem over te doen. Daarbij zal die vast wat minuten gaan maken maar die gaat echt niet de punten aaneen rijgen hoor.
Het is erg lastig zoeken naar goedkope basisspelers. Bij de 500k en 750k categorie is zo goed als niemand te vinden.
Teamselectie F1 is weer open.
F1 haalt mijn index altijd omlaag. Ik sta op plek 300 in de index, maar wil graag stijgen.
Ik ga denk ik voor, met de te geven factoren waarschijnlijk gemiddeld genomen:
Hamilton (factor 6)
Norris (factor 3)
Leclerc (factor 8)
Sainz (factor 7)
Vettel (factor 4)
Ocon (factor 5)
Raikkönen (factor 2)
Mazepin (factor 1)
Ik twijfel over Russell, toch de beste optie bij E. Mazepin hou ik. Ik zou Vettel of Ocon kunnen downgraden om budget vrij te maken. Of van Sainz Gasly maken. Toch wel een lastige puzzel.
Insiders info? Komen er sterke verbeteringen bij bepaalde teams bijvoorbeeld?
Dat vind ik wel elke keer dezelfde stomme kritiek. Wat mij betreft zit het spel erg matig in elkaar, maar dat je gedwongen wordt wat keuzes te maken (lees: duurdere niet te pakken) vind ik zeer wenselijk.
Persoonlijk vind ik het budget eerder te ruim dan te krap. Al komt dat vooral door wat gekke prijskaartjes --> zogenaamde upgrades die helemaal geen upgrade zijn.
Ik heb bij de giro en de tour erg genoten van het competitieve en puzzel element van Scorito. Helaas heb ik nog net geen bekertje kunnen halen.
Nu wil ik ook bij top coach gaan kijken hoe ver we komen. Ik zou alleen niet weten wat een gebruikelijke/winnende combo is omdat ik de puntentelling niet echt ken. Is het verstandig om echte toppers en een aantal heel goedkope spelers te selecteren of is het juist belangrijk dat al je spelers genoeg punten (kunnen) halen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.