Scorito-algemeen

1 2 ... 44 ... 608 609
Starlynk

Nou dat was het dan weer voor dit weekend.. volgend weekend laatste kans :p

Ceramiche Ariostea

Oef gokje alle AZ spelers op de bank zetten betaald zich op het nippertje toch uit. Dank aan Lozano en van Ginkel

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@park: denk vooral dank aan de keeper en de verdediging van AZ, ongelooflijk hoe ze die dubbele voorsprong weg gaven.

Starlynk

Oh ja Topcoach, al 8 spelers met punten dit weekend en mijn hoogst scorende is Luuk de Jong met 46 punten :p Je bent me intussen ook voorbij Park!

Ceramiche Ariostea

'@starlynk - inderdaad zag het de achtervolging heeft lang geduurd zeker de 1e rondes na de winterstop zag ik het verschil alleen maar verder oplopen door pech en domme keuzes van mijzelf maar de ellende is toch bij jou team toegeslagen.

Ab Normaal

Wat een lul die Raikkonen. Daar gaat mijn bonusduel tegen Hamilton. Rijdt ie z’n eigen monteur aan. Sukkel.

Pietje Precies

Ja balen, was ook mijn bonusduel. En Grosjean gunt ons een 1800'je volgende race.

Sebastiaan92

7600 punten. Het uitvallen van beide RedBulls was zeer gunstig voor mij.

Starlynk

5000 punten vandaag.. Nou ja, er staat in ieder geval een ok score zullen we zeggen :p Hopelijk volgende week nog ietsje beter!

Pietje Precies

Puur zo'n algoritme gebruiken is wel een karige bende. Met super veel coureurs kan je nu tegen maar liefst 8, 9 of 10 coureurs meer punten behalen dan tegen Verstappen en/of Ricciardo :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@pietje
Zag ik ook. Zou je andersom verwachten dat je met de Red Bulls ook veel punten kunt verdienen tegen mindere renners maar dat is dan werr niet het geval.

Karperdrol

Ik vind het nog steeds jammer dat de punten veranderen per race...

BarryE1

Maakt het wat mij betreft ook wat onoverzichtelijk, hoewel in mijn hoofd de meeste duels i.c.m. de punten wel op een rijtje staan.

Ab Normaal

Maakt het ook omslachtig.
Je moet nu bij iedere rijder gaan kijken en dan zie je dat er ineens een absurd duel tussen zit van 1800 punten die iedereen neemt als ie 'm ziet.
Heeft niks te maken met een goede inschatting.

Starlynk

Nou, Grosjean alsnog gewonnen van Perez.. dat kost me weer een paar plekken :p

Matt89

Huh Grosjean toch boven Perez!? Dat komt goed uit. Nu 8400 punten :D

Ceramiche Ariostea

Perez heeft een tijdstraf van 30 seconden gehad vanwege het inhalen van Hartley in de opwarmronde.

Matt89

Dat komt mij goed uit. Met 8400 punten is het denk ik netjes om te beginnen. Ronde 3 kan ik dus enorme risico's nemen met de hoop op een nog betere score.

Starlynk

Ja, door de corrigerende punten denk ik dat er weinig mensen nog aan de 8000+ punten gaan komen.. Lukt alleen maar als je alle 5 de duels wint en ook nog eens in minimaal 2 duels een gokje neemt.. En er zullen redelijk wat mensen op safe gaan spelen deze ronde omdat ze nog geen acceptabele score hebben neergezet, lijkt me.

Jori

Ik heb voor volgende wedstrijd al 4 redelijke zekerheidjes staan voor 7600 punten inclusief bonus.
Mss dat er nog ergens een 5e aankomt met nieuwe gridstraffen od. maar verwacht hier bijzonder veel punten nog.

Thijmen1411

7900 punten. Had vanwege de kwalificatie meer op safe gespeeld met het bonusduel door Magnussen vs Stroll te kiezen ipv Grosjean vs Perez. Een beetje mixed feelings dus dat Perez die 30 seconden tijdstraf heeft gekregen, aangezien ik nu wel meer punten heb maar ook de kans op maximale punten heb gemist.

JimKro

Lastig weekendje Topcoach in het verschiet met 4 Ajax en 3 PSV spelers. Ik denk dat ik qua opstelling ga spreiden met een klein voordeel voor PSV door thuisvoordeel. Maar het kan alle kanten opgaan denk ik. Overigens had ik rond de winterstop zonder twijfel alles op Ajax gezet.

Ceramiche Ariostea

Verschrikkelijke captainkeuze dit weekend met PSV - Ajax en Feijenoord - Utrecht om 19.45 dan maar besloten om voor Idrissi te gaan. Keuze lijkt voorlopig goed uit pakken.

Pietje Precies

Balen dat AZ niet thuis speelde. Dan had ik namelijk Til of Jahanbakhsh captain gemaakt. Nu kwam Mount er bij mij beter uit.

Ceramiche Ariostea

Mount heb ik ook nog even overwogen maar gezien de vorm van Vitesse op het moment vond ik dat te risicovol. De statistieken gaven voldoende geloof met 8 overwinningen op rij van AZ om voor captain Idrissi te gaan

1 2 ... 44 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.