Scorito-algemeen

1 2 ... 440 ... 606 607
Astarloa

Apart teampje.

Treenert

Min zit op de tribune, is volgens mij geblesseerd

Benzardi

'@ Treenert
Bij mij zit Min ook op de tribune omdat hij geblesseerd is.
Niet dat ik hem anders had opgesteld, maar hij kan wel een leuke opvulling zijn voor die 500 Euromonopoly stuivers. :)

Fiepke

'@vevie waarom is Matchking zo easy in jouw ogen?

In de KKD gaat het met topcoach nog niet lekker, hopelijk in Eredivisie wel. Heb nu voor de 1e rondes ook La Liga, Bundesliga en Premier League team staan. Daar maak ik straks al snel definitief team van en dan kost het weinig tijd meer.

Peli

Speelronde 1 Topcoach ED
3-4-3:
4x Ajax, 4x PSV, 4x Feyenoord, 2x Twente, 1x Heerenveen en 3x 500K voor op de tribune.

Laatst gewijzigd
vevie

'@Sniekey ik vind ze de makkelijkste spellen omdat je niet echt veel hoeft te doen voor minimaal een duimpje. Heb je het over brons, zilver of een gouden beker, dan wordt het al anders. Over het algemeen kun je echter zonder het te volgen gewoon degelijke scores halen. Door vaak voor de verwachte winnaar te gaan en laag te poolen zit een duimpje er wel in. Wat ik alleen vorig jaar had met BE is dat ik de spelers niet ken en dus meer steeds de topscorers van de competitie erin klikte. Daar laat je dus wel wat liggen omdat je dan niet weet welke spelers in vorm zijn, etc.

Aangezien ik voor Match King NL wel wat meer research doe, helpt dat ook met de interlands (WK/EK kwalificatie, Nations League). Die zijn bij de andere Match Kings grotendeels qua landen hetzelfde inzake het voorspellen van de wedstrijden. Dat geldt ook voor de Europese rondes. In mijn beleving is het dus zonder al teveel effort goed te doen.

Laatst gewijzigd
Fiepke

Duidelijk Vevie!

Bij Topcoach KKD drama...had ingezet op overwinningen van Emmen, Roda, Volendam en Almere. Alleen die laatste voldoet dus slechts beperkt punten voor speeltijd.

La Primavera

KKD is toch al sinds jaar en dag een competitie waar geen pijl op te trekken is? Dat lijkt me gewoon zelfkastijding om daar een pooltje voor in te vullen.

danusz1986

Daar gaan we weer met Schmidt. Geen Max, Gotze, Zahavi, Gakpo, Drommel en van Ginkel.

Laatst gewijzigd
Peli

Heeft die Schmidt weer de hele middag aan de schnaps gezeten?
Goeie god zeg.

Ab Normaal

Hup Heracles.
Allemaal juichen voor Heracles dan is het snel klaar met die poppenkast.
Als ie nu wint denkt die zelfbenoemde God dat ie het ook daadwerkelijk is en gaat ie er mee door.

Peli

Idd @Ab.

"Marco van Ginkel kan niet op kunstgras spelen, Boscagli is vannacht vader geworden en Max heeft lichte spierklachten", aldus Schmidt.
En waarom spelen Götze, Zahavi en Gakpo niet dan? Oh, onderschatting. Oké, weten we dat ook weer.
Drommel en Mvogo zijn gelijkwaardig, dus die keuze valt nog wel te verklaren .

Fiepke

Drommel en Mvogo vind ik ook lastig te begrijpen als het om rust geven gaat. Heb je een hele voorbereiding gedraaid, 5 overwinningen aan een en heb je als keeper rust nodig...(ik had natuurlijk Drommel op doel gezet).

Maar in de buitenlandse topcoach (Engeland, Duitsland en Spanje) is dit ook heel erg. Als ik zie wie er dan uiteindelijk wel/niet spelen... Dan heeft bij nader inzien @Vevie helemaal gelijk dat het veel tijd kost.

@La Primavera, juist dat maakt het voor mij ook leuk bij KKD om toch tot een stabiel team te komen. En heb geen index hoog te houden dus kan vrijuit spelen. Is het nog wel balen in zo'n weekend.

Voor wat het nu waard is, halfweg weekend:

* Eredivisie: 88,6% met veel 0 punters.
* KKD: 49,2%
* Bundesliga: 92,5% (Haaland)
* Premier League: 87,6%
* Primera Division: 99,6%

Platje

PSV begon vorig jaar ook zo om in januari top te zijn, we weten allemaal hoe dat afliep.. snap er ook niks van en erg lastig voor ons als topcoachspelers..

@Snieckey: percentages zeggen nog niet veel als er nog geen gehele ronde is uitgespeeld (ik sta bijv in Spanje op 78% met maar 106 punten maar heb nog 10 basisspelers te gaan), ook vallen de 2 slechtste rondes nog af waardoor 1 hele goede ronde dus voldoende is

vevie

De scores nu zeggen idd niet zoveel. Match King, bijvoorbeeld, is echt van de lange adem. Daarom vergeten spelers ook zo vaak rondes. Ik scoorde bijvoorbeeld erbarmelijk bij de eerste rondes van BE. Stond iets van 30-40%, ofzo. Deze ronde nu alles goed tot nu toe en sta weer bijna 90%. Zo snel kan het gaan.

Ik hoop nu voor het eerst bij Top Coach een duimpje te scoren, of hoger. Ik strand steeds tegen de 90% door ongelukkige blessures, spelers die opeens niet in de basis staan, etc. Hopelijk dit jaar een selectie waar ik dat zo veel mogelijk kan beperken. De laatste rondes vorig seizoen kon ik amper een basiself opstellen door alle blessures.

Pietje Precies

Haha dit is wel typisch Nederlands. Vanaf de luie stoel denken we het beter te weten dan Schmidt. Als PSV had verloren was eenieder even gelijk komen halen en nu hoor je niemand...

Met het drukke schema valt voor deze keuzes best wat te zeggen. Riskant om het uit bij Heracles te doen, maar het blijkt een goede inschatting: makkelijke zege.

Ik weet niet of jullie ook de buitenlandse spellen spelen, maar daar is het vrij gebruikelijk dat de goede spelers 'slechts' 65-80% van de competitieminuten spelen. Qua Topcoach zijn de uitzonderingen hierop (spelers die wel vrijwel alles spelen) al gauw interessant.

Ajax en PSV zijn dusdanig veel beter dan de rest van de competitie dat ik verwacht dat er best een hoop gerouleerd / vroeg gewisseld gaat worden.

----
Met Zahavi had ik helaas ook een 0-punter. Met Götze kwam ik nog goed weg. Klaassen als captain een smetje, maar dankzij Mazraoui lijkt het toch nog wel een aardige score te worden. Mits Utrecht straks hun ding doet.

Bundesliga en Premier League zijn, met name door Haaland en Bruno Fernandes als captains, zalig begonnen. Virtueel 6e en 13e. De komende rondes boeien vermoedelijk dus weinig meer.

danusz1986

Ik had in de Eredivisie Gotze, Zahavi, Van Ginkel, Pasveer (dacht dat Stekelenburg nog geblesseerd was) en Rensch (speelde helemaal niet ipv Tagliafico. 693 met nog 3 spelers dus deze kan ik alvast wegstrepen haha. In Spanje sta ik 2e overal door de 0 van Osasuna en de captain Benzema. Belgie 96%, Duitsland 98%, Engeland 94% en Frankrijk 94% en KKD matig 84%.

Laatst gewijzigd
Peli

Ondanks nulpunters voor Max (in m'n basiself) en Drommel (op m'n bank), toch nog een tussenstand van 1.068 nu. Tadic cpt en een sublieme Mazraoui.
Met Bijlow, Malacia en Til nog te gaan zitten er hopelijk nog wat puntjes in het vat. Hup Feyenoord dan maar :)

Sloddies

Tja, dan ben je ruim 40 jaar seizoenkaarthouder van PSV. Weet je dat Benfica-PSV eraan komt. Ken je Herr Schmidt maar al te goed. Stel je toch Max en Boscogli op voor Heracles uit. Helaas hierdoor wrsch weer geen absolute TOPstart, ondanks 412 puntos voor Tadic......

Peli

Lekker eerste weekendje zo.
1.537 punten (99,8%) ondanks Schmidt ;)

Ab Normaal

Hier 1464 ondanks Schmidt

MarvinG

1588, helaas 0 punter met Koopmeiners... maar een lekker begin!

La Primavera

Schmidt is de nieuwe Rabobank.

vevie

Deze week een top 10 ronde te pakken voor Match King BE. Wel lekker na echt een erbarmelijke start.

Treenert

Lake van Fortuna staat wel bij de wedstrijdstatistieken maar is niet te koop, bijzonder!

@Pietje nee ik denk niet dat ze in de veronderstelling zijn het beter te weten dan Schmidt. Noem mij eens één trainer die zó rigoureus spelers rust geeft als Schmidt. Ik denk dat de Nederlandse titel hem geen zak interesseert en dat zou ik ook nog kunnen begrijpen. Komt bij dat een keeper voor zijn fysiek rust geven natuurlijk zinloos is. Die geeft je met name 'rust' door zelfvertrouwen = speelminuten.

1 2 ... 440 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.