Scorito-algemeen

1 2 ... 442 ... 606 607
Peli

'@Yoeri
Heb je het over aankomende speelronde of je definitieve selectie voor na de 3e speelronde?

M.b.t. definitieve selectie:
Ik ga tot de deadline nooit echt te diep in op spelersnamen. Dus die puzzel zal je zelf moeten oplossen.
Maar ik weet alleen dat je met slechts 1 Ajacied in je selectie, je jezelf waarschijnlijk in de vingers gaat snijden.
Ter vergelijking: Ik heb 4 Ajacieden (1 verdediger, 2 middenvelders en 1 aanvaller). Verder heb ik ook een meervoud aan PSV'ers en Feyenoorders. Maar ik laat nog even in het ongewis hoeveel van elk dat er zijn ;-)

Succes met puzzelen!

arjenzvob

Iemand nog 3 miljoen nodig?

Creatieve opstelling dit weekend. Wie had een paar weken geleden gedacht dat ik all-in voor Feyenoord zou gaan... Plukje Ajacieden, wat Friezen, wat rood-groen-zwart.... Ja het is een bont gezelschap!

danusz1986

Wie gaan er weer zich aan de PSV'ers branden?

Voor dit weekend 4x Vitesse (twijfel nog over Tannane), 4x Feyenoord, 3x PSV, 2x Ajax, 1x Heerenveen 1x Utrecht.

Bij PSV is het me echt een raadsel. Heb momenteel Ramalho, Propper (vanuitgaande rouleren) en Madueke. Zahavi en Van Ginkel had ik er zo ingegooid als ze geen europese pot hadden volgende week.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Schmidt gaat Teze en Pröpper speeltijd gunnen, aldus AD. Verder rust voor Madueke en Ramalho onder andere. 100% zeker ben je natuurlijk nooit, maar ik ga uit van goede insiders daar bij het AD.

Peli

Mijn basiself voor dit weekend bestaat louter uit Ajacieden, Feyenoorders en, jawel, zelfs nog 3 PSV'ers.
Die laatste 3 weet je nooit zeker, maar ik gok erop dat ik de juiste 3 eruit gepikt heb (Bitte, Herr Schmidt).
En een bank met 4x Vitesse.

Good luck to all!

Laatst gewijzigd
Peli

'@Arjen
Als het klopt dat Madueke rust krijgt, is Vertessen ook een zekerheidje, lijkt me.

danusz1986

Kan ik dan beter voor Zahavi gaan of voor Vertesse. Twijfel!

Peli

Vertessen zowel budgettechnisch als kansen om in de basis te starten

danusz1986

Als Madueke invalt pakt hij vaak wel dubbele punten:P Gokje waard zekr als je hem captain maakt haha.

Treenert

Verheydt (Ado) start niet

Peli

'@Danusz
Dat gokje hou ik wel achter de hand voor als ik een wedstrijd of 10 voor het einde een keer alles op alles moet zetten voor een monsterscore, om nog een beetje bovenin mee te kunnen (bllijven) draaien haha.
Al kijk ik nu wel heel ver vooruit 😅

Laatst gewijzigd
danusz1986

Gaat weer lekker dan kan ik deze ronde van de KKD ook wel doorstrepen heb alle opstellingen doorgekeken en mij is het niet opgevallen. Verheijdt captain. Ach ja blijft de KKD.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Op het laatste moment Akman erin gezet. Weliswaar op de bank, maar toch leuk!

KissMyAce2.0

Mazzelaar!

danusz1986

Mijn captain Mahrez 15 min ingevallen en gescoord en Sterling idem, maar langer en geen captain natuurlijk. Heerlijke score zo in Engeland.

Ab Normaal

Pfff, alle spelers die ik vorige week in de KKD had scoren nu natuurlijk bij de vleet.
Vanwege het programma had ik ingezet op spelers van Den Bosch, Dordt en Eindhoven.
Weer eens een lesje geleerd.

danusz1986

'@AB

De spelers van VVV en Almere?

danusz1986

Gelukkig spelen van Ginkel, Teze, Zahavi gewoon.

Peli

Gelukkig voor jou ja ;-) haha

Valvuillerdemoz

Jammer genoeg spelen Ramalho, Götze en Madueke niet! # nog een beetje in vakantiesfeer.

Laatst gewijzigd
Westland95

Al m’n PSV basisspelers bankie 😭

michelb6

Idem. Kan iemand mij uitleggen waarom ik er ook maar over zou denken PSVers in mijn vaste team op te nemen? Je wordt er wekelijks in getuind.

Westland95

Daarom moet er ook een optie worden toegevoegd dat je tijdens het weekend nog kan schuiven met basis- en wisselspelers.

Benzardi

2 van de 4 in de basis en 1 gescoord van PSV en nu maar hopen dat Madueke invalt en scoort.
Voor de rest heb ik 3x Fey. 3x Ajax en 1x Fietstas.

danusz1986

Daar is je goal feli.

1 2 ... 442 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.