Scorito-algemeen

1 2 ... 443 ... 606 607
Westland95

Goaltje Noni maakt veel goed.

danusz1986

Iig 100+ punten.

Pantani_83

Zijn score zal alleen niet worden verdubbeld met de nieuwe regel.

Valvuillerdemoz

Ach de teerdinges! Ik zie dat ik Gรถtze ook nog als captain heb! ๐Ÿ™ˆ Wordt wel een hele leuke pinchhitterbonus dan!

Pietje Precies

Zonde dat er straks maar 1 score telt. Premier League gaat weer geweldig :)

Peli

Serieus @Chris?
Geen pinchhitter megagekkebonuspunten meer dit seizoen?
Wist ik oprecht nog niet.

Harderijder

Zahavi ook nog eens gewisseld na 45 minuten...

Pantani_83

Alleen als de speler minder dan 45 minuten speelt.

Valvuillerdemoz

Moet ie dus in de eerste minuut na rust invallen voor de ph-bonus?

danusz1986

'@Val

Ja precies! Hebben ze aangepast.

Valvuillerdemoz

Ook wel terecht. Iemand die er in de rust al in komt en dan scoort is geen pinchhitter. Eigenlijk zou het alleen voor een invaller in het laatste half uur moeten gelden.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@harderijder: Na de transferperiode wisselt Schmidt wel iets minder volgens mij.

Peli

'@Chris: Wel terecht. Ben blij we van die, in mijn ogen, flutregel af zijn. Of althans gedeeltelijk.

Laatst gewijzigd
Jori

als Madueke na die tik op de enkel alsnog was gewisseld, waren het wel weer PH punten geweest, aldus de regel :p

JapieJapo

Het is ook lastiger omdat trainers nu 5 keer per wedstrijd mag wisselen... daar maakt Schmidt zeer gretig gebruik van

Treenert

@harderijder: Na de transferperiode wisselt Schmidt wel iets minder volgens mij.
Ik verdenk hem ervan dat hij zelf met de nodige voorkennis ook Scorito speelt ๐Ÿ˜„

Laatst gewijzigd
Harderijder

Dat zou me niets verbazen.

Maar zonder alle gekheid; welke PSVer is wel een serieuze optie zonder al te veel roulaties?
- Zahavi is een goede afmaker, maar met zijn 5 miljoen te duur als hij af en toe op de bank komt
- Gotze en Van Ginkel kunnen hun goaltje maken maar zijn of blessuregevoelig of zullen zeker hun wedstrijden rust gaan krijgen
- Madueke is het meest interessant, maar met Vertessen, Bruma en Gakpo zijn er ook hier genoeg alternatieven.
- Van Max is ook wel bewezen dat hij regelmatig rust krijgt in de competitie

Bovendien zullen de roulaties met name tegen de kleine ploegen zijn, zoals gisteren tegen Cambuur. En dat zijn juist de wedstrijden waarop ze punten kunnen scoren. Bovendien is PSV in de breedte minder dan Ajax en dus meer afhankelijk van routaties. Mijn team had drie of vier PSVers erin staan, maar ik ga er er wel een paar uit halen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Denk ook dat het afhangt of psv zich plaatst voor de CL.
Spelen ze EL zal er denk ik net wat minder gerouleerd worden in de competitie.

Westland95

Haha ik zat ook al te denken aan die maas in de wet mocht Madueke gewisseld zijn na die tik.

Peli

Ik neem hoe dan ook 3 PSV'ers in mijn definitieve selectie.
1 ervan waarvan ik verwacht dat hij 90% van de potjes gewoon in de basis zal staan en 2 die dusdanig belangrijk zijn dat ze รฒf basis staan รฒf elke wedstrijd sowieso minuten gaan maken (en maar hopen dat ze in die minuten belangrijk gaan zijn met een goal of assist).

Peli

Zo, leuke speelronde weer. Althans, als Feyenoordfan vind ik dat.
Wel karig voor m'n Topcoach, maar ik heb er een proefweekje voor over :)
Die van vorige week overtref ik volgende week waarschijnlijk ook niet. Dus weet ik al vrij zeker met welk aantal punten ik na speelronde 3 het spel รจcht ga beginnen. En daar kan ik heel prima mee leven.
Na 2 speelronden heb ik inmiddels ook wel een redelijk goed beeld van de 18 ploegen en dus ga ik nu echt maar eens proberen om een definitief team in elkaar te sleutelen. Met volgende week nog in ogenschouw.

Treenert

Vorige week zonder verdediging een in verhouding slechte ronde gedraaid, Nu met ruim 1100 pnt wel tevreden en mogelijke nog wat puntjes straks van bankspeler Pavlidis.

Kunnen we op dit forum overigens wat meer info delen zoals we dat op wielerfora doen? Ik ben redelijk thuis in voetbal maar hou zeker van goede tips. Het beperkt zich hier nu vnl. tot slechts mededelingen zoals ook mijn eerste 2 regels.
Ik zal de eerste aftrap doen. Speler die mogelijk (als 5e verdediger) interessant is voor je team is Milan van Ewijk. Jonge vent van 20 die in de zomer overkwam van ADO en nu de rechtsbackpositie bekleed van Heerenveen. Hij begint al aan zijn 3e seizoen in de eredivisie. Speler die er regelmatig overheen komt en een assist kan geven. Prijs 1.250.000 en dit seizoen 'alles' (180 minuten) gespeeld. Is er wel eentje om op de longlist te hebben.

Who's next?

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Treenert
Weet je het zeker? Volgens mij hou je niet zo van inside information en ga je dan zelfs mensen privรฉ berichten sturen om hun bericht weg te halen.

Maar goed, mooi initiatief.

Ik zou Stefanovic van Heerenveen zeker adviseren. Zijn assist op Halilovic was wonderschoon. Voor1.750.000 heb je een potentieel pareltje.

En qua keeper: ik zou, naast een topkeeper, zeker Peter Leeuwenburgh kiezen van Groningen. Voor 1.500.000 heb je een keeper van Groningen, die vaak de 0 houden. En persoonlijk vind ik het leuk, dat een jongen die ik nog les gegeven heb, nu toch mooi eerste keeper is. Jammer dat hij bij Ajax nooit doorgebroken is.

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik vind het wel lastig om nu al te bepalen waar de koopjes gaan zitten. Vanaf dinsdag is er toch al beter te zeggen als de waardes vast staan. Spelers die het nu goed doen gaan namelijk nog wel in waarde stijgen.

In de aanval vind ik nu Okita wel interessant als 5e aanvaller. Wil je echt voor een goedkope gaan, dan kan je kijken bij GAE voor koopjes. Backs zijn altijd interessant bij Scorito. NEC heeft dan wellicht ook nog een leuke optie als 5e verdediger.

Edit: Arjen noemt er stiekem zelfs twee van Heerenveen die interessant zijn. Halilovic liet ook al in de voorbereiding zien makkelijk het doel te vinden.

Laatst gewijzigd
Treenert

Dat berichtje dat ik je stuurde over Florian Vermeersch, hahaha, wat maak jij je soms toch druk om de verkeerde dingen!!

Of Leeuwenburgh, zoals Padt, ook vaak de 0 gaat houden valt natuurlijk nog te bezien. Hij heeft zijn prijs zeker wel mee. Briljante actie/pass van Stefanovich idd, misschien wel mooier nog dan de goal. Maar zijn speelminuten vind ik nu nog te riskant.

1 2 ... 443 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.