'@karperdrol: lijkt me dat altijd wel 1 tegenvalt en als dat net de ene is die jij hebt, kan je hem nog tegen hulkenberg zetten om de schade te beperken. 2 begin je wel uit een heel beperkt pouletje te vissen. Bottas, Hamilton en Vettel vind ik op dit moment te weinig opleveren, de andere 3 komen voor mij in aanmerking voor 1 plekje. Wel zit Ricciardo al dicht tegen een gridstraf aan volgens mij, al is hij met zijn cijfers wel de meeste interessante atm
Verder lijken me beide Haas coureurs interessant, Magnussen hele seizoen al goed en Grosjean kan meer, maar viel begin beetje tegen, wat niet bepaald onhandig is in dit spelletje. Neig ook naar beide Toro Rosso coureurs. Gasly heeft al bewezen wat te kunnen, terwijl Hartley dus niet in een slechte auto zit en tegen elke coureur desondanks minstens 1000 punten krijgt. De Renaults, Force India's en Mclaren's vind ik weinig interessante match-ups hebben, al lijken ze wel erg constant. De Williams wil ik niet mijn vingers aan branden en de Saubers hebben me ook nog niet overtuigd, al is dit nog wel mijn twijfelgevalletje. Maar nieuwkomers als Leclerc en Sirotkin kunnen nog wel interessant zijn, omdat ze dus niet een succesvolle geschiedenis a la force india en stroll met zich meedragen
Je moet in de overweging ook nog wel meenemen dat je coureurs niet tegen een andere coureur uit je team kunt laten rijden.. Dus als je van plan bent om Magnussen mee te nemen en je wil hem tegen Perez laten rijden, moet je niet ook Perez in je team opnemen.. En bijvoorbeeld de Williams coureurs zijn op dit moment zeer interessante duel tegenstanders, dus die zou ik nooit in mijn team nemen, ook al verwacht ik dat ze later in het seizoen wel gaan verbeteren en je er dan dus mogelijk veel punten mee kunt pakken.
Ja, ik denk dat er behoorlijk veel overlap zal zitten in de teams.. al ben ik persoonlijk nog niet overtuigd van Gasly, ook al heeft ie 1 leuke race gereden. Schat de Toro Rosso's op dit moment in als het 8e team (alleen Williams en Sauber slechter) en ik zie ze nog niet 1-2-3 structureel boven Force India, Haas, Renault of McLaren eindigen..
Zeker niet structureel, maar dat hoeft ook niet. Voor nu levert tegen williams ook mooie punten op en af en toe een klein gokje op basis van slechte trainingen van anderen en gridstraffen en je kan er dik mee binnen lopen. Maar het wordt ook nog even kijken wanneer de teams updates hebben gepland staan, force india ging bijvoorbeeld afgelopen weekend wel weer stukje beter hierdoor
Speelronde 32 toch weer lekker begonnen met Hansen, Dumfries en van Amersfoort goed voor +- 280 punten gestegen naar een voorlopige plaats 10 algemeen. Vond deze speelronde ook weer lastig inschatten wat doen AZ en Feijenoord met het oog op de bekerfinale? Is PSV voldoende ontkaterd en gemotiveerd voor een uitwedstrijd bij Roda. Toch maar niet mijn standaard opgestelling neergezet en een aantal aanpassingen gedaan
Ja, lekker als je 'm captain hebt hier.. Had hem gelukkig wel als doelpuntenmaker bij Match Duel.. Wel zuur dat PSV nog 2-2 maakt in de 86e minuut.. Had 2-1 voor Roda ingevuld en was weer terug in de top 10 geweest zonder die goal.. Jammer dan.. en bij Topcoach Arias en Ouwejan uit de basis met 0 punten, en Kashia, die wel speelde -12.. pffff.. Hopelijk maakt captain Labyad nog een hattrick :D
De Scorito GP punten zijn gereset naar de hoogste score van de 1e 3 rondes. Sta nu op plekje 753 (95,1%).. Hoger dan verwacht!
En ik dacht misschien vinden jullie het leuk om een Subpoule te doen voor de kenners hier, dus heb er een subpoule geopend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.