Ik vind het wel zo'n ontzettende pauper 'sport'.
- Vettel zijn vrij easy overwinning wordt ontnomen door een safety car,
- Vervolgens wordt Bottas zijn vermoedelijke overwinning ontnomen door brokstukken op de weg
- Enorme voordeel wat je kunt behalen bij een safety car door gelijk de pit in te duiken (Red Bull vorige race bijv.)
- Tijdsverschillen die er na een safety car niet meer zijn, wat de uitslag enorm kan beïnvloeden
Als leek begrijp ik totaal niet waarom je niet gewoon de virtuele verschillen van voor de safety car behoudt... dit is toch de reinste competitievervalsing...
Maar, ja, dit houdt het wel een stuk spectaculairder, want anders geldt nog veel meer dat de auto (en dus geld) de klassering bepaalt.
Toch 2300 punten door de lekke band van Bottas in het duel met mijn rijder Raikkonen. Verder pakte Alonso tegen Hartley goed uit maar de opzet blijf ik nogal schraal vinden. Heeft helaas niks met kennis of een bepaalde tactiek te maken
Scorito Eredivisie in speelronde 33 voor het eerst de top 10 ingeslopen op plaatsje 9 terechtgekomen. Nog 1 ronde volhouden!
Wel bijzonder geluks systeem:
Op koningsdag andere prioriteiten dus niet meer naar racers en matchups gekeken, enkel wat ik de zondag ervoor had samengesteld.
Raikkonen vs Bottas als bonusduel,
Magnussen vs Ocon
Grosjean vs Perez
Gasly vs Stroll
Hartley vs Leclerc
4200 punten, waar 0 punten de meest terechte score was geweest, hoewel je kan beargumenteren dat er altijd wel 1 mazzeltje in je poule moet zitten.
Wel Williams en Sauber die ergens wat snelheid hebben gevonden, wordt nog lastig qua duels nu, dat leken toch in eerste instantie de inkoppertjes
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.