Scorito-algemeen

1 2 ... 50 ... 606 607
Ab Normaal

Hoppa. Tegenstanders Ocon en Sirotkin al exit in ronde 1.

Ab Normaal

Te vroeg gejuichd. Bonusduel Alonso mag al naar de pits.

JapieJapo

Alonso ook in de problemen...ocon zat voor Raikonen leek me fout van de Fin

timothyvana

Als grosjean perez nog voorbij steekt (lees: Perez pech gaat krijgen) dan scoor ik bij alle 5 duels. Maar na het uitvallen van ocon en sirotkin zal het geluk wel op zijn ;)

Starlynk

haha hier ook Ocon als bonusduel.. lekker dan.. Dat wordt uithuilen.. En van mijn 11 topcoach spelers die nog speelden heeft Ouwejan na 25 minuten het veld moeten ruimen.. Ik heb bijna meer geblesseerden dan fitte spelers nu! :D

wesley1983

Jawadde benieuwd hoe ze bij Red Bull gaan reageren op dit voorval, zal Max niet in dank afgenomen worden. Ricciardo was duidelijk de snelste maar Max wou niet afgeven, Bye Bye constructeurspunten! Dom dom dom

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Waarom kies ik ook verstappen... hij had alweer meerdere momenten deze race en dan weer dit: 2 keer afhouden mag niet meer...

timothyvana

Door die safteycar blijft bottas ineens voor hamilton. Daar gaat mijn bonusduel van 2200 punten . Hoe kon bottas dit in hemelsnaam winnen haha

en grosjean eruit met 1600 punten. Het begon zo goed...

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Lekker grosjean rustig achter de safety car aan...

wesley1983

Ja dan kies je dan een safe battle voor Ricciardo en dan gebeurt zoiets. Gaat een hartig woordje over gesproken worden binnen het team.

Mss een goed idee om een apart topic te hebben voor de formule 1?

Platje

Pech met ocon en riccardio, magnussen-perez een verkeerde keuze maar leclerc tegen Verstappen is toch 1600 pnt.. gebeurd gewoon te vaak met Verstappen (helaas)

Ab Normaal

Mazzel Timothy....

timothyvana

Ik mag niet klagen. 4 autos aan de finish en 3 tegenstanders out of the race. Dit heeft niets meer met kunde te maken haha.

JapieJapo

900 puntjes voor Sainz + niks...

Pietje Precies

Ik vind het wel zo'n ontzettende pauper 'sport'.

- Vettel zijn vrij easy overwinning wordt ontnomen door een safety car,
- Vervolgens wordt Bottas zijn vermoedelijke overwinning ontnomen door brokstukken op de weg
- Enorme voordeel wat je kunt behalen bij een safety car door gelijk de pit in te duiken (Red Bull vorige race bijv.)
- Tijdsverschillen die er na een safety car niet meer zijn, wat de uitslag enorm kan beïnvloeden

Als leek begrijp ik totaal niet waarom je niet gewoon de virtuele verschillen van voor de safety car behoudt... dit is toch de reinste competitievervalsing...

Maar, ja, dit houdt het wel een stuk spectaculairder, want anders geldt nog veel meer dat de auto (en dus geld) de klassering bepaalt.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ja ik ook amper 1500 puntjes. Enkel Alonso en Vandoorne hun duel gewonnen, en door de safetycar op het laatste nog mijn bonusduel verloren doordat Hartley nog voorbij Gasly ging. Hier geeft kennis inderdaad niks meer mee te maken maar vooral geluk!

kevinraar

5500 punten gescoord flink gestegen van 5149 naar 226

Bazing

Netjes kevin!

kevinraar

bedank wel zonder dat ik gegokt hebt op verassingen voor de volgende race ga ik voor verassing als bonus duel dat perez gaat winnen van raikonnen

wesley1983

Ik ga Ricciardo tegen Verstappen zetten volgend duel!

kevinraar

Wesley ik andersom

foqu1ta

Toch 1 duel goed. Alonso vs Gasly en toevallig nog mn bonusduel dus toch een gigantische 2000 punten

kevinraar

heb me duels ingezet als al me duels slagen haal ik 7400 punten

Ceramiche Ariostea

Toch 2300 punten door de lekke band van Bottas in het duel met mijn rijder Raikkonen. Verder pakte Alonso tegen Hartley goed uit maar de opzet blijf ik nogal schraal vinden. Heeft helaas niks met kennis of een bepaalde tactiek te maken

Scorito Eredivisie in speelronde 33 voor het eerst de top 10 ingeslopen op plaatsje 9 terechtgekomen. Nog 1 ronde volhouden!

Jori

Wel bijzonder geluks systeem:
Op koningsdag andere prioriteiten dus niet meer naar racers en matchups gekeken, enkel wat ik de zondag ervoor had samengesteld.
Raikkonen vs Bottas als bonusduel,
Magnussen vs Ocon
Grosjean vs Perez
Gasly vs Stroll
Hartley vs Leclerc

4200 punten, waar 0 punten de meest terechte score was geweest, hoewel je kan beargumenteren dat er altijd wel 1 mazzeltje in je poule moet zitten.
Wel Williams en Sauber die ergens wat snelheid hebben gevonden, wordt nog lastig qua duels nu, dat leken toch in eerste instantie de inkoppertjes

1 2 ... 50 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.