Scorito-algemeen

1 2 ... 501 ... 606 607
Peli

'@Boasson en Hagen
Met je eens hoor, ik neem ook nul Afrikaanse spelers op in mijn TC ED (maar dat is meer toeval dan bewust).

Peli

Ik heb trouwens ook nog een tip voor jullie:
Neem Ramalho NIET op in je selectie.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1012759/domper-voor-psv-ramalho-komende-maanden-niet-inzetbaar.html

Laatst gewijzigd
tunix

Ik zal de strafschopnemer van Heracles even aanpassen. Op basis van vorig seizoen zou Bakis ze waarschijnlijk gaan nemen. Hij staat echter niet altijd in de basis. Andere kandidaten kan ik niet met zekerheid zeggen. Heb even de lijst bijgewerkt hieronder.

Weet iemand de pikorde Tadic Haller?

**STRAFSCHOPNEMERS**

Ajax – Dusan Tadic (A) / Sébastien Haller (A)
AZ – Jesper Karlsson (A)
SC Cambuur – Robin Maulun (M)
Feyenoord – Orkun Kökcü (M)
Fortuna Sittard – Mats Seuntjens (A)
Go Ahead Eagles – Justin Bakker (V) / Luuk Brouwers (M)
sc Heerenveen – Henk Veerman (A)
Heracles Almelo – Bakis (A) ?
NEC Nijmegen – Jordy Bruijn (M)
PEC Zwolle – Bram van Polen (V)
PSV – Cody Gakpo (A)
RKC Waalwijk – Alexander Büttner (V)
FC Groningen – ?
FC Twente – Ricky van Wolfswinkel (A)
FC Utrecht – Simon Gustafson (M) / Anastasios Douvikas (A)
Sparta – ?
Vitesse Arnhem – Loïs Openda (A)
Willem II – ?

Scoritop

Thansk @Peli. Gaat PSV wel missen achterin

danusz1986

Misschien Obispo interessant dan voor maar 2 miljoen.

Scoritop

Tadic sowieso 1e penaltynemer. Ik denk bij Heracles gewoon Sierhuis. Bij Groningen Strand Larsen of De Leeuw. Bij Sparta Dalmau? Bij Willem II geen idee

Peli

Obispo is een linkspoot, die gaat denk ik niet RCV komen te staan.

Ik zou, als ik Schmidt was, Teze het vertrouwen geven en er een goedkope backup bij halen.

Arne Riis

Wat een ellende met PSV… Daar ging zo ongeveer het laatste ‘zekerheidje’ in de selectie.

Ab Normaal

'@Arn Riis
Nee hoor, er zijn nog twee spelers die niet meedoen in Roger’s wisselcarrousel: Sangaré en Gakpo spelen altijd, mits fit.

Arne Riis

'@ab: Sangaré is inderdaad wel een optie, maar wel Afrika Cup , scoort zelden en pakte vorig seizoen maar liefst zeven gele kaarten. En geen idee wat er met het middenveld gebeurt als ze Bazoer nog halen. Gakpo is een topper, maar wel flink blessuregevoelig. Speelde vorig seizoen slechts23 wedstrijden en miste er nu ook al flink wat. Bovendien heb je voor hetzelfde geld Openda of Karlsson, die eigenlijk altijd spelen en totnogtoe beter scoorden. Moeilijk, moeilijk.

Ab Normaal

Sangare speelt als ie terug is.
Gakpo is inderdaad blessuregevoelig, maar als hij een keer gevrijwaard blijft van blessures scoort ie meer punten dan Openda en Karlsson denk ik.

Nac mist 5 spelers vanwege corona maar lees nergens wie het zijn.
Lekker voor je score dit weekend. Gezien hun programma heb ik er 4 van die gasten in staan…

danusz1986

Heb 0 speler van Nac. Vallen erg tegen dit seizoen. Alleen Seuntjes heb ik dit seizoen gehad.

Ab Normaal

Ze spelen thuis tegen Eindhoven. Met Excelsior-Ado op het programma lijkt me Nac dus geen verkeerde optie.

Pim96

Ik had ook 4 spelers van NAC staan. Ik ga voor de zekere optie en haal er een paar uit. Deze rondes een nulpunter gaat veel pijn doen.

Ab Normaal

Ik heb er voor de zekerheid 3 van de 4, Olij, Van Schuppen en Seuntjes uitgemikt.

Matthijs_W99

Nog iemand een last-minute tip voor topcoach KKD?

Ric

Gaan we ineens spelers van mijn clubje NAC dumpen!
We hebben het dit seizoen al taai genoeg hoor mannen ;-) Haha

Ab Normaal

'@Ric
Vraag jij dan eens ff bij je matties na wie er niet op het trainingsveld stonden.

Ab Normaal

'@matthijs willems
Robert Mühren

Ric

Ik ben er nog niet achter.
Maar ik neem er sowieso geen eentje in mijn team Haha.
Dramatische bende is het.

Zodra ik Iets weet dan drop ik het

Ab Normaal

Je hebt nog een uur. Dan sluit het voor deze week

Ric

Op alle sites nog niets te vinden.
Maar de zinsnede: ‘ je zult het morgen in de opstelling wel zien’. Suggereert wel wat basisspelers.

Ab Normaal

Die had ik gelezen ja. En een paar null n is killing.
Dat wordt 4x Helmond Sport

Ric

Zou Eindhoven doen ;-)

Ab Normaal

Helmond Sport is zichtbaar zo :)

1 2 ... 501 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.