Scorito-algemeen

1 2 ... 502 ... 606 607
Ric

Al heb ik er wel een paar van Helmond genomen deze ronde

Ab Normaal

Ik 4 nu. In ieder geval 4 spelende spelers.

Platje

Ben ook benieuwd naar de opstelling van Bayern.. van de 9 verdedigers zijn er maar 2 beschikbaar volgens scorito

Lopraus

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/395717/keeperswissel-bij-fc-utrecht-is-goed-nieuws-voor-ajax/

Peli

Oh balen.... Want op zich zou De Keijzer voor een prikkie in je selectie te klikken moeten zijn, als gunstige 2e doelman. Mits hij al in het spel zou zitten, wat dus niet het geval is.
Nu kan Scorito hem zo duur maken als ze zelf wilen.

Laatst gewijzigd
Punchbox

Las het ook ja, de Keijzer stond helaas nog niet in Scorito. Als die nu wordt toegevoegd zal die gelijk duurder worden..

Edit: Wat Peli zegt dus ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

En dat zullen ze zeker doen. Waarbij het de vraag is of hij na 3x blunderen nog steeds in mag blijven staan

Platje

Soms moet je pas links delen als de prijzen al bekend zijn om ze niet wijzer te maken dan ze al zijn.. scorito leest hier mee :)

Ab Normaal

Pfff, 4x Helmond Sport betaald zich niet uit. Thuis tegen de nummer laatst…
Had ik toch beter die Nac spelers kunnen laten staan.

Platje

1x van de laatste 10 wedstrijden gewonnen en maar 7 goals gescoord.. ik heb er wel 2 op de bank maar had er ook niet heel veel van verwacht..

Niels22

Hake en keepers blijven ook een lekker heikel punt...

Tis ook niet dat Helmond een hoogvlieger is natuurlijk, ben er zelf ook ingetrapt hoor, maar nu meteen duidelijk dat alleen Van Landschoot overblijft na de transferperiode

Peli

Had niemand der Raketenmann?

Platje

Wie?

Platje

1-2 voor Dordecht ook nog..dat had ik dan weer niet verwacht.. zie wel dat ze maar 4 wissels hebben dus daar zijn er ook een aantal besmet

Laatst gewijzigd
Pim96

Hier gelukkig ook alleen van Landschoot. Raketman als in snelheidsduivel vanuit Duitsland ahaaaa.

Doekhi overigens op de nominatie op Ramalho te vervangen. Teze dus geen vrij spel

Peli

'@Platje
Christian Conteh de Feyenoord-huurling van Dordt

Ab Normaal

'@Niels
Nou, bij mij blijft zelfs Van Landschoot niet over.
2,5M vind ik teveel voor een speler uit de staart van de competitie.

Pim96

Van Landschoot toch al 9 doelpunten als middenvelder. Meer punten gehaald dan bijvoorbeeld Pflucke. Weet niet of hij mijn team haalt, maar ik schrijf hem niet af

Platje

'@Peli weer wat geleerd.. ik had er wel 3 van Dord maar die zaten op de tribune..

4 spelers van Bayern is ook geen succes..

MarvinG

Hier dus ook 4 man van Bayern. Keeper, Pavard, Muller en Lewa. Ook geen daverend succes dus...

Ric

KKD toch wel een lastigere puzzle dan de eredivisie.
Daar is het budget echt wel wat lastiger in te zetten, zonder heel veel opvullers te nemen.

Pim96

Ik vind dat je met het budget en de prijzen van KKD juist heel erg kan spelen. Juist door de afwijkende prijzen die er zijn. Je kan inderdaad niet Muhren, Dallinga en Steijn in je team, maar er is best een goed team samen te stellen.

RvhC74

Als de keeper van Fc Utrecht nu opeens een waarde van 2,5 mln of meer wordt toebedeeld is Scorito de weg volledig kwijt. Deze keeper heeft 1 goede wedstrijd gekeept en was in principe derde keus achter Paes en Oelschlagel. 1,75 of Max 2mln lijkt me wel voldoende ook juist omdat helemaal niet zeker is of hij wel op doel blijft staan.

Zelfde geldt voor andere transfer bedragen oa Veerman, Haller, en evt andere spelers als er andere concurrenten bij komen, heeft dat invloed op je speelminuten.

Vind persoonlijk dat speelminuten en transfer naar hoger team ook invloed moeten hebben op waarde en dat zie ik niet altijd terug. De Veerman van Heerenveen is echt niet zo bepalend bij Psv en is maar afwachten of hij altijd gaat spelen. Door de komst van Brobbey zal Haller ook minder gaan spelen lijkt mij etc etc

Peli

Ik gok zomaar dat Reneetje geen Haller, De Keijzer en Veerman in zijn team gaat nemen 😁

BarryE1

'@Pim kkd en budget brengt je idd wel in de krochten der parels. Het dwingt om in een segment te zoeken waar je normaal gesproken niet in wil zoeken. Het worden veel spelers uit rechterrijtje en dan nog niet de toppers. In principe wel leuk want dat geldt dan voor iedereen en dwingt tot het maken van keuzes. Anderzijds, als je in een proefronde 3x 250k op tribune zet en gemiddeld 500k op de bank en dan nog niet een fatsoenlijk team neer kunt zetten, dan is het wel redelijk extreem.

1 2 ... 502 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.