Als de keeper van Fc Utrecht nu opeens een waarde van 2,5 mln of meer wordt toebedeeld is Scorito de weg volledig kwijt. Deze keeper heeft 1 goede wedstrijd gekeept en was in principe derde keus achter Paes en Oelschlagel. 1,75 of Max 2mln lijkt me wel voldoende ook juist omdat helemaal niet zeker is of hij wel op doel blijft staan.
Zelfde geldt voor andere transfer bedragen oa Veerman, Haller, en evt andere spelers als er andere concurrenten bij komen, heeft dat invloed op je speelminuten.
Vind persoonlijk dat speelminuten en transfer naar hoger team ook invloed moeten hebben op waarde en dat zie ik niet altijd terug. De Veerman van Heerenveen is echt niet zo bepalend bij Psv en is maar afwachten of hij altijd gaat spelen. Door de komst van Brobbey zal Haller ook minder gaan spelen lijkt mij etc etc
'@Pim kkd en budget brengt je idd wel in de krochten der parels. Het dwingt om in een segment te zoeken waar je normaal gesproken niet in wil zoeken. Het worden veel spelers uit rechterrijtje en dan nog niet de toppers. In principe wel leuk want dat geldt dan voor iedereen en dwingt tot het maken van keuzes. Anderzijds, als je in een proefronde 3x 250k op tribune zet en gemiddeld 500k op de bank en dan nog niet een fatsoenlijk team neer kunt zetten, dan is het wel redelijk extreem.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.