Scorito-algemeen

1 2 ... 503 ... 608 609
Pim96

Koopjes in rechterrijtje (en linkerrijtje) zeker goed zoeken. Daarbij ook misschien wel wat gokjes. Je kan echter ook de keuze maken om bepaalde toppers te nemen en verder uit een sterk middensegment kiezen. Dan kom je toch tot een uitgebalanceerd team.

Ric

Geen Mashart, azzagari, velanas, Maria en Seuntjens bij NAC vanavond.

Peli

En daar kom je nu pas mee, Ric.
Mooi is dat.

Ric

Ja helaas nu pas bekend gemaakt.
Maar ik heb bewust niemand genomen van NAC…en dat gaat zo blijven vermoed ik Haha

Peli

Liep je maar te f*cken. Ik speel niet eens mee met TC KKD.

Ric

Haha wist ik Peli.
Gelukkig ken ik je inmiddels wat beter ;-)
Maar als mensen hier serieus met Mashart ofzo spelen dan hierbij de gouden tip:
NIET DOEN!!

Rad

Super. Borre (frankfurt) op tribune en Gavi rode kaart. Gaat weer lekker, en dan moet het puzzelen voor de Eredivisie nog beginnen..

Platje

'@Rad waarom zet je een speler van 2,5m op de tribune terwijl je nog je team mag wisselen? 3x 500k op de tribune en je hebt meer geld over voor je andere 15 spelers

Fiepke

Ik had gemist dat Flekken niet zou spelen... Keurige 0-punter in de basis.

In de KKD kun je toch leuke teams samenstellen met dit budget. In de prijzen 1.000.000, 1.125.000 (ontbreekt in topcoach eredivisie), 1.1250.000 en 1.500.000 zitten voldoende spelers die juist in zo'n onvoorspelbare competitie aardig wat puntjes meepakken.

Platje

Bij mij Brian Plat helaas afwezig dus een 0 punter in de basis, Flekken had ik ook.. geen idee of dat al bekend was maar kan helaas niet alles volgen/opzoeken..
Bij KKD moet je vooral keuzes maken in welke puntenpakkers je links laten liggen/minst verwacht.. daar zitten inderdaad wel wat leuke goedkope opties, maar budget blijft je dwingen keuzes te maken.. hopelijk gooit een blessure geen roet in het eten.. als je kiest voor Muhren ipv Dallinga en Muhren raakt geblesseerd voor een langere tijd gaat dit veel punten kosten

Laatst gewijzigd
Rad

'@platje; omdat ik me focus op de eredivisie en niet voor elke ronde m’n selectie ga omgooien.

Pim96

Ben wel benieuwd of mensen Dallinga boven Muhren verkiezen. Ik krijg een Ommarson gevoel bij Dallinga. Eerste seizoenshelft magnifiek en tweede seizoenshelft degelijk. Dan kies ik liever voor mr constant

Phoenix0000

....

Ab Normaal

Djokovic mag meedoen.

RvhC74

Vloet gaat weer spelen als hij fit is. Interessante optie of……???

Peli

Voor mij niet.
Die heeft teveel sores aan zijn hoofd zolang de zaak nog loopt.
Dat gaat onherroepelijk invloed hebben op zijn spel (als ze hem al opstellen).

RTankink

Dat Djokovic toch mee mag doen gaat hoofdpijn opleveren in bij de A'tjes. Vier realistische kandidaten voor drie plekken

Platje

Ben vooral benieuwd naar de loting, aardig wat mannen in de D-categorie op het lijstje..

Ab Normaal

Sowieso. Ook onder de B’tjes en C’tjes veel interessante spelers.
Veel spelers kunnen van veel spelers winnen

RTankink

Absoluut. Om nog maar te zwijgen over het vrouwentoernooi. Het halve veld kan die bij wijze van winnen.

Ab Normaal

Mooi dus voor de sport, minder mooi voor de pooltjes spelers.

Fietsbel

'@Reneetje Ik verwacht dat het OM de strafzaak gewoon gaat openen. Drank was al bekend, maar nu ook dat Vloet de bestuurder is geweest.

Ab Normaal

Ligt er wel aan hoeveel drank. Als hij twee biertjes op had was het binnen de perken.
Evengoed lijkt het mij bepaald geen zekere keuze.

Platje

Voor 2 miljoen kan het een koopje zijn, maar dan moet het wel meezitten.. mag hij spelen? Laat Heracles hem spelen? Als beide antwoorden ja zijn: hoeveel last heeft hij er van? Was afgelopen seizoen niet een uitzonderlijke? De eerste 11 wedstrijden van dit seizoen waren nou ook niet echt bijzonder met maar 3 goals en geen assists..
Ik brand mijn vingers er in ieder geval niet aan dit keer

Fietsbel

'@Platje Ik zie voor 2 miljoen leukere, maar vooral zekerdere opties.

1 2 ... 503 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.