Ik had gemist dat Flekken niet zou spelen... Keurige 0-punter in de basis.
In de KKD kun je toch leuke teams samenstellen met dit budget. In de prijzen 1.000.000, 1.125.000 (ontbreekt in topcoach eredivisie), 1.1250.000 en 1.500.000 zitten voldoende spelers die juist in zo'n onvoorspelbare competitie aardig wat puntjes meepakken.
Bij mij Brian Plat helaas afwezig dus een 0 punter in de basis, Flekken had ik ook.. geen idee of dat al bekend was maar kan helaas niet alles volgen/opzoeken..
Bij KKD moet je vooral keuzes maken in welke puntenpakkers je links laten liggen/minst verwacht.. daar zitten inderdaad wel wat leuke goedkope opties, maar budget blijft je dwingen keuzes te maken.. hopelijk gooit een blessure geen roet in het eten.. als je kiest voor Muhren ipv Dallinga en Muhren raakt geblesseerd voor een langere tijd gaat dit veel punten kosten
Voor 2 miljoen kan het een koopje zijn, maar dan moet het wel meezitten.. mag hij spelen? Laat Heracles hem spelen? Als beide antwoorden ja zijn: hoeveel last heeft hij er van? Was afgelopen seizoen niet een uitzonderlijke? De eerste 11 wedstrijden van dit seizoen waren nou ook niet echt bijzonder met maar 3 goals en geen assists..
Ik brand mijn vingers er in ieder geval niet aan dit keer
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.