Reneetje van het Cafeetje doet net alsof het krappe budget alleen hem treft. Het spel is exact hetzelfde gebleven, je moet met het beschikbare budget een team neerzetten dat zo veel mogelijk punten scoort. Daarbij kun je niet zonder nadenken alleen wat spelers van Ajax, PSV en Feyenoord aanklikken, je moet er wat onderzoek voor doen en gokjes nemen, wat het hele principe van het spel is.
Hoeveel gefrustreerde berichten van jou heb ik al voorbij zien komen? En dan nog met termen als "totaal doorgeslagen" en "toppunt van onkunde", alsof Scorito jou iets verschuldigd is...
Probeer anders Topcoach Frankrijk, waar ik zonder moeite de gehele top-5 van voor de winterstop erin klik, of Topcoach Spanje, waar de duurste middenvelders slechts 4 miljoen is. Scheelt wat slapeloze nachten.
PEC tegen Willem II een heel lastig potje om in te schatten. Willem II bakt er natuurlijk minstens net zo weinig van als PEC de laatste twee maanden. Maar om de afgetekende nummer laatst zomaar het vertrouwen te geven ...
Over Willem II gesproken. Het is volgens mij een aantal dagen geleden al een keer kort hierover gegaan, maar heeft iemand zicht op of Kabangu zijn basisplaats houdt?
Beetje jammer die reactie persoonlijk naar mij. Ik betaal al jaren. Dus heb als betalend lid wel enig recht van spreken.
Puzzelen is idd juist het leuke eraan maar nu wordt het ons allemaal wel erg lastig/onmogelijk gemaakt om een paar toppers en/of suptoppers erin te zetten plus daarnaast ook nog redelijke bank en tribune achter de hand te hebben.
Wordt idd meer gokken en echt geluk hebben dat je blessure vrij blijft bijvoorbeeld
Succes allemaal met de uitdaging
'@Peli @Scoritop
Ik zeg niet dat ie corona heeft, maar stel. Je weet het van niemand, er wordt geheimzinnig over gedaan en dan op de wedstrijddag hoor je ineens dat een club spelers niet op kan stellen vanwege een besmetting.
Ik haal Karlsson hier puur aan als voorbeeld, dat het net zo goed willekeurig iedere andere speler kunnen zijn.
Ik heb dus geen enkele aanwijzing dat Karlsson het heeft om daar maar duidelijkheid over te scheppen.
'@Peli
Ach, overtuigd... Gezien het huidige programma zijn er maar weinig wedstrijden waar je op zeker van kunt zeggen wie wint.
AZ is zondag 16.45 uur, kan nog veel gebeuren na vrijdag 20.00 uur waar je geen invloed op hebt.
Willem II presteerde slecht voor de winterstop en het is er onrustig. Dus ik acht de kans best aanwezig dat Pec met wat nieuw elan wint. Ben ik daarvan overtuigd? Nee.
Het is meer een kansberekening. Ik heb gewoon geen zin in 2x 0 punten. Daarbij is het ook geen zekerheid dat als Karlsson gewoon fit is, hij ook daadwerkelijk scoort. Ik neem hem zeker in mijn team, maar ben er dus nog niet van overtuigd of ik hem aanvoerder maak.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.