Ik heb de reserve captain ook al eens geopperd.
Profcoach werkte ook altijd leuk en prima met de reserve captain. Daar was het zelfs zo dat als je captain nog niet had gespeeld, je die nog kon wijzigen naar iemand anders uit de wedstrijden die nog gespeeld moesten worden.
Dan kon je dus als je een captain had die op zaterdag moest voetballen maar hij zou toch niet in de basis staan, en je zou dat dan voor de wedstrijd zien, je captain dus nog aanpassen naar iemand die op zondag moet voetballen.
Maar goed de reserve captain vangt dit eigenlijk ook gewoon op, tenzij die ook niet speelt haha.
M.b.t. corona of een blessuregeval ben ik het wel eens met een reservecaptain, maar alleen als diegene helemaal niet speelt en je dus nog steeds kans op 0 punten hebt.
wat zou er bijv. gebeurd zijn als je vorig jaar Malen als captain had, maar niet in de basis begon, maar wel door de pinch-hitter bonus veel punten kreeg. Was dan automatisch je reservecaptain geselecteerd?
Sloddies uit de winterstop met een concept team AZ, Feyenoord, Cambuur, NEC (en 2 Ajax in de basis).
Het budget is met 3 tribune klanten van 500 al erg krap, dus de finale selectie wordt een uitdaging.
Leuke zal zijn dat er veel behoorlijk "verschillige" teams te bewonderen zullen zijn. Veel afwegingen moeten worden gemaakt. Risico met 2 500k mannen of 1? Toch een 750k spitsje als 5e aanvaller? Tadic en Haller?
En dan maar hopen dat je topaankoop niet langdurig eruit vliegt, want dan kelder je vrees ik razendsnel.
Uitdaging genoeg de komende tijd en dan ook die tennis boys en girls nog......
'@Pim96 bijna volledig met je eens. Griekspoor heeft bewezen het niveau aan te kunnen maar ervan uitgaande dat Fognini op komt dagen (erg gevaarlijke aanname overigens) is Fognini in principe nog wel een maatje te groot. Vd Zandschulp is de favoriet tegen Struff wat mij betreft en krijgt daarna waarschijnlijk Humbert, wat van de geplaatste spelers een van de betere lotingen is. Al is dat geen wedstrijd die hij zomaar even wint. Rus is denk ik inderdaad de underdog tegen Zidansek.
De loting had zeker slechter gekund als je bedenkt dat ze alledrie ongeplaatst zijn en in principe dus ook gewoon Djokovic, Medvedev en Barty hadden kunnen loten.
Hoe bedoel je als Fognini op komt draven?
Scoritowijs vind ik vooral het tweede kwart echt een K kwart.
Daar kan ik heel weinig mee.
De weg naar de finale ligt voor Medvedev volledig open.
Vind de loting voor Botic niet zo gunstig.
Struff is een taaie klant, mocht ie daar van winnen wacht Humbert die gewoon de laatste maanden uitstekend speelt. En daarna is het zeker klaar.
Mocht Tallon van de zeer onberekenbare Fognini winnen, wat ik betwijfel, dan is het klaar tegen CB.
Oo sorry, heb soms wat vreemd taalgebruik. Met 'als Fognini op komt dagen' bedoel ik 'Als Fognini zijn niveau haalt'. Ik bedoelde te zeggen dat als Fognini zijn niveau haalt dat ie normaal gesproken nog een maatje te groot is voor Tallon, maar dat het nog maar afwachten is of Fognini zijn niveau gaat halen, zeker over mogelijk 5 sets.
'@Ab o echt? Die statistiek verrast me eigenlijk wel. Heb bij Fognini toch altijd het idee dat hij maar een beetje doet waar hij zin in heeft. Dat hij er af en toe gewoon geen zin in heeft. Een type Kyrgios maar wat minder erg zeg maar. Hoe dan ook, Tallon heeft een kans maar Scorito-technisch het zeker niet waard om hem te selecteren.
Fognini, Kohlschreiber, Berdych.
Die waren of zijn de hel voor je pool.
Volkomen onberekenbaar.
Zo ook Fognini dus. Als je verwacht dat hij er vroeg uit ligt komt hij altijd ver.
Loot hij gunstig en is hij vooraf in vorm, dan stelt hij teleur.
Ik neem hem niet snel meer, maar ook zijn tegenstanders niet.
Vind de vrouwenpool overigens redelijk makkelijk in te vullen.
Slechts 1 grote twijfel.
Ga ik als derde A speelster voor Swiatek (verstandelijke keuze) of ga ik toch voor de momenteel onberekenbare Osaka (gevoelskeuze).
Osaka zit in het kwart bij Barthy en komt die al in de derde ronde tegen als ze die wint is ze ook direct een potentiële winnares, wat ze natuurlijk al bewezen heeft. Maar een zeer, zeer bewogen jaar achter de rug en ze geeft zelf aan juist vooral het plezier te willen terug vinden.
Swiatek zit in het kwart bij Sabalenka, komt wel in ronde 3 Kasatkina in vorm tegen en eventueel in de kwart US Open revelatie Fernandez.
Iemand daar een mening over?
Vind ik ook een moeilijke keus ik zelf ga denk ik voor muguruza als 3e a al twijfel ik tussen swiatek osska en mugu . De heren vind ik zeker moeilijker in te vullen wie weet waarom monfils voor de zoveelste keer opgaf tegen monteiro ? Vlak daarvoor won hij een tournooi . En tja rublev wat moet je daar nou mee ?
'@Chef83
Schouder en nek klachten.
Er zijn veel spelers en speelsters die deze week opgaven.
Dat zal zeker met in het achterhoofd de AO zijn waar ze geen risico voor willen lopen. Aan de andere kant zijn ze allemaal weer net begonnen na hun maandje vakantie en ligt overbelasting op de loer.
Vind het heel moeilijk te bepalen bij al die tennis(t)ers of het puur uit voorzorg en ter voorkoming van overbelasting is of dat ze echt een serieuze blessure hebben.
Misschien het weekend maar even een Franse krant bekijken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.