Scorito-algemeen

1 2 ... 508 ... 608 609
Matthijs_W99

Is er een subleague van topcoach eredivisie en kkd waar mensen op dit forum spelen?

Sjonge Jonge

Waarom zou Monfils nu een no-go zijn geworden?
Als hij op de plaats van Rublev komt, dan 1e ronde tegen Mager, 2e ronde tegen Carballes/Berankis en 3e ronde tegen Cilic.
1e en 2e ronde moet zeker lukken, 3e ronde tegen Cilic 50/50, 4e ronde tegen Auger-Aliassime (als we de ranking aanhouden) is hij iets in het nadeel, maar ook niet kansloos. In zijn oorspronkelijke loting zou hij in de 4e ronde Djokovic zijn tegengekomen.
Voor een D-speler lijkt me dit niet echt een no-go....

Dan moet hij natuurlijk wel fysiek in orde zijn, wat nu nog twijfelachtig is.

Ab Normaal

Omdat hij niet wint van Cilic en al twijfelachtig is gezien zijn huidige fysieke toestand.

Peli

'@matthijs willems
Voor TC Eredivisie is dat "Wielerflits Forum Poule"

RTankink

Hoe zouden jullie denken over Rublev tegen eventueel Paul in de tweede ronde? Ervan uitgaande dat Rublev een Kecmanovic nog kan hebben en Paul van een qualifier wint. Ben namelijk geneigd om daar voor de verassing te kiezen.

Pom titcock

'@ab normaal klasse stukje speurwerk jongen! Ben benieuwd wat je over de dames te vertellen hebt. + alinea 1 nu djoko niet meer mee doet?

Niels22

Maar een hele Emmen-verdediging zeker doen vanavond, of zal dat geen reglementaire 3-0 worden inclusief dito punten?

Ab Normaal

Ha, daarvoor moeten ze eerst 45 minuten spelen Niels…
Wel klote. Er zijn al niet zoveel teams waarvan je denkt dat de de nul houden deze ronde.
Emmen was er wel 1 van. Die wedstrijd zal ook niet meer ingehaald worden.

Scoritop

Waar bekijken jullie het speelschema van AO op? Ik zit op flashscore, maar die is niet heel overzichtelijk

Lance Beenstrong

'@ Scoritop, ik gebruik good old Teletekst pagina 654/655 en op zich vind ik als je naar ronde 1 gaat bij Scorito en op heren/dames klikt het ook wel overzichtelijk. Kan je meteen zien of je spreiding ok is.

Fietsbel

https://ausopen.com/draws#!mens-singles

Fietsbel

.

Platje

Gaan we gokken op een reglementaire nederlaag voor Helmond of dat deze over wordt gespeeld of is het risico te groot? Had er wel een aantal in staan..

Laatst gewijzigd
MarvinG

Ik weet niet wat wijsheid is. Krijgen ze punten als het een reglementaire nederlaag voor Helmond wordt? Ze hebben dan immers niet gespeeld... Ik heb al mijn Emmen spelers er net maar voor de zekerheid uitgehaald.

Fietsbel

Zou het bijzonder apart vinden als je dadelijk volle punten gaat krijgen voor Emmen spelers. Welke spelers krijgen dan punten, want er is geen opstelling lijkt mij? Dan zou je met de 4 goedkoopste Emmen spelers punten kunnen harkenk. Lijkt mij onwerkelijk.

Ab Normaal

Kan ook niet. Je speler moet daadwerkelijk 45 minuten spelen om de punten te krijgen. Dat doen ze niet. Dus geen punten.

Platje

Dan haal ik ze er maar uit inderdaad, ff opnieuw puzzelen :)

Ab Normaal

Scorito bevestigt mijn lezing inderdaad

Laatst gewijzigd
maxverton

Keptun voor de komende ronde topkootsj eredivisie is natuurlijk een eitje. Bobbie, oftewel Brobbey mijn keptun😄

Nopper

Ik ben erg benieuwd hoe het verhaal met Djokovic gaat aflopen. Ik las net dat misschien pas zondag er uitspraak van is. Zouden ze dan nog gaan husselen met namen in het schema? Of gewoon Kecmanovic door naar de volgende ronde.Ik kan op de site van AO zelf niets vinden. Mocht Kecmanovic door gaat naar ronde 2 is het wel handig om eentje uit dat kwart te nemen. Ik ben ook benieuwd wat het met Djokovic gaat doet als hij "gewoon" mee mag doen, het zal mentaal ook wel wat met je doen deze affaire.

MarvinG

Ik zie Kecmanovic helemaal niet meer tussen de D-spelers staan....

Nopper

Scorito heeft hem uit het spel gehaald staat bij de hot topics

MarvinG

Ik lees het ja. Maar dat zou toch wel gek zijn, als hij gewoon deelneemt aan het toernooi moet je hem kunnen kiezen.

Platje

Hij is eruit gehaald maar Djoko blijft staan.. haal ze er dan allebei uit

Rad

Dat zou inderdaad los moeten staan van de hele Djokovic-kwestie, Kecmanovic is gewoon toegelaten tot het toernooi.

1 2 ... 508 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.