Scorito-algemeen

1 2 ... 509 ... 608 609
rbc1912

Echt een hele vreemde actie zeg

Ric

Ik wil wel weten of het schema nu zo blijft of dat er inderdaad een aantal tennissers in het schema worden verplaatst zoals een Rublev.

Ludi

Ze zouden Djokovic er sowieso uit moeten halen nu. Hij moet weg, tenzij... Buiten dat, je wilt geen spelers aanbieden die in principe must not have zijn, tenzij ze ineens wel mee mogen doen, en dan must have zijn. Ik heb liever dat niemand Djokovic heeft en dat iedereen een afgewogen keuze kan maken voor 3x A die zeker mee doen, dan dat je moet inschatten wat de kans op deelname voor djokovic is vlak voor de deadline (zondagavond/nacht).

Ps. KJ hier, schermnaam aangepast zodat ik niet wordt verward met KV :)

Laatst gewijzigd
MarvinG

Het is sowieso gek dat ze nu dus Kecmanovic al uit het spel halen, maar Djokovic nog laten staan. Snap niet wat ze nu aan het doen zijn bij Scorito...

Pom titcock

Ze hebben de verkeerde uit het spel gehaald denk ik..

RTankink

Als Djokovic definitief niet mee mag doen en hij uit het toernooi stapt voordat het speelschema van dag 1 officieel bekend wordt gemaakt, schuift nr. 5 Rublev door naar Djokovic' plek, schuift nr. 17 Monfils door naar de plek van Rublev en wordt nr. 33 Bublik een seed en komt die op de plek van Monfils terecht. Als Djokovic uit het toernooi wordt gehaald nadat het speelschema van dag 1 al bekend is, komt op zijn plaats een lucky loser en verandert er verder niets. Kecmanovic gaat hoe dan ook niet zomaar door door naar de volgende ronde.

Apart verder idd dat Kecmanovic eruit gehaald is, maar is het voor iemand een optie om die te selecteren dan?

Voor de mensen die zich afvragen wanneer er wat gebeurd met het speelschema, zie bijvoorbeeld dit artikel van een paar dagen geleden:
https://lastwordonsports.com/tennis/2022/01/12/2022-australian-open-draw-announcement-cancelled/

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Djokovic is in beroep gegaan. Uitspraak wordt zondagochtend verwacht.
Tot die tijd wijzigt de organisatie van de AO niets en kan Scorito dus ook niet doen. Iedereen zal dus helaas zondag de berichtgeving in de gaten moeten houden.

Ludi

Vooral volledige willekeur, om dan een niet relevante speler die wel speelgerechtigd is eruit te halen maar niet degene die dat (op dit moment) niet is. Dus 1 iemand voor wie de loting anders zou kunnen worden wel uitschakelen en niets te doen met alle andere spelers voor wie de loting mogelijk ook anders wordt. En dan een reden geven die ook nog enorm raar is als je djokovic niet deactiveert als optie.

Ab Normaal

Wat maakt Kecmanovic nou toch uit. Alsof iemand hem overweegt.
We kunnen ook zeuren om te zeuren.
Maar ja, dat is de maatschappij van tegenwoordig…

Fiepke

Hier de Emmen spelers er ook uit. Waren er 3,maar nu nog minder variatie in clubs qua basis en bank 🤔 Weet niet of ik daar wel goed aan doe. Nog maar eens puzzelen...

Keshi

Ik kom noch met computer, noch met telefoon in Scorito. Hebben meer mensen dat probleem?

Dat wordt dus toch met de spelers van Emmen van start. Ik zou trouwens verwachten straf voor HS en op een later tijdstip inhalen. Is daar al een definitieve uitsrpaak over?

Ric

boeit idd geen hol als ze Kecmanovic en Djokivic eruit halen.
Iedereen heeft daar dezelfde voor- of nadelen van. Het is juist zuiverder in mijn optiek.

Ludi

.

Chef83

Weet iemand waarom rybankina en zidansek zich terug hebben getrokken bij die laatste wedstrijden . En hoe gaat het met onze vrien gael ? 😄 ik kan het nergens vinden .

Ab Normaal

Rybakina Thigh injury

Ab Normaal

Durf het toch niet, Van Polen als captain. Toch maar lafjes voor Karlsson.

Peli

Verstandig, niet lafjes ;-)

Dat gehuil van de TD van PEC is achteraf ook nergens voor nodig geweest zeg.
Slechts 3 man met een coronabesmetting (De Waal, Koolwijk en Adzic)

Laatst gewijzigd
Lopraus

.

Laatst gewijzigd
Peli

Da's zuur zeg, voor je @Ab

MarvinG

Ja ze zijn behoorlijk compleet. En zie mijn tribune middenvelder net scoren 😂

Ab Normaal

De mijne ook.
En inderdaad een assist van Brammetje.
Dadelijk nog een benutte pingel en het feest is weer compleet..

Scoritop

Hier vd Belt op het laatste moment eruit gehaald. Wel Van Polen op de bank!

Scoritop

2x vd Belt. Die gaan in veel teams komen na dit weekend

MarvinG

Die kerel scoort nooit.... 😂

Peli

Vd Belt koekoek haha

Die stond trouwens sowieso al op de shortlist, als 500K 'aanvuller'. Alhoewel, na vanavond is hij gewoon de 1e die ik op papier zet straks wekelijks 😉🤣

Laatst gewijzigd
1 2 ... 509 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.