Scorito-algemeen

1 2 ... 510 ... 606 607
MarvinG

Zonde op de tribune, maarja... part of the game!

MarvinG

'@Peli ik heb hem inderdaad ook als opvuller in mijn team. Maar wel een lastige hoor, als die dit wekelijks gaat doen krijgt ie wel een basisplek ๐Ÿ˜œ

Niels22

Bakayoko op de bank is wel jammer deze ronde, hoe kijkt Schmidt eigenlijk naar deze betere versie van Madueke?

Ab Normaal

Schmidt is er alleen maar om onze pooltjes te vernaggelen
Hij zal dus Bakayoko niet aankijken totdat de transferperiode klaar is en we โ€˜m allemaal hebben.
Dan wordt ie per direct overgeheveld naar het eerste.

Van Polen was een uitstekende captain geweest.

RTankink

Hier vd Belt ook al als 500k opvuller in de selectie en die blijft ook nog wel even op de tribune zitten. Hopelijk zetten alle opportunistische voetbalfans vd Belt de komende maanden veelvuldig in de basis ;).

Peli

Zรณ opportunistisch is niemand, op wellicht een enkele Zwollenaar na dan.

En @Ab
Assistje voor een verdediger die cpt is, kan slechter.
Maar je hebt nog steeds best kans dat je cpt keuze voor deze week (die overigens ook mijn cpt keuze is) een betere is ๐Ÿคž๐Ÿผ

Ab Normaal

'@Peli
En de nul en de overwinning..

RTankink

'@Peli vandaar de knipoog erbij uiteraard

Peli

'@RTankink
Ik had 'm gezien ja en reageerde ook als zodanig erop, al had ik dan natuurlijk ook een knipoog erbij moeten zetten voor de duidelijkheid haha

@Ab
En dat alles idd.
Maar dan nog steeds schat ik in dat Karlsson zomaar eens nog meer punten op kan leveren (dat inschatten had ik ook hopen kunnen noemen.... **knipoog voor de duidelijkheid**)

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Iemand anders ook problem met scorito, krijg steeds error configloader te zien. Zo wel op app als laptop. Enig idee wat ik kan doen?

Peli

De app werkt hier gewoon prima. Laptop niet geprobeerd.

En als totale digibeet heb ik precies geen idee wat je eraan zou kunnen doen, sorry.

Niels22

Hier begin ik ook bang voor te worden @Ab , selecteer normaal geen Jong-spelers, maar Bakayoko en Unuvar beginnen toch wel interessant te worden

Chef83

,

BrackenRidgeCycling

Scorito erkt alleen als ik vpn inschakel, anders werkt het niet. meer mensen dit probleem?

RTankink

Nee bij mij werkt zowel op de telefoon als op de laptop alles perfect

oborobo

AbNormaal

En Ons Jabeur?

Chef83

Het is jammer dat rinderknech en kokkinakis alebei best een zware loting hebben anders leuke d om erbij te hebbe๐Ÿ˜ƒ

RTankink

Is er hier eigenlijk al een analyse geweest van het vrouwentoernooi vd Australian Open? Of is er nog een ab-alyse op komst bijvoorbeeld?

La Primavera

Geen Ab-alyse hier maar een La Primalyse voor het vrouwentoernooi.

Kies 3 A-speelsters
Kies 3 B-speelsters
Kies 3 C-speelsters
Kies 3 D-speelsters

Succes niet gegarandeerd bij gebrek aan logica binnen het vrouwen tennis. Dat is gewoon een loterij en al helemaal op de eerste Grand Slam van het jaar.

Ab Normaal

Ab-alyse bijna klaar.

Chef83

๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜„๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

Platje

Graag niet mijn D-speelsters noemen Ab aub, heb er een goed gevoel bij dat deze alle 3 minimaal de 3e ronde halen en 1 de halve finale:)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Op verzoek ook een Ab-alyse van het dames schema. Aangezien ik het dames tennis minder volg dan het heren tennis is het de vraag hoe waardevol het isโ€ฆ

Het eerste kwart is een enorm zwaar kwart.
In sector 1 van dit kwart bevinden zich de, in mijn ogen, twee beste speelsters van de wereld.
Barthy kan zich rustig in het toernooi spelen met drie redelijk eenvoudige potjes.
Haar tegenstandster in de vierde ronde zal naar alle waarschijnlijkheid Osaka zijn.
Ook Osaka heeft 2 redelijk gunstige wedstrijden maar krijgt het in ronde 3 lastig met Bencic of de in form Anisimova.
Ik vind Osaka extreem lastig in te schatten. Ze lijkt fit en speelt ogenschijnlijk zonder druk, maar heeft wel echt een lange pauze achter de rug en de vraag is of het heilige vuur momenteel echt in haar brandt.
In de onderste helft van dit kwart zitten als hoogst geplaatste Sakkari en Jabeur. Die laatste heeft recentelijk nog opgegeven maar is mits fit de grote favoriet in mijn ogen voor de kwartfinale. Pegula moet in ronde 3 een te nemen horde zijn en het is nog maar de vraag of ze in ronde 4 Sakkari treft, die dan eerst langs Sasnovich moet.
Voorspelling: Barthy (maar ben niet zeker)-Jabeur. Halve finalist: Barthy
Dark horse: Amanda Anisimova en Alexandra Sasnovich
Tegenvaller: Maria Sakkari

Kwart twee zal redelijk voorspelbaar verlopen verwacht ik.
Krejcikova gaat weinig problemen kennen met de andere geplaatste speelsters in haar sectie Ostapenko, Azarenka en/of Svitolina.
Haar tegenstandster in de kwartfinale wordt de winnares van het vierde ronde gevecht tussen Gauff en Badosa. Die laatste komt daar heel gemakkelijk, Gauff gaat nog een hele kluif krijgen aan Keys, van wie ze eerder deze week verloor.
Voorspelling: Krejcikova-Badosa. Halve finalist: De Tsjechische neemt revanche voor de verloren finale van vannacht en wint in 3 zwaarbevochten sets.
Dark horse: Madison Keys
Tegenvaller: Elena Svitolina en Sofia Kenin.

Kwart drie is een zeer interessant kwart met veel mogelijkheden.
Geplaatste speelsters zijn: Kontaveit, in vorm. Collins, vaak onder de radar maar altijd gevaarlijk. Mertens, nooit slecht maar haalt zelden de kwartfinale. Rybakina. In grootse vorm, maar recent opgegeven. Was dat uit voorzorg? Halep. Grand Slam winnares, terug van veel blessureleed en speelt goed. US Open winnares Raducanu. Kan dus niet uitgevlakt worden, maar werd deze week van de baan geveegd door Rybakina. Zidansek, gaf dit weekend geblesseerd op en heb geen idee waarom.
En als laatste Muguruza. Vind ik vaak onvoorspelbaar. Als je denkt dat ze in vorm is en ver kan komen stelt ze teleur en andersom. De interessante ongeplaatste speelsters zitten vooral bij Kontaveit in het schema.
Voorspelling: Rybakina-Halep. Halve finalist: Vind ik een 50/50 gok. Ze hebben 3x eerder tegen elkaar gespeeld. 2x won Halep close in 3 sets, 1x won Rybakina na opgave Halep. Ik gok dat Halep na een uitputtingsslag net ietsje fitter blijkt te zijn.
Dark Horse: Shelby Rogers en Clara Tauson
Tegenvaller: Emma Raducanu

Kwart vier tenslotte vind ik ook interessant. Al zijn de meeste speelsters daar minder in vorm.
Swiatek en Kasatkina staan ze lekker te raken. Zij zullen normaal gesproken de degens kruisen in ronde drie waarna de winnares mag aantreden in ronde vier tegen Pavlyuchenkova.
De onderste sector ligt wat mij betreft volledig open.
Reekshoofd Sabalenka is afgereisd met 2 nederlagen in de tas. Ze boft met een eenvoudige loting en de vierde ronde zou zeker tot de mogelijkheden moeten behoren, maar daarna zou het wel eens over kunnen zijn. Haar tegenstandster in ronde 4 zou volgens het schema de weer wat opgeleefde Kerber moeten zijn. Dan moet ze wel voorbij US Open finaliste Fernandez en dat zal een dubbeltje op zijn kant worden.
Voorspelling: Swiatek-Fernandez. Halve finalist: Swiatek.
Dark Horse: geen.
Tegenvaller: geen.

Halve finales: Barthy wint van Krejcikova en Halep verslaat Swiatek.
Finale: Barthy brengt eindelijk na 44 jaar de titel weer naar Australiรซ

Maar neem het me niet kwalijk als waar Barthy staat uiteindelijk Osaka komt te staan.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Op verzoek ook een Ab-alyse van het dames schema. Aangezien ik het dames tennis minder volg dan het heren tennis is het de vraag hoe waardevol het isโ€ฆ

Het eerste kwart is een enorm zwaar kwart.
In sector 1 van dit kwart bevinden zich de, in mijn ogen, twee beste speelsters van de wereld.
Barthy kan zich rustig in het toernooi spelen met drie redelijk eenvoudige potjes.
Haar tegenstandster in de vierde ronde zal naar alle waarschijnlijkheid Osaka zijn.
Ook Osaka heeft 2 redelijk gunstige wedstrijden maar krijgt het in ronde 3 lastig met Bencic of de in form Anisimova.
Ik vind Osaka extreem lastig in te schatten. Ze lijkt fit en speelt ogenschijnlijk zonder druk, maar heeft wel echt een lange pauze achter de rug en de vraag is of het heilige vuur momenteel echt in haar brandt.
In de onderste helft van dit kwart zitten als hoogst geplaatste Sakkari en Jabeur. Die laatste heeft recentelijk nog opgegeven maar is mits fit de grote favoriet in mijn ogen voor de kwartfinale. Pegula moet in ronde 3 een te nemen horde zijn en het is nog maar de vraag of ze in ronde 4 Sakkari treft, die dan eerst langs Sasnovich moet.
Voorspelling: Barthy (maar ben niet zeker)-Jabeur. Halve finalist: Barthy
Dark horse: Amanda Anisimova en Alexandra Sasnovich
Tegenvaller: Maria Sakkari

Kwart twee zal redelijk voorspelbaar verlopen verwacht ik.
Krejcikova gaat weinig problemen kennen met de andere geplaatste speelsters in haar sectie Ostapenko, Azarenka en/of Svitolina.
Haar tegenstandster in de kwartfinale wordt de winnares van het vierde ronde gevecht tussen Gauff en Badosa. Die laatste komt daar heel gemakkelijk, Gauff gaat nog een hele kluif krijgen aan Keys, van wie ze eerder deze week verloor.
Voorspelling: Krejcikova-Badosa. Halve finalist: De Tsjechische neemt revanche voor de verloren finale van vannacht en wint in 3 zwaarbevochten sets.
Dark horse: Madison Keys
Tegenvaller: Elena Svitolina en Sofia Kenin.

Kwart drie is een zeer interessant kwart met veel mogelijkheden.
Geplaatste speelsters zijn: Kontaveit, in vorm. Collins, vaak onder de radar maar altijd gevaarlijk. Mertens, nooit slecht maar haalt zelden de kwartfinale. Rybakina. In grootse vorm, maar recent opgegeven. Was dat uit voorzorg? Halep. Grand Slam winnares, terug van veel blessureleed en speelt goed. US Open winnares Raducanu. Kan dus niet uitgevlakt worden, maar werd deze week van de baan geveegd door Rybakina. Zidansek, gaf dit weekend geblesseerd op en heb geen idee waarom.
En als laatste Muguruza. Vind ik vaak onvoorspelbaar. Als je denkt dat ze in vorm is en ver kan komen stelt ze teleur en andersom. De interessante ongeplaatste speelsters zitten vooral bij Kontaveit in het schema.
Voorspelling: Rybakina-Halep. Halve finalist: Vind ik een 50/50 gok. Ze hebben 3x eerder tegen elkaar gespeeld. 2x won Halep close in 3 sets, 1x won Rybakina na opgave Halep. Ik gok dat Halep na een uitputtingsslag net ietsje fitter blijkt te zijn.
Dark Horse: Shelby Rogers en Clara Tauson
Tegenvaller: Emma Raducanu

Kwart vier tenslotte vind ik ook interessant. Al zijn de meeste speelsters daar minder in vorm.
Swiatek en Kasatkina staan ze lekker te raken. Zij zullen normaal gesproken de degens kruisen in ronde drie waarna de winnares mag aantreden in ronde vier tegen Pavlyuchenkova.
De onderste sector ligt wat mij betreft volledig open.
Reekshoofd Sabalenka is afgereisd met 2 nederlagen in de tas. Ze boft met een eenvoudige loting en de vierde ronde zou zeker tot de mogelijkheden moeten behoren, maar daarna zou het wel eens over kunnen zijn. Haar tegenstandster in ronde 4 zou volgens het schema de weer wat opgeleefde Kerber moeten zijn. Dan moet ze wel voorbij US Open finaliste Fernandez en dat zal een dubbeltje op zijn kant worden.
Voorspelling: Swiatek-Fernandez. Halve finalist: Swiatek.
Dark Horse: geen.
Tegenvaller: geen.

Halve finales: Barthy wint van Krejcikova en Halep verslaat Swiatek.
Finale: Barthy brengt eindelijk na 44 jaar de titel weer naar Australiรซ

Maar neem het me niet kwalijk als waar Barthy staat uiteindelijk Osaka komt te staan.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Heb 'm net gepost maar hij is alweer verdwenen.
Leve het forum! Zal straks wel weer teruggezet worden.

1 2 ... 510 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.