Scorito-algemeen

1 2 ... 512 ... 606 607
danusz1986

Heb nu Carreno Busta en Alcarez als C en het laatste plekje gaat tussen Murray, Di Minaur en Sonego. Lastig 3e ronde Sonego tegen Paul. Die ik ook al heb. Heeft Murray nog genoeg energie in zijn tank voor 5 setters. Moeilijke match tegen Sinner. Di Minaur is altijd lastig in te schatten. Redelijk goede loting.

Laatst gewijzigd
Peli

Bankzitter Brobbey 2x raak, basisspeler Tadic 2x assist.

M'n 3 aanvallers deze speelronde hadden Tadic, Brobbey en Antony moeten zijn, verdorie haha

Ab Normaal

Lol. Blijft dus een feit dat 4x Ajax een must is.

Peli

Een vanzelfsprekendheid zelfs @Ab

Pim96

Hoeveel mensen durven het nu nog aan met Haller straks? 🤪

Ab Normaal

Hoeveel mensen met psv’ers. Kijk die opstelling maar eens.

danusz1986

Mwene 0 punten pff

MarvinG

Ik ga die Schmidt echt eens opzoeken, wat een l*l.... had al Bruijn met 0 in de basis en nu ook Mwene.

Definitieve team komen dus sowieso 4 Ajacieden en misschien maar 1x PSV.

Peli

Mwene hier ook een nulpunter.

Punchbox

Manman, wat een slechte ronde gaat dit worden met 0 punten voor Propper, geen basis voor Mwene en een aantal spelers van Feyenoord en Go Ahead (op de bank). Hopen dat de AZers straks dan maar de meubelen gaan redden.

Laatst gewijzigd
Peli

Ben wel enorm benieuwd naar Romero.
Potentiële budgettopper!

Ab Normaal

Die gaat er weer uit als Zahavi fit is.
Ik neem maar maximaal één pisvee’er heb ik bij deze besloten.
Vind het toch al een but club en wil daar eigenlijk niet voor juichen

MarvinG

'@Ab precies. Denk dat ik alleen Gakpo neem.

Peli

Totdat Romero er in 2 potjes 3 of meer inrammelt.
Benieuwd zijn kan geen kwaad hè 😉

Maar idd, 1 PSV'er zou voldoende moeten zijn #butclub

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

.

Lance Beenstrong

Als Mwene en Veerman als invaller scoren is t ook prima ;)

MarvinG

Dat je Veerman überhaupt hebt geselecteerd dit rondje vind ik al een flinke gok :P

Ab Normaal

Zo, eerste wedstrijd dit seizoen dat ik Götze niet in mijn team heb…

Peli

Ikke wel :)

Astarloa

Haha, denk dat iedereen die hem de eerste helft had besloten heeft om hem nooit meer te pakken.

Peli

Wederom ikke wel haha

Laatst gewijzigd
Ric

Ik ook Peli Haha

MarvinG

Cambuur ook niet best. Ik heb geen lekker rondje zo 😅

Ab Normaal

Daar is ie dan, de langverwachte Ab-alyse van het Djoko loze eerste kwart. En dan vooral sector 1, aangezien er in het tweede gedeelte niets verandert.

Zijn landgenoot Kecmanovic, die kansloos was geweest tegen Novak moet zich nu voorbereiden op een geheel ander kaliber: Caruso. De Italiaan heeft in ieder geval wedstrijdritme op Melbourne Park.
De Serviër is geen slechte speler, heeft redelijk gespeeld in Sydney maar staat niet bekend als een Grand Slam speler. Toch verwacht ik dat hij Caruso wel opzij schuift.
Zijn tegenstander komt uit de wedstrijd Tommy Paul tegen de Kazach Mikhail Kukushkin. De eerste heeft een acceptabele start van het seizoen, de tweede is een linke speler die het of en toe op de heupen heeft en zelfs Federer in zijn hoogtij dagen aan het wankelen kreeg.
Toch verwacht ik een zege van de Amerikaan, die in mijn optiek ook de betere is van Kecmanovic in ronde 2.
Daaronder vinden we de Duitser Otte, een verrassing op de laatste US Open. Hij zal gewoon winnen van de Taiwanees Cheng en kruist dan de degens met ofwel Sonego, ofwel Querrey. Die laatste behoeft geen introductie meer. Zijn laatste overwinning op de Tour is de eerste ronde van Wimbledon.
Dat zou dus geen problemen mogen opleveren voor de geplaatste Sonego, over wiens vorm weinig te zeggen valt. Sonego tegen Otte is een rematch van het vorige Grand Slam in New York, die door Otte gewonnen werd in 4 close sets. Absoluut geen uitgemaakte zaak.
Met de hakken over de sloot gok ik (inderdaad, gokken) op Sonego.
Paul tegen Sonego verwacht ik toch een overwinning van Tommy.

Dan komen we de man van glas tegen. De immer sympathieke Gael Monfils. Teruggetrokken van de week met nekklachten. Nogal belangrijk tijdens de service. Uit voorzorg? Of toch echt serieus? Volgens de Franse krant Le Figaro valt het allemaal mee. Daar vanuit gaande verwacht ik dat Mr. Svitolina Coria aan de zegekar gaat binden. Zijn tweede opponent wordt Bublik, de hoogst geplaatste ongeplaatste van het toernooi die tegen luck loser Escobedo mag aantreden en zal winnen.
Bublik, een gevaarlijk klant, maar 2022 nog niet geweldig begonnen.
Gezien zijn huidige vorm mag ook deze tweede pot geen probleem zijn voor de Fransman. Die het vervolgens in ronde 3 ook niet moeilijk gaat krijgen.
Daar zit een zeer zwak stukje van het schema. Delbonis, Martinez, Bagnis en ook de volkomen uit vorm zijnde Garin verdienen geen tekst.
Monfils (mits hij fit blijft, eigenlijk is hijzelf zijn grootste tegenstander) gaat ook Paul verslaan voor een plek in de kwartfinale. Dan is het over en verliest hij.

Dan treffen we Cameron Norrie, vorig seizoen onder de radar naar de 12e plaats op de wereldranglijst geslopen, maar was tegen het einde van het seizoen duidelijk over de piek heen en is het nieuwe seizoen ook niet goed begonnen. Hij mag openen tegen Korda. Jonge, goed speler die al de nodige goede uitslagen op het bord heeft weten te zetten.
En dat gaat hij weer doen. Norrie gaat onderuit. Zijn volgende scalp zal die van Moutet moeten zijn die tegen gewezen toptalent Pouille zijn goede vorm moet kunnen verzilveren.
Korda-Moutet is hun eerste ontmoeting en ik verwacht dat dit een dubbeltje op zijn kant wordt en dat dit dubbeltje de kant op valt van Korda.
Onze eigen Griekspoor mag aantreden tegen de meest onvoorspelbare klant van dit toernooi: Fognini. Griekspoor speelt lekker maar ik denk dat hij het niet kan bolwerken tegen Fabio.
Die op zijn beurt weer ten onder zal gaan tegen de oerdegelijke Carreno Busta die geen enkele moeite gaat hebben met Etcheverrey.
De Spanjaard maakt in de derde ronde ook direct een einde aan de aspiraties van Korda.

Over zijn tegenstander in ronde 4 kunnen we vrij kort zijn.
Alcaraz gaat Tabilo aan de zegekar binden, net als de winnaar van Fucsovics-Lajovic. De Hongaar is normaal gesproken een gevaarlijke klant maar lijkt het helemaal kwijt te zijn. De Serviër een stuk constanter maar simpelweg niet goed genoeg om het coming man Alcaraz lastig te maken.
Berrettini heeft een tricky opener tegen Nakashima maar moet goed genoeg zijn om die te pakken. Net als de winnaar van Kozlov-Vesely.
Alcaraz tegen Berrettini wordt wel een echte clash. Die winnaar heeft ook een goede kans om Carreno Busta te verslaan en die winnaar haalt de halve finale.
Mijn tip; neem zowel Berrettini als Carreno Busta als Alcaraz omdat ik het voor mij enorm close is.
Voorspelling: Monfils-Berrettini. Halve finalist: Berrettini.

danusz1986

Spot on analyse. Ik had voor je verhaaltje al Berretini, Alcarez en Carreno. Alleen naast de laatst genoemde twijfel ik erg tussen Fritz (goede uitslagen ATP cup) en Bautista 3e ronde is niet onmogelijk en 4e ronde eventueel Tsitsipas die niet erg goed was aan het eind van het jaar. Di Minaur ook een redelijke loting. Musetti, Seppi, Ruud, Sinner/Murray. En dan Murray zelf kan hij nog zoveel 5 setters spelen na best een goede maar lange voorbereiding en weinig rust. Gaat daar om de 3e ronde tegen Sinner. Sonego neem ik definitief niet.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 512 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.