Scorito-algemeen

1 2 ... 513 ... 606 607
Ab Normaal

Beukema. Zou hij dan eindelijk, volkomen terecht, mogen blijven staan?
Zo ja, dan een absoluut koopje!

Peli

Absoluut mee eens, geweldig talent op CV.
Maar wat gaat Jansen doen zodra Martins Indi er weer bij is?

Ab Normaal

I know. Maar hij is beter dan Hatzidiakos en Martins Indi. Is dus een enorme gok

Peli

Wederom mee eens. Hatzidiakos is een prutser.
Maar Jansen lijkt nogal gesteld te zijn op hem, om voor mij onbekende redenen.
Martins Indi speelt sowieso alles, dus daar moet Beukema zich niet op richten.

Ab Normaal

Hopen dat dat Martins Indi volgende week fit is. Dan zien we wat Jansen gaat doen.
Overigens blij dat ik me door jullie hier heb laten over halen om voor Karlsson te gaan ipv Van Polen

MarvinG

Wat niet is kan nog komen Ab 😂

Peli

Je moet je ook nooit zomaar over laten halen haha

MarvinG

Wat een k*t keeper. Kost me nog meer punten...

Platje

Die goal is wel zuur inderdaad.. keeper en Sugawara duidelijk minder punten en in mindere mate voor De Wit..

Ab Normaal

Op Bruijn en Pröpper na mijn slechtste speler captain gemaakt, lol.

Scoritop

Redelijk score dit weekend! Wel Mwene opgesteld

Peli

Ondanks Mwene, Til, Maulun en captain Karlsson mag ik met 1000+ punten niet klagen.

Laatst gewijzigd
Punchbox

Iemand nog last minute nieuws over Monfils gevonden omtrent zijn blessure?

Staat er bij mij nu wel in, kan zeker ver komen als zijn blessure mee valt. Sowieso wel tevreden over mijn team nu. Zul je alleen weer zien dat de eerste ronde gelijk weer onverwachte uitvallers gaat opleveren.

Ab Normaal

Ik hoop dat mijn Ab-alyses mensen geholpen hebben.
Nu zou ik het fijn vinden als mensen mij kunnen helpen met mijn laatste dilemma.
Het uitzetten van Djokovic zorgt bij mij voor problemen met mijn derde A speler.
Keus is tussen Nadal en de Griekse God.
Nadal heeft natuurlijk een half jaar niet gespeeld, afgelopen week direct een toernooi gewonnen, maar als je de tegenstanders ziet is dat nog geen indicatie.
Hoe reageert hij op best of 5. Daarnaast heeft hij niet echt een hele makkelijke loting vanaf ronde 2. In de kwart Zverev.
Maar goed, mocht ie die winnen, dan lonkt de finale.

Tsitsipas is het jaar slecht geëindigd en het nieuwe jaar slecht begonnen. Maar man, wat een makkelijke loting, die heeft tijd zat om zich in het toernooi te spelen.
Eigenlijk pas Dimitrov in ronde 3 de eerste serieuze horde.
Maar wordt die hem direct fataal?

Wie heeft er (inside) informatie of goede argumenten?

mentsjov

Lastig Ab. Is ook mijn laatste dilemma. Ik acht de kans op pieken bij Nadal hoger dan Tsitsi, maar tegelijkertijd is het dal ook lager. Denk dat het echt 50/50 gok wordt wie verder komt. Meestal ga ik dan voor de pick, waarvan ik verwacht dat ie het minst wordt gekozen.

Oftewel, denk dat veel weinig fanatieke scorito-spelers Nadal er blind inklikken. Verwachting percentages vooraf wat mij betreft:
Nadal 55%
Tsitsi 40%

Ik ga dus voor Tsitsipas

Barrygoal

https://www.scorito.com/subleague/475462/australian-open-2022/wielerflits-forum-poule/1cd7966b-0498-4af0-87b0-e2e709a2c663

Subleague voor de Australian open

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Nadal heeft de laatste 3 wedstrijden op hardcourt verloren van Zverev. Aangezien die elkaar tegen komen in de kwartfinale ga ik voor de Griek.

Pim96

Ook bij mij is die keuze heel lastig. Als we kijken naar de loting komen de heren naar de halve finale de volgende spelers tegen:

Nadal: Giron -> Kokkinakis -> Khachanov -> Karatsev (?) -> Zverev
Tsitipas: Ymer -> Ramos -> Dimitrov -> Bautista -> Sinner

Als je naar de loting kijkt van Nadal, dan kom je in ronde 2 en 3 spelers tegen die echt goed in vorm zijn. Zeker tegen Khachanov kan hij best verliezen. Karatsev vind ik voor Nadal geen gevaar en daarna Zverev. Zverev schat ik momenteel wel echt hoger in.

Voor Tsitipas eerste 2 rondes vrij spel. Dimitrov redelijk in vorm, maar ook niet aan het excelleren. Bautista speelt leuk, maar op grand slam al tijdje niet super. Daarna Sinner wel echt een pittige.

Speelt Tsitipas zich in vorm, dan heeft hij een makkelijkere loting. Tegen Sinner denk ik meer kans dan Nadal tegen Zverev. Echter kan Tsitipas ook zomaar in ronde 3 eruit vliegen.

Ab Normaal

'@Pim96
Exact. En dus, wie neem jij?
@mentsjov
Daar neig ik nu ook naar.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

De wielerflits forum subleague is ook aangemaakt voor de Australian open!

Punchbox

Ik ga voor Nadal, ondanks dat ik Tsitsipas een veel toffere speler vindt. Nadal is op een grand slams altijd een zekerheid voor minimaal de kwartfinale en dat zie ik hem nu ook zeker halen. Tsitsipas laat het toch te vaak afweten op een groot toernooi en die kans is er nu ook weer met zijn matige vorm. Mochten ze beide tot de kwartfinale komen geef ik Tsitsipas wel meer kans om tot de halve te komen. Wat dat betreft is het Scorito technisch gezien wel beter om voor Tsitsipas te kiezen aangezien je toch pas wat aan je A spelers hebt vanaf de kwartfinale.

Daarnaast denk ik dat de keus tussen deze twee niet zoveel gaat uitmaken aangezien ik verwacht dat het toch tussen Medvedev en Zverev zal gaan en je dus een van die twee captain kan gaan maken in de latere rondes als het nodig is.

Platje

Eens met Punchbox maar vooral het einde van zijn 1e alinea, hier dus de Griek!

Pim96

'@Ab Tsitipas heb ik er momenteel in.

Edit: Het dubbele hierin is dat ik Bautista dus wel extra meeneem, omdat ik die kansen geef op overwinning tegen Tsitipas.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Hahaha, die heb ik ook!!

Ketjap Manis

Ik ga voor Nadal. De winnaar van Zverev-Nadal zal door het zwakke 1e kwart de finale halen. Tsitsipas zie ik niet winnen van Medvedev, waardoor je hem in het beste geval maar maximaal 1 rondje langer hebt dan Nadal.

1 2 ... 513 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.