Er zijn best wat riskante wedstrijden bij de mannen. Wedstrijden die erg belangrijk zullen zijn voor je eindscore.
Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld:
- Paul vs Sonego. Winnaar kans op kwartfinale.
- Berretini vs Alcaraz. Winnaar komt terecht in de halve finale
- Sinner vs Ruud. Winnaar kans tegen Tsitipas voor halve finale.
- Rublev vs FAA. Zullen elkaar ook niet veel ontlopen.
Ik denk dat er bij de forum spelers wel dezelfde D spelers uit zullen komen. Zullen vooral in de B en C categorie wat verschillen zitten vermoed ik.
Ik had weinig te klagen over de 1e seizoenshelft, maar Götze (4,5 mln) met 0 goals en 0 assists was wel een miskleun. Dus die goal van vandaag is weer een parel van een Scorito-ergernis. Wel lekker voor jullie die hem nu wel hadden!
Voor het definitieve team zit ik nog te dubben over Brobbey. Eigenlijk wil ik geen 2 miljoen neerleggen voor een speler die zeer waarschijnlijk geen basisspeler is straks, maar ja, die pinchhitterregel. En als Haller een blessure oploopt heb je voor een prikkie de 1e spits van Ajax.
In mijn ogen is Nadal een betere optie dan Tsitsipas. Hoe Tsitsipas ervoor staat is totaal onbekend en die was eind vorig jaar ook niet indrukwekkend. Daarnaast wat al eerder aangehaald is heeft ie regelmatig moeite om wedstrijden over de streep te trekken. Met uitzondering van Ramos kan ieder van zijn potentiële tegenstanders tot de kwartfinale hem verslaan en Dimitrov en Bautista zou ik op dit moment beide zelfs tegen Tsitsipas als favoriet zien.
Nadal kan ook zeker een vroege uitschakeling krijgen, maar ik zie hem de vierde ronde wel halen ook al zijn zowel Kokkinakis als Khachanov geen eenvoudige klanten. Ik verwacht persoonlijk Hurkacz in de vierde ronde daar en dat is close. Maar bij Tsitsipas verwacht ik eigenlijk dat hij de vierde ronde helemaal niet haalt als hij Dimitrov in de derde tegenkomt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.