Scorito-algemeen

1 2 ... 52 ... 608 609
Starlynk

Wow! Lekker bezig Kevin! :)

kevinraar

bedankt nu nog alleen vast houden komen nog een hoop racen aan

Karperdrol

Roland Garros staat online!
Helaas heeft Scorito de captain-punten niet aangepast....., domper.

Starlynk

Ah jammer...

Heb wel weer een subpoule aangemaakt voor de forum deelnemers: https://www.scorito.com/tennis-manager/roland-garros-2018/wielerflits-forum-poule?code=d4ecce23-03ab-4b8d-a18d-51a4ec987c2f

fmvbeest

Ze hebben wel iets meer eigen interpretatie gegeven aan het indelen in categorie, wat positief kan zijn, al pakken ze nog steeds de ranglijst van een aantal weken geleden als basis volgens mij. Het is wel weer erg jammer inderdaad dat nog steeds die captain factor zo belachelijk hoog is.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ja, Serena Williams is gewoon A categorie, terwijl ze puur op basis van ranking D categorie zou moeten zijn, dus dat is wel beter. Maar door die captain factor blijft het een belachelijk geluksspel waar je moet bidden dat je D-spelers ver komen. En eigenlijk is dat alleen maar versterkt doordat bijv. Williams nu beter ingedeeld is, want dan moet je dus nog meer gokken in de lagere categorieën.

Karperdrol

Belachelijk eigenlijk.
Volgens mij hebben zij best veel "klachten" ontvangen, waar dus niks mee gedaan is.

Gladiool

Best teleurstellend inderdaad.

bakfiets

Die captain factor is inderdaad belachelijk Factor geluk speelt bij tennis een grote rol. Dat zouden ze echt moeten aanpassen idd.

maxverton

Beetje geluksspel ja.
Maar ik ben niet echt een tenniskenner, dus voor mij is het wel een voordeel haha:)

Pietje Precies

Jeetje man, gewoon hetzelfde puntensysteem en dezelfde captainfactor..... nu krijg je weer dat 1 uitslag (!!!) er voor kan zorgen dat je van 80% naar 90% of naar 65% schiet. En weer zal 99% van de deelnemers Nadal in hun poule hebben, etc. Welke idioot verzint het dat je Nadal voor dezelfde prijs/beloning mee kan nemen als Wawrinka.

Heb ik daar destijds verdorie meerdere A4'tjes voor zitten tikken! Vervolgens allerlei positieve reacties van ze gekregen, dat ze zo dankbaar waren met de feedback en mee gingen nemen, bla bla. Vervolgens zagen we daar bij het Klassiekerspel en F1-spel niets van terug. Maar goed, dat F1-spel was al zo ontwikkeld, het Klassiekerspel had al een budget en mijn feedback ging vooral over de tennis- en dartsspellen. Dus er was nog hoop...

Daarna maken ze Scorito een betaalde service en blijft het alsnog zo'n pauperspel... ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in ze. Ik vind het altijd erg pijnlijk als iets op het oog heel makkelijk anders en beter zou kunnen en dat toch niet gedaan wordt. Je zou bijna met een stel knappe knoppen zelf een vergelijkbaar platform gaan ontwikkelen...

Laatst gewijzigd
fmvbeest

Helemaal mee eens Pietje, heb vorig jaar ook al eens feedback gestuurd met manieren om het spel anders op te zetten. "we nemen het mee" lijkt niet meer dan een standaard zinnetje te zijn. Dat het dartsspel op dezelfde manier werd geintroduceerd gaf me al geen goede hoop op verandering in de tennismanager dit jaar.

Pietje Precies

Ja, f*cking zuur man. Ik had echt goede hoop, omdat mijn feedback pas na de Australian Open was, de reacties soms best wat langer waren, ze spraken over hun 'evaluatie-meeting', mooi om te horen van iemand hoog in de Index, we lezen vaak mee op Wielerflits, bla bla. Echt wel flink teleurgesteld.

Dit wordt puur een spel wat iedereen voor zijn Index blijft spelen en al blij is met 75/80%. En de overige deelnemers vullen wat in en zien wel hoe hoog ze eindigen. Denk niet dat dit pauperspel vaak los gekocht zal worden.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Pietje: Een eigen platform is in de basis niet heel spannend. Voor de Wielrenspellen heb ik al een Excel die alles doorrekent en dat kun je natuurlijk ook in een databaseje ergens zetten en er een simpele site bovenop knallen. Alleen als je het echt goed wilt doen, komt er natuurlijk wel veel meer bij kijken. Dat je de resultaten aangeleverd krijgt via een of andere data supplier en geautomatiseerd kunt verwerken bijvoorbeeld..

Ab Normaal

'@Pietje
Misschien moet je ze die vraag gewoon stellen.
"Ik heb jullie meerdere berichten gestuurd met feedback, waar jullie mij voor bedankt hebben en gezegd hebben dat jullie het mee zouden nemen.
Vervolgens hoor ik helemaal niks meer en blijkt alles exact hetzelfde te zijn tijdens Rolland Garros. Betekent dit dat jullie er helemaal niks mee doen en het ongewijzigd blijft?"

Pietje Precies

Ja, zeker.

En het nadeel is dat je (net als Scorito) in de eerste jaren behoorlijk wat kosten maakt en je pas later er een verdienmodel (/ al is het maar kostendekkend) van kunt maken.

@Ab Normaal,

Yes, ik ga ze inderdaad weer contacten!

Laatst gewijzigd
YungNikopolidis

'@PietjePrecies Zonde Pietje, had graag gezien dat jouw feedback was doorgevoerd. Nu is het zoals altijd met de ogen dicht een twintigtal bij elkaar klikken en bidden dat de D-spelers de finale halen.
Vorig jaar RG op 48% afgesloten, dus goede hoop om de top25 algemeen weer te bereiken na dit spel.

Starlynk

Voor mij een 0% score om te verbeteren en dan nog een 0% score op Wimbledon.. Dus de top 100 binnenkomen moet er zeker inzitten , misschien nog wel meer (ligt er ook nog een beetje aan welke kant de GP heen slingert :p). Hoopte mijn Giro score (93,4%) ook wat te verbeteren maar zonder Yates en Dumoulin gaat dat nog een flink lastige klus worden, vrees ik.

aborah

Is je scorito index ook op de website te zien? Kan hem alleen terugvinden op de app.

hartstikkebedankt

'@aborah, klopt dat kan alleen nog via de app (echt raar)

Daarnaast speel ook ik de Tennisspellen niet echt voor mijn plezier, echt een gedrocht van een opzet.

wielerliefhebbervandeweek

Ik sta op plek 26, heb al eens hoger gestaan. Wel leuk beter dan 100% ;-)

kasjaar

Welke spelers worden er meegenomen? Ik neem in ieder geval zoals altijd de winnaars mee van vandaag maar kan helaas geen speciale namen vinden bij de C en D spelers. Iemand enig idee?

Wielerfan999

'@kasjaar

Fransen doen het vaak goed op thuisgrond en spelers die op hun retour zijn kunnen nog wel eens een uitschieter hebben...

Platje

Scorito zakelijk vanaf 99 euro.. gaan ze nu niet een beetje overdrijven? Er zijn zoveel gratis poultjes op het internet, zeker tijdens een wk of ek, die m.i. ook een betere opzet hebben qua puntentelling e.d.

Matt89

De WK-poule is geopend! Succes allen! Ik ben al klaar :)

1 2 ... 52 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.