Scorito-algemeen

1 2 ... 53 ... 606 607
Pietje Precies

De slogan: "De beste WK-poule tegen de laagste prijs" is ook wel een bijzondere. In de praktijk betekent dat simpelweg een hoop uitslagen voorspellen, WK winnaar voorspellen en 4 topscorers kiezen....

Matt89

Ik dacht dat de WK-poule gratis was? Blijkbaar niet dus. Jammer voor het aantal deelnemers. Het stelt inderdaad niets voor, wat ik overigens wel fijn vind. 48 uitslagen voorspellen, 4 topscorers en de winnaar en je bent klaar tot eind juni. Die maand druk genoeg met Wimbledon en de Tour voorspellen.. ;p

Laatst gewijzigd
Imbatido

Haha, ze zijn knettergek geworden bij Scorito. 2,99 voor het voorspellen van een WK-poule. Op dat handjevol seizoenspelers na die voor hun ranking meedoen gaat hier niemand voor betalen lijkt me.

JimKro

Ik heb een EK score van 2,3% te verbeteren, dus ik ga maar eens meedoen! ;)

Starlynk

Nou jongens, probeer dan maar de forumpoule te winnen: https://www.scorito.com/wk-poule/wk-voetbal-2018/wielerflits-forum-poule?code=e27d6caa-a00b-45de-9367-9ef90a60cd47

Niels22

De indeling van de A- spelers bij de heren is wel apart zeg, zeker nu gezien de loting....

Starlynk

Pfoe die Rolland Garros loting maakt het wel pittig ja. Bij de heren heb je Nadal in de bovenste helft en dan heel lang niks en dan is het onderste kwart helemaal volgestampt met allerlei semi favorieten + interessante D-spelers :p

hartstikkebedankt

Onze vriend Haase heeft het ook weer getroffen met de loting, weer in de eerste ronde naar huis

Matt89

Iemand nog mooie tips voor Roland Garros? Voor het eerst van mijn leven zojuist een speelschema bestudeerd, maar geen idee wat nou parels zijn in de c en d categorie. Met wielrennen wordt ook vaak met tips gesmeten, dus ik gooi het er maar in... :D

Ceramiche Ariostea

Gouden tip onder de C spelers Diego Schwartzman

Matt89

Die heb ik al :) Die kwam naar voren, na het bestuderen van het speelschema.

hartstikkebedankt

Ik had Gasquet staan maar die heeft niet geboft met de loting

Thijmen1411

'@Matt89 Wat ik vandaag voor het eerst heb gedaan, is van alle wedstrijden de winnaar voorspellen en zo het hele schema uitschrijven. Zo zie ik overzichtelijk wie ik van elke categorie het verst zie komen. Bij de minder bekende tennissers kijk ik naar hun eerdere resultaten op Roland Garros en hun resultaten op gravel toernooien van dit jaar om een inschatting te krijgen van wat ze kunnen doen.

kasjaar

'@Tijmen, toevallig nog wat leuke resultaten voor ons? ;)

Starlynk

Zucht, die Max.. die neem ik dus nooit meer :p

Wat betreft Rolland Garros: mijn gok wordt Thiem niet meenemen! Om voor mezelf te verantwoorden dat ik Tsitsipas wel meeneem :p En bij de vrouwen neig ik naar het olijke duo Bertens en Mertens als C-speelsters :p Heb dit keer niks uitgerekend, maar meer op gevoel!

Matt89

Dat is heel veel werk Thijmen. Goed bezig. Dat gaat mij te ver voor nu. Nu vooral gekeken naar resultaten vorig jaar en afgelopen toernooien op gravel.

Edit: ik speel trouwens ook Bertens en Mertens en speel Thiem ook niet (veel te lastige loting )

Laatst gewijzigd
kasjaar

Ik neem Thiem zeker mee, is na Zverev en Nadal denk ik de beste op gravel. En meestal nog constant ook. Ik neem bij de vrouwen zowel kvitova als pliskova mee, die spelen in de derde ronde tegen elkaar maar ik verwacht dat een vd twee de finale haalt of RG wint.

hartstikkebedankt

Sharapova moet tegen Pliskova in de derde ronde, niet Kvitova

Imbatido

Bij de bookmakers kan je wedden op wie een kwart van het speelschema gaat winnen. Geeft ook een hoop inzichten op potentiële verrassingen.

Niels22

Mertens voor kwartfinale naar huis, want bij Halen, mist bij mij net de schifting. Was wel flink puzzelen om tot een ploeg te komen.
Zoals zo vaak, nu maar hopen dat de D-spelers waarmaken wat je verwacht

wesley1983

Jammer dat er zoals de Giro geen apart topic bestaat voor Roland Garros. Daar zijn alle renners volop besproken geweest, waar ik eigenlijk niet zoveel nood aan heb want volg het wielrennen op de voet maar van tennis ken ik de ballen :-p.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Idd jammer, ken van de D vrouwen geen enkele speelster, laat staan dat ik er een dark horse uitpik haha

wesley1983

'@Raymankapeens: ik ben onder de indruk van de foto van Brengle en ben echt geneigd om haar te nemen, haha.

kasjaar

'@hartstikkebedankt, ja sorry had m'n fout al door. Wie ik wel bedoelde waren kvitova en kontaveit, die moeten tegen elkaar. Ik verwacht dat 1 van de 2 het vet gaat schoppen.

raymankapeens

'@wesley1983

Ik zie wel 2 pluspunten inderdaad :P

1 2 ... 53 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.