Scorito-algemeen

1 2 ... 54 ... 606 607
kasjaar

Denk trouwens dat Schwartzman er misschien in de derde ronde ook al wel uit kan vliegen hoor, mijn dark horse Coric (man in vorm) komt hij dan namelijk tegen. ;)

ditisdavid

Coric mag wel even van Kohlschreiber winnen in de eerste ronde daarvoor. Zonde dat die tegen elkaar moeten.

Starlynk

De D-dames is echt een grote loterij, dus dan kun je net zo goed Brengle nemen om haar pluspunten idd :p

Bij de mannen heb ik zowel Coric als Schwartzman. Zie wel wie het verste komt. Wie weet vliegt Coric er idd 1e ronde uit, maar na de Australian Open maak ik me niet meer zo druk om dat soort zaken en "tactisch" invullen. Het is toch niet te voorspellen dat tennis :D

Thijmen1411

Coric heeft inderdaad redelijke resultaten neergezet in Miami en Indian Wells, maar dat is alweer 2 maanden geleden en niet op gravel. Ook heeft hij in Rome moeten opgeven vanwege een blessure. Èn hij moet in de eerste ronde tegen (ook man in vorm) Kohlschreiber. Dat zijn voor mij redenen om hem niet te nemen, maar ik zag hem wel relatief hoog staan om het toernooi te winnen bij de bookmakers.

EDIT: Het zou me overigens niks verbazen als onze teams er redelijk hetzelfde uit zullen zien, dat is vaak het geval. Ook ik heb namelijk geen Thiem (alhoewel hij zomaar de finale zou kunnen halen), en wel Tsitsipas, Mertens en Bertens.

Laatst gewijzigd
Jopster

Last-minute nog wat dingen aan mijn team veranderd. Laten we hopen dat het goed uitpakt. Bij de giro in ieder geval wel ;)

Thijmen1411

'@Starlynk Zou je mij nog kunnen accepteren voor de forum poule? Heb me net te laat aangemeld

kasjaar

'@thijmen, verwacht jij dan dat tsitsipas van Thiem wint? Ik wilde tsitsipas ook meenemen eerst maar nadat ik zijn loting zag er meteen een kruis door gezet.

Brengle speelt trouwens nu al tegen mijn kontaveit die laatst nog in Rome tot de halve finales kwam, was misschien niet de beste keuze mannen. ;) (hoop ik voor mezelf dan)

JapieJapo

Verdasco voor de dubbele punten in ronde 1. Verder hier ook geen Thiem en wel Djokovic. Cuevas het andere Dtje.
Bij de dames geen Mertens wel Bertens. Begu en Cornet als Dtjes gekozen.

Thijmen1411

'@kasjaar Haha nee ik denk dat Thiem gaat winnen, maar Tsitsipas had in Barcelona al van Thiem gewonnen dus het is geen onmogelijke opgave. Ik kon het mezelf gewoon niet aandoen om hem niet mee te nemen aangezien ik hem voor de loting als hoogste op m'n lijstje had van iedereen. En stel hij haalt de 2e ronde en verslaat Thiem, zie ik hem zomaar tot de 4e ronde en misschien zelfs de kwartfinale komen. Die mogelijkheid zag ik bij bijna geen andere D spelers.

kasjaar

'@thijmen, daar heb je zeker een punt. Als ie van Thiem wint ga je zeker wat punten krijgen. Ik denk en hoop dat coric ook ronde 4 haalt, Maar verder inderdaad geen D-spelers gezien waar ik 't van zou verwachten. Denk dat de sleutel voor een goed resultaat deze Roland Garros bij de C-spelers te vinden is. Daar waren toch wel bij zowel de mannen als vrouwen 3 spelers goed in vorm met een prima loting er ook nog bij.

Pietje Precies

Nou, Monfils gaat lekker.

Starlynk

'@Thijmen: Heb je geaccepteerd.. de andere late aanmelders ook, trouwens.

@Pietje: 2e set gaat al beter, maar Monfils gaat het hele seizoen al niet zo lekker, dus durfde hem niet te kiezen.

Jelle van der Linden

Ik heb Monfils als kopman gekozen voor deze ronde, dus hopelijk gaat mijn team niet nu al de mis in

JapieJapo

Cornet als Dtje lijkt ook geen goede keus tegen Errani...

kasjaar

'@jelle, 't idiote aan de Scorito opzet is dat 't niet uitmaakt welke fouten je nu maakt. Als jij aan 't einde toevallig een B-speler over hebt en die wint sta je toch bij de beste 90%. Dus maak je maar geen zorgen ;)

JapieJapo

Ah Cornetto toch nog gewonnen :)

raymankapeens

Pfff doei bonusduel. Ik had alonzo tegen max. 2600p

kevinraar

Maar 1000 punten gehaald ben flink k gezakt van 33 naar 670

Pietje Precies

BOEM!

Eindelijk een keer een lekkere score. Ik had/heb het idee dat ik tot nu toe weinig heb laten liggen in mijn algehele selectie en match-ups, maar het kwam er maar niet uit. Maar goed, in een sport waar uitvallen zo gebruikelijk is is er natuurlijk ook een hoop random in het begin.

Anyway, met 7300 punten van 51.2% naar 91% gestegen!

Ricciardo (C) vs Hamilton @1800
Raikkonen vs Bottas @1300
Gasly vs Stroll @1400
Magnussen vs Leclerc @1000
Grosjean vs Ericsson @1400

Jammer dat het bij Gasly zo alles of niets is, want dit is onnodig goed :p Nu daalt ie de volgende race tegen al zijn plausibele tegenstanders. Ericsson is na zijn prestatie vandaag de volgende race in ieder geval weer één van mijn tegenstanders!

Ab Normaal

Hier 7100 pt en gestegen naar de 20e plek. Eerste plaats in het Wielerflits klassement stevig in handen.
Zat wel heel erg mee deze ronde.

kasjaar

Vind 't een vrij irritant systeem dat de punten voor elke race gebalanceerd worden. Daardoor maakt 't eigenlijk helemaal niet zoveel uit welke coureurs je hebt gekozen. Ik had Alonso tegen Perez als bonusduel voor 2000 punten, nou ik dacht dat die wel in de pocket waren maar 't zit zeker nog niet mee tot nu toe. Sta nu op 69%.

hartstikkebedankt

'@starlynk, ik ben nog steeds niet geaccepteerd voor de Giro Forum poule :P

kasjaar

Verdasco kruipt door het oog van de naald. Die Nishioko komt er nog wel, stond super te tennissen en ging zelf met blessure verder.

ditisdavid

Venus ligt eruit en ik heb Martic, dat zou wel eens heel goed uit kunnen pakken. Anderzijds vrees ik voor Goffin momenteel.

wielerfan95

Mixed feelings tot zover: Venus ligt er al uit, kopman Verdasco redt het maar net, Nishikori/Stevens doen wat ik verwacht en mijn potentiële game changer Kozlova begint lekker door Ostapenko te verslaan.

1 2 ... 54 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.