Scorito-algemeen

1 2 ... 543 ... 606 607
MarvinG

Ja Ludi, laat je prijzen eens zien dan! ;)

rbc1912

Haha. Heerlijk dit :)

Ludi


Twee x heb je het over afstraffen, 1x over dubieuze keuzes.
[/Quote]

De keuzes die ik dubieus noem kan ik onderbouwen. Jij vergelijkt daarna andere keuzes, die ik ook niet heb gemaakt, maar die wel te verantwoorden zijn met de keuzes die ik een dubieuze keuze noem. Het is prima als je niet begrijpt waarom de keuzes suboptimaal zijn, en ik wil het best toelichten, maar je hebt daar blijkbaar toch geen behoefte aan, en überhaupt niet aan interactie. Ik dacht dat dit een forum is om scoritospellen te bespreken, niet alleen om je team te tonen. Interactie zou het niveau alleen maar kunnen verbeteren.


Ben je zo goed dan? Vertel dan maar je hele prijzenkast, je briljante keuzes die er toe hebben geleid dat jij zo’n toontje kan hebben wat verheven is boven de anderen
[/Quote]

Dat is niet aan mij om te beoordelen. Maar ik kan wel vertellen waar je om vraagt, dan kun je het zelf beoordelen, als je dat zo graag wilt.

Ik heb 65 spellen afgerond vanaf Vuelta 2018. Ik heb 12x goud, 7x zilver, 5x brons, 12 duimpjes, 4x top 10. Dat is mijn prijzenkast op dit moment. Bij aanvang RG stond ik ergens ~250 in de tennis index. Nu iets lager omdat maandag mijn 2 captains nog niet gespeeld hadden, waardoor mijn RG op 26% stond. Dit is inmiddels 94%. Ik hoop dat dit voor je voldoet als antwoord op je vraag, anders laat maar weten 🙂

Ik wil zeker geen toontje aan slaan, absoluut niet verheven. Ik heb resultaten bereikt die ik helemaal op mezelf waarschijnlijk niet had kunnen bereiken en ik heb zelf ook veel te danken qua inzichten aan goede inzichten van andere spelers die op WF actief zijn en/of waren. Open staan voor inzichten van anderen heeft mij in ieder geval altijd geholpen. Maar ik mag voor mijn eigen kansen toch wel hopen dat bepaalde keuzes die vrij massaal gemaakt zijn, maar niet erg goed zijn, niet beloont worden? En discussie lijkt me juist een goed iets op een forum, dat zou een positief effect moeten hebben op het algemene niveau.


Ik kan me niet voorstellen dat er spelers bewust Jabeur hebben geskipt met goede argumenten. De mensen die haar niet hebben zullen vast nog meer dubieuze keuzes hebben gemaakt. Hopelijk worden die nog ergens afgestraft.
[/Quote]

Ik vraag me oprecht af of er spelers zijn die met een goede reden jabeur hebben geskipt. Ik kan er namelijk geen bedenken. Ze was van alle B pre and post loting verreweg de beste keuze en Ik heb van goede spelers vernomen dat ze haar ook als A hadden meegenomen. Ik denk dat de spelers die haar niet hebben, in het algemeen, ook andere keuzes hebben gemaakt die in verwachting punten zouden moeten kosten. Dat kan in de realiteit gebeuren, of niet, dat is onderdeel van de variance. Maar ik hoop van wel, dat is toch niet zo gek of zelfs vervelend zoals jij het lijkt te ervaren?


Jammer dat de keuze voor Stephens niet werd afgestraft.
[/Quote]
Dat was inderdaad jammer. Die had in ronde 1 al meer kans om niet te winnen dan om wel te winnen. Was vrij massaal gekozen en ook nog eens gecapt.

[Quote]
Dit is de laatste keer dat ik op je reageer. Ik heb totaal niet de behoefte om het met jou gezellig te houden.
[/Quote]

Dat is prima. Even goede vrienden. Je moet vooral doen waar jij jezelf het fijnst bij voelt. Ik persoonlijk vind het wel het fijnst om het ondertussen wel gezellig houden. 👍

Laatst gewijzigd
Ludi

'@marvin: dit forum accepteert nog steeds geen screenshots, helaas.

https://i.ibb.co/hs5fL3t/IMG-20220524-184203.jpg

Dit zou moeten werken

hartstikkebedankt

Dit was het dan

Laatst gewijzigd
Ludi

👋 bedankt

Ludi

Go Bert, die will em!

danusz1986

Hoe heb ik Trevisian gemist die komt wel verder als Sabalenka eruit ligt.

niek-vdv

@danusz1986 Trevisan had 'normaal gesproken' eerst nog tegen Jabeur gemoeten. Dus ik denk dat dat de reden was ;)

Pim96

Sabalenka zit ook in deel 4 en Trevisan in deel 5. Die komen elkaar pas in de finale tegen dan toch?

Trevisan ook gemist, maar met 2e ronde Jabeur inderdaad gewoon niet aantrekkelijk. Onderschat Linette ook niet in tweede ronde.

Ludi

Details, Niek! :P

Of een visionair!

Baskeee

Tsitsipas gaat eraan als 't zo door gaat. Aardige verrassing. Nu 5-7 en 0-3 achter.

Laatst gewijzigd
HB

Niet te vroeg conclusies trekken, het is best of 5 en de echte toppers komen vaak nog boven drijven. Vergeet niet dat Musetti vorig jaar ook 2-0 voor stond tegen Djokovic en er daarna 6-1 6-0 4-0 (opgave) vanaf ging.

Baskeee

Ik bouw ook een mits in. ;-) als 't zo door gaat. Musetti staat ze aardig te raken. Maar je hebt gelijk hoor, kan natuurlijk nog alle kanten op. Leuk is het in ieder geval wel.

Jasperdewaal11

Als Tsisipas gewoon doet wat hij moet doen verlies ik alleen, redelijk onverwacht, Jabeur in de eerste ronde. Zal wel weer betekenen dat ik er 5-7 verlies in ronde 2 :p.

KissMyAce2.0

Jasper, wees nou ns positief!

vevie

Wel Carreno Bustas verloren… Zuur!

Ronde 2 caps:

Sonego
Putintseva

Nu hopen dat ik de eerste rondes goed door kom met m’n cap keuzes, dan zit minimaal een duimpje er altijd wel in.

niek-vdv

2% van de mensen heeft Mertens captain gemaakt en die heeft een walkover gekregen :). Deze mensen verliezen alleen in potentie wel punten op iedereen die een winnende D-speler capt..

Nopper

Volgens mij is dit bij een eerder gespeeld tennistoernooi ook voorgekomen maar hebben ze het later terug gedraaid. Dat het niet telt als captain wanneer die niet gespeeld heeft.

Ludi

Hm, dat telt normaal gesproken wel, dat was de vorige keren niet het probleem. Een vorige keer was er een bug in scorito dat je op een of andere manier nog captain kon aanpassen nadat hij/zij had verloren. Dat werd toen rechtgezet.

R1 jabeur verloren. Maar dat zal vrijwel iedereen hier hebben. Verder 23/24. Dus dikke prima. Nu hopen dat het zo blijft gaan.

Ketjap Manis

In de eerste ronde Davidovich, Kontaveit en Jabeur kwijt geraakt. Deze ronde ga ik als captains voor Rune en Putintseva.

Nopper

'@Ludi Dat zou inderdaad ook goed kunnen, er iig iets met captains en dat het werd teruggedraaid ;)
Hier ook Jabeur kwijt bij de dames en bij de heren Carreno en Brooksby. Gelukkig wel beide captains goed, ben wel eens slechter gestart, nu op 75% :)

Laatst gewijzigd
dadeliva

'@Ludi De bug was dat je toen iemand die via walk-over gewonnen had nog kon kiezen als captain (omdat hij nog niet gespeeld had)

Ludi

Ja die bug is er ook een keer geweest, maar tijdens een UO/AO waren er ook spelers die op de een of andere manier nog tijdens het spelen/na het spelen van hun captain die nog konden veranderen. Ik geloof dat kerber had verloren en dat het Cap % van haar tijdens de wedstrijd significant hoger was dan na de wedstrijd.

Iemand captain punten geven omdat de tegenstander niet speelt is prima, zolang de optie maar asap wordt gesloten wanneer het officieel is gemaakt.

Baskeee

Jabeur als dame eruit en bij de mannen Paul (domme keuze achteraf), Carreno en Davidovich.

Vandaag Sonego cappie en morgen Cirstea

1 2 ... 543 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.