Zonder goede captain keuze kunnen we hier weer een topnotering vergeten.
Gister Brooksby en vandaag Cirstea, manman.
Nu op 55% en had met twee goede keuzes om en nabij de 85% gestaan.
Maar Captain Hindsight lult altijd makkelijk weg.
Gokjes Rune, Kanepi en Anisimova lonen tot nu toe. Wie weet stuwen deze het puntentotaal omhoog!
Match King ook ten einde, alleen de CL finale nog. De oogst wordt dit seizoen:
Match King NL: zilver
Match King BE: brons
Match King UK: goud
Match King ES: zilver
Match King FR: zilver
Match King DE: duimpje
Blijven toch de makkelijkste spellen voor de uitbreiding van je Scorito prijzenkast. Ik heb alleen NL actief gevolgd, de rest helemaal niet. Wellicht toch maar ook de Top Coaches allemaal doen, volgend seizoen. Alhoewel het me daar nog nooit gelukt is om zelfs een duimpje te behalen. Eindig steeds tussen de 85-89%, helaas.
'@Brabander: dat klopt eigenlijk wel. Zonder het te volgen moet het geen enkel probleem zijn om minimaal een duimpje (90%) te behalen. Sterker nog, zelfs een bekertje is heel goed mogelijk zonder ook maar 1 competitie te volgen.
@HeldS: iig zorgen dat je elke week invult brengt je al ver. Door alleen maar het team dat favoriet is te kiezen, haal je, denk ik, al een duimpje. Door het niet te volgen weet je alleen niet wie in vorm zijn, etc, maar ook dat blijkt geen echt probleem te zijn om een goede score te halen.
——————-
Wat RG betreft: al m’n D-vrouwen gesneuveld. Wel Sonego gewonnen (C). Wordt lastig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.