Scorito-algemeen

1 2 ... 545 ... 606 607
Benzardi

Vandaag een goede dag met tennis, er is tot nu toe maar 1 die er uit gemept is.
Dat was Halep, nog 2 partijen te gaan , namelijk Rublev en Tsitsipas.

arjenzvob

Vaak wel wat geluk bij tennis, maar dit keer niet. Beide D-captains eruit deze ronde, vorige ronde ook al. Dan doe je niet mee.

KissMyAce2.0

Het niveau buiten de top 10 ligt zo dicht bij elkaar dat het logisch is dat er 'verrassingen', wat dus eigenlijk niet perse verrassingen zijn. Bij de mannen iig. Zelfs Tsitsipas en Zverev hadden er al uit kunnen liggen, en Alcaraz niet te vergeten.
Bij de vrouwen zie ik maar 1 zekerheidje

P. Krul

In totaal nog 3 A'tjes en 3 B'tjes over in het vrouwentennis. Ik heb er nog 5/6!
Helaas geen D'tjes meer over bij de vrouwen, dus veel heb ik er niet aan.
Bij de mannen ook nog maar 1 D'tje over. Bijltjesdag..

Teeke_de_Kapper

Scorito is er wel erg snel bij, krijg net het bericht dat Almeida uit mijn team verwijderd is.....

Ketjap Manis

Ah, de helft van de vrouwen alweer op het vliegtuig. Is ook werkelijk waar geen pijl op te trekken. Desondanks op 96,7%. Dit rondje gaan we voor Rune en Kasatkina.

Laatst gewijzigd
RTankink

Allebei de captains in de vorige ronde eruit en ook een aantal D’tjes exit in ronde 1. Wreef mezelf voorzichtig in de handen toen Cirstea eruit ging, maar toen verloor Putintseva zelf ook. Enfin, heb nog wel ook 5 vd 6 A en B’tjes bij de vrouwen, dus misschien in latere rondes nog wat goede scores.

Deze ronde: Goffin, mijn enige overgebleven D, cappen tegen Hurkacz zou ik voor het toernooi gedaan hebben, maar lijkt me niet zo’n goed idee gezien hun beide stats. Bij de C’tjes is de keuze dan snel gemaakt. Norrie tegen Khachanov lijkt me relatief veilig, veiliger dan Kecmanovic tegen Medvedev in ieder geval. Die Medvedev trouwens, ziet er beter uit dan van tevoren gedacht.

Bij de vrouwen is een D-speler kiezen voor mij niet meer mogelijk. De keuze is dan tussen de C’tjes: Rybakina, Kasatkina en Teichman. Ik denk dat ze alle drie winnen, maar het wordt Kasatkina. Die speelt het hele gravelseizoen al heel goed, en heb het idee dat Rogers vooral van Collins heeft gewonnen omdat Collins niet thuis gaf.

vevie

Bij de mannen heb ik 2 D’tjes over: Sonego en Goffin. Hurkacz als tegenstander. Lastig. Ik zie Ruud als de favoriet tegen Sonego. Zowel Sonego als Goffin zijn, denk ik, de underdog. Ik denk dat ik voor Goffin ga als cap.

Bij de vrouwen geen D’tjes meer, maar wel al mijn C’tjes. Ik denk dat hun tegenstanders wel allemaal kunnen winnen. Teichmann kan Azarenka naar huis sturen en Keys kan best winnen van Rybakina. Mertens zou moeten winnen van Gracheva, zou je denken. Mertens wordt dus hier cap.

Het zou, trouwens, ook goed uitkomen als Anisimova eruit vliegt. Niet voor haar, maar wel voor de 86% die haar niet hebben. Zij is nu een hele gevaarlijke outsider.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Anisimova had ik ook graag gehad. Vooral omdat ik in die helft alleen Mertens nog over heb. In de andere helft 5 stuks (Swiatek, Badosa, Pegula, Kasatkina en Keys).
Bij de mannen wat meer keuze nog met Đokovic, Tsitsipas, Alcaraz, Schwartzmann, Rublev, Ruud, Kecmanovic, Goffin en Rune. Die laatste zou best eens de sensatie van het toernooi kunnen worden. Hoop ik dan.
De eerste dag is overigens wel mijn zwart paard hoor met maar 4 partijen. Morgen 11. Had ik op de Australian Open ook last van. Toch eens wat beter in de gaten houden. Pas mijn 3e tennistoernooi die ik speel. Nu op 75,3%. Verwacht vooralsnog geen bekertje, maar met goed 'cappen' kun je een eind komen. Ga nu voor Mertens en Rune

niek-vdv

Veel spelers die nu door Stephens en Rune als cap veel punten gaan pakken. Daarom morgen maar wat risico nemen met Goffin als captain, anders loop je helemaal achter de feiten aan.

danusz1986

Stephens chocked hem weg!

Ludi

Hm, fijn dat "gokje" teichmann over Azarenka in ieder geval goed uit pakt. :)

Maar de captains blijven het belangrijkste, dus kom op! Alexandrova was al een domper. Jammer dat muchova een blessure op liep en moest opgeven, speelde tot toen wel vrij goed, ik was wel benieuwd hoe dat zou aflopen zonder de blessure. Sneu voor de mensen die met haar het gokje hadden genomen.

RTankink

Ook blij met Teichmann idd. Met Norrie verliest wel weer de captain, geheel passend in het rijtje van de laatste dagen. Misschien vliegt Kasatkina er vanmiddag ook wel uit. Zou bijna de volgende ronde Djokovic en Swiatek captains maken.

Maar goed, de laatste tijd op scorito ook wel vaker een beetje geluk gehad, dus een minder toernooi zat er ook wel een keer aan te komen.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Hmm Goffin of Hurkacz of toch Kecmanovic. Lastige captainkeuze!

rbc1912

Captainfactor erg groot bij dit spel natuurlijk. Gelukkig had ik er 4 van de 5 goed tot nu toe. Dan blijf je nog lekker meedraaien

vevie

Een verrassende RG bij de dames weer. Sabalenka eraf gemept en Badosa lijkt ook ingepakt te worden. Swiatek gaat RG winnen, maar sowieso een outsider in de finale.

niek-vdv

Nog maar 1 A-speelster in het toernooi en 2 B-speelsters. Ik heb meer C en D dan A en B in de vierde ronde momenteel :)

danusz1986

2 heren eruit en Hurkacz veranderd naar Goffin. Goffin en Kecmanovic eruit en bij de vrouwen Sabalenka, Rybakina, Badosa. Ruud in de problemen. Bijltjesdag.

Phoenix0000

Morgen lastig captain keuze voor de heren:

Heb Zapata nog als D speler, maar tegen Zverev vrij kansloos.
Dan C speler Cilic die wel overwegen waard is tegen Medvedev.
B spelers Sinner en Rublev tegen elkaar.
B speler Ruud tegen Hurkacz

Ik neig een beetje naar Djoko eigenlijk.
Zie hierboven niet echt goeie alternatieven. Jullie wel?

arjenzvob

Ruud

Mony Tartin

Morgen gok ik op Rune tegen Tsitsi, het alternatief is Ruud. Alleen nog Ctjes bij de dames. Wie dichten jullie de grootste kans toe? Kasatkina, Teichmann of Anisiamova?

ajvs

Kasatkina en Anisiamova beide goeie opties. Teichmann vs Stephens vind ik lastig te voorspellen, heb ze beiden en wil eigenlijk Stephens wel weer cappen. Meer veilige optie zou Kasatkina zijn denk ik.

Bij de mannen ook keuzestress, neig naar Rune cappen maar dat is meer gokken want Tsitsipas is wel favoriet in die match. Ruud vs Hurkacz en Rublev vs Sinner vind ik lastig te voorspellen potten.

Bzuidema

hallo even een vraag.Wat gebeurt er met spellen die zijn afgelopen? die staan nu bij mij in het overzicht. kan je dat ook opschonen zonder alles kwijt te zijn?

RTankink

Bij mij worden het Ruud en Teichmann deze ronde. Bij de heren alle C’tjes en D’tjes naar huis, en Rublev en Sinner tegen elkaar. Rublev tegen Sinner kun je denk ik een muntje opgooien. Ruud zou Hurkacz moeten kunnen hebben. Maar, dat dacht ik ook van Norrie tegen Khachanov, en van Putintseva tegen Giorgi.

Bij de vrouwen Teichmann, keuze is zij of Kasatkina. Denk dat beide winnen, maar probleem is dat hun beide tegenstanders ook zomaar de pannen van het dak kunnen spelen. Zowel op Stephens als op Giorgi geen pijl te trekken. Acht dat risico bij Giorgi op dit moment wat groter, dus Teichmann.

@Bzuidema die verdwijnen binnenkort vanzelf. Dat duurt soms een paar weken.

rbc1912

Ik ga voor Ruud en Kasatkina als captains. Rune durf ik net niet aan tegen Tsitsipas

1 2 ... 545 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.